مشاور املاک تهران ملکانا یکی از برترین و با سابقه‌ترین ارائه دهندگان خدمات ملکی در ایران است. این مشاور املاک مجموعه کاملی از خدمات همه جانبه را در بازار و معاملات مسکن به شما ارائه می‌دهد. شما برای خرید و فروش ملک در تهران در انواع مختلف آن باید با کمک و مشاوره یک بنگاه به روز، با سابقه و نوین این کار را صورت دهید. برای این منظور در ادامه مطلب اطلاعات بیشتری در مورد خدمات ارائه شده توسط مجموعه ملکانا به عنوان مرجع بنگاهی املاک ایران ارائه می‌شود.

شما می‌توانید با دنبال کردن این مطلب، اطلاعات کاملی در خصوص خدمات ارائه شده در مشاور املاک تهران ملکانا دریافت کنید. همچنین در پایان این مقاله توضیحاتی در مورد مجموعه داده خواهد شد. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

مشاور املاک های تهران

قبل از معرفی مجموعه مذکور، بهتر است بدانید که بیش از هزاران مشاور املاک مستقل در شهر تهران وجود دارند و فعالیت جدی دارند. در این میان، تعدادی زیادی از این مراکز و بنگاه ها، فاقد مجوزهای لازم می‌باشند و فعالیت آن‌ها غیرقانونی است.

علاوه بر این بنگاه‌های غیر مجاز، سودجویان نیز در تعداد بالا به دنبال سوداگری در این حوزه هستند و باعث نامتعادل شدن و ایجاد مشکلات عدیده در روند معاملات می‌شوند. شما برای جلوگیری از هرگونه مشکلی، باید سعی کنید تا تمامی معاملات خود را از طریق مشاوران املاک قانونی و البته مطرح و برند شهر تهران صورت دهید تا در صورت پیشامد کوچکترین مشکلی، موضوع حل شود.

گروه املاک ملکانا یکی از مشاورین املاک قانونی تهران است که توانسته است با توجه به سابقه درخشان و نوآوری‌های مجازی ایجاد شده، رضایت همه جانبه فعالان حوزه مسکن در شهر تهران را به خود جلب کند.

نکات مهم در خرید آپارتمان

مشاور املاک تهران ملکانا

در این قسمت از مطلب، قصد داریم تا جز به جز، مهم ترین خدمات و مزایای مجموعه ملکانا را به عنوان مرجع اصلی معاملات مسکن در تهران به شما معرفی کنیم.

اخبار مسکن: یکی از مهم‌ترین خدمات ارائه شده توسط این مشاور املاک، ارائه لحظه‌ای اخبار به روز مسکن است. با دنبال کردن این اخبار در وبلاگ ملکانا می‌توانید از آخرین وضعیت حوزه مسکن تهران آگاهی پیدا کنید.

پیشنهاد و فرصت‌های فراوان: یکی از دلایل اصلی پیشتاز بودن مشاور املاک تهران ملکانا، پیشنهادها و املاک متعدد در مناطق ۲۲ گانه تهران برای خرید و فروش است. بیش از ۱۴ هزار گزینه مختلف و متعدد در سایت املاک ملکانا با ویژگی‌هایی مختلف و متفاوت به صورت دقیق برای شما قرار داده شده‌اند. شما می‌توانید هر مورد را انتخاب کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن، کد ملک را به کارشناسان ما بگویید.

تور مجازی: یکی دیگر از ویژگی‌های مهم و برتر خدمات ارائه شده در مشاور املاک تهران ملکانا، تور مجازی است که برای اولین بار توسط این مجموعه ارائه شده است. شما می‌توانید با استفاده از این ویژگی، به صورت سه بعدی تمامی نقاط خانه و ملک را مشاهده کرده و با جزئیات ببینید. این ویژگی برای اولین بار توسط گروه املاک ملکانا ارائه شده است.

ابزار تعیین قیمت: یکی دیگر از مهم‌ترین موارد خدمات مجازی ارائه شده در مشاور املاک تهران ملکانا، ابزار هوشمند تعیین قیمت است. این مورد می‌تواند قیمت‌های واقعی املاک و ساختمان‌ها را در شهر تهران به صورت دقیق مشخص کند. این ابزار که در سایت ملکانا قرار گرفته است، با توجه به قیمت روز مسکن در هر منطقه از تهران توانایی تعیین قیمت دقیق ملک را به صورت محدوده‌ای دارد.

بررسیهای دقیق و کارشناسی شده: این مورد یکی از مهم‌ترین موارد در بین خدمات ارائه شده توسط مشاور املاک تهران ملکانا است. در هر پیشنهاد ارائه شده در این سایت، در یک قسمت مجزا، با توجه به بازدیدهای حضوری به عمل آمده توسط مشاوران املاک ملکانا، نقاط ضعف و قوت هر مورد به صورت کامل بررسی شده است. همچنین با برچسب‌های رنگی، شرایط قیمتی با توجه به امکانات برای هر ساختمان بررسی شده است.

وکیل دعاوی ملکی: ملکانا در قسمت حقوقی خود با استفاده از کارشناسان رسمی دادگستری و وکلای خبره، تمامی فرآیندهای تنظیم انواع سند و انواع دعاوی ملکی را برای شما پشتیبانی می‌کند. این مورد به شما کمک می‌کند تا قبل و بعد از هر قرارداد شرایط حقوقی مناسبی را برای ملک خود داشته باشید.

فروش انواع املاک شما: ملکانا به منظور تسهیل هرچه بیشتر فرآیند فروش ملک توسط صاحبان در شهر تهران، اقدام به راه‌اندازی سامانه ثبت املاک برای فروش کرده است. اطلاعات اولیه ملک در اینجا از شما دریافت شده و سپس در بازدیدهای حضوری، بررسی‌ها برای کسب اطلاعات دقیق توسط کارشناسان املاک ملکانا انجام می‌شود.

موارد مذکور از جمله مهم‌ترین موارد خدمات مشاور املاک تهران ملکانا هستند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت‌های مختلف سایت ما مراجعه کرده و از خدمات مخصوص آن استفاده کنید. همچنین می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.