نقوی حسینی به عنوان نماینده مردم شریف ورامین در مجلس اسلامی، ضمن اشاره به این که طی ماه های اخیر، نرخ اجاره بها با رشد سرسام آوری همراه بوده است، رسیدگی به این مسئله را از وزیر راه و شهرسازی خواستار گردید.

ایشان در وهله نخست، حرکت دولت امریکا در لقب دادن سپاه پاسداران اسلامی به تروریست را نکوهش کرد و اظهار نمود: امروز همه نمایندگان مجلس پاسدار بودن خود را به رخ کشیدند و آن را تمام و کمال اثبات کردند.

وی این طور صحبت هایش را ادامه داد: پرداخت مطالبات فرهنگیان را از وزیر آموزش و پرورش،  خواستارم، با تمام وعده های داده شده، ۹ ماه است که مطالبات آن ها پرداخت نشده و از نظر دور مانده است. وی افزود: به زعم این که بار ها وزیر محترم آموزش و پرورش از پرداخت مطالبات فرهنگیان سخن گفته و مدت ها پیش جناب نوبخت نیز وعده پرداخت مطالبات را دادند با این حال ۹ ماه است که از پرداخت این مهم خبری نیست.

نقوی حسینی اظهار کرد: به علاوه مزایای اندیشیده شده برای بازنشستگان تأمین اجتماعی بسیار اندک است و تأمین هزینه های زندگی در شرایط کنونی از طریق چنین درآمد هایی بس دشوار است از این رو انتظار می رود اصلاحاتی در خصوص درآمد آن ها لحاظ گردد تا بتوانند در وضعیت فعلی بهتر به زندگی خویش ادامه دهند.

وی با بیان این که هزینه اجاره سرسام آور است و مستأجران را با مشکلات زیادی دست به گریبان کرده است، عنوان نمود: در شرایط کنونی پرداخت این نرخ اجاره بها برای مردم واقعا دشوار است از این رو انتظار داریم وزیر راه و شهرسازی تمهیداتی در نظر بگیرد و با ارائه راهکار ها و سیاست های درست، در راستای بهبود شرایط فعلی گام های درست و صحیحی بردارد.

  • منبع خبر : مشرق نیوز