وکیل دعاوی ملکی در تهران یکی از بهترین راه‌ها برای حل دعاوی و همچنین بستن قرارداد و انجام و رفع کلیه امور حقوقی در حوزه املاک برای شماست. شما به عنوان یک خریدار یا فروشنده باید بدانید که برای جلوگیری از ایجاد هرگونه مشکل حقوقی در معاملات خود، باید یک وکیل مطمئن و کاملا مسلط در حوزه املاک داشته باشید. این وکیل می‌تواند کارشناس رسمی یا وکیل دادگستری باشد.

در این مقاله می‌خواهیم ضمن بررسی نکات مهمی در مورد وکیل دعاوی ملکی در تهران، یکی از مهمترین مشاورین املاک ارائه دهنده خدمات حقوقی و وکالت دعاوی در حوزه مسکن در استان تهران را به شما معرفی کنیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

وکیل دعاوی ملکی در تهران

با توجه به استقبال بالا برای سرمایه‌گذاری در تهران و در اثر عدم توجه و سهل‌انگاری در مراحل خرید و تنظیم انواع قرارداد معاملات املاک در تهران، موارد متعددی پیش می‌آید که شما در شرایطی قرار می‌گیرید که بخشی از سرمایه خود را از دست رفته می‌بینید و یا برای ثبت سند و یا سایر فرآیندهای مربوط به ملک خود در شهر تهران دچار مشکل شده و مجبور به مراجعه به محاکم قضایی می‌گردید. همچنین شما برای تنظیم دقیق و صحیح انواع اسناد و قراردادهای ملکی خود، نیاز به یک وکیل حقوقی ملکی دارید. در این قسمت از مطلب خدمات قابل ارائه و موارد مهم در مورد وکیل حقوقی ملکی در شهر تهران را برای شما بیان می‌کنیم.

مشاوره حقوقی املاک 2

مواردی که یک وکیل حقوقی حوزه مسکن در تهران می‌تواند در آن‌ها به شما کمک شایانی کند

شما به عنوان یک خریدار بیشتر از یک فروشنده درگیر دعاوی و موارد حقوقی در معاملات مسکن خواهید شد. شما باید بدانید که بهتر است یک وکیل حقوقی در تهران داشته باشید تا بتواند در موضوعات حقوقی قبل از تنظیم اسناد معاملات به شما کمک کند و از پیشامدهای حقوقی جلوگیری کرده و حتی در صورت بروز نیز، به صورت کامل از حق شما دفاع کند.

این موارد عبارتند از:

تشخیص مالک اصلی ملک: این مورد یکی از مهم‌ترین موارد در خرید مسکن در شهر تهران است. شما به عنوان یک خریدار باید بدانید که مالک اصلی ملک کیست. این مورد تنها و تنها در اسناد رسمی مربوط به ملک مورد نظر مشخص می شود و در صورت عدم دارا بودن اسناد رسمی، وکیل شما می تواند در مبایعه‌نامه مربوط، سند ملک را بررسی کرده و مالک اصلی را پیدا کند.

تطبیق مشخصات ملک با موارد ذکر شده در سند: این مورد یکی از مهم‌ترین مواردی است که وکیل دعاوی ملکی می‌تواند در شهر تهران به شما به عنوان خریدار کمک ویژه‌ای کند. این تطبیق باید به صورت جز به جز و بند به بند در تمامی قسمت های ذکر شده در سند صورت گیرد تا در صورت بروز هرگونه مشکلی قبل از بسته شدن قرارداد، همه چیز روشن شود.

آزاد بودن ملک: وکیل دعاوی ملکی در تهران همچنین برای شما به صورت کامل بررسی می‌کند که ملک مورد نظر از نظر رهن، اجاره و …. آزاد هست یا دارای قرارداد است. در صورتیکه ملک مورد معامله شما دارای قرارداد باشد، شما باید صبر کنید تا مدت قرارداد به پایان برسد و حق با مستاجران است. این مورد را وکیل شما به صورت دقیق و کامل بررسی می‌کند.

انشعاب برق، آب و… در سند و بدهی های ملک: این مورد نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین موارد و اقدامات وکیل دعاوی ملکی در تهران می تواند انجام شود. هر خانه یا ملکی معمولا دارای بدهی مشخصی به سازمان‌هایی همچون شهرداری، مالیات، دارایی و… است. همچنین ممکن است ملک مورد معامله دارای بدهی‌هایی در انشعابات آب، برق و گاز خود باشد که شما باید با کمک وکیل خود تمامی این موارد را روشن کنید. همچنین مشخصات و جزئیات دقیق این انشعاب ها باید در سند تنظیمی کاملا بیان شود.

تعیین تکلیف موارد مشخص مربوط به آپارتمان یا ملک مورد نظر: شما به عنوان یک خریدار باید بدانید که مالکیت شما پس از خرید در ملک مورد نظر، حقی در مالکیت بر مواردی همچون پارکینگ، انبار، ایوان و…. ایجاد نمی‌کند. البته این شرایط در مجتمع‌ها و آپارتمان‌ها است. وکیل دعاوی ملکی باید به صورت دقیق انتقال این موارد را در تنظیم سند ملک قید کند تا از بروز مشکلاتی در آینده جلوگیری شود.

مشاور املاک تهران ملکانا

مشاور املاک ملکانا؛ یکی از بهترین مراجع برای رسیدگی به دعاوی ملکی شما

ملکانا در سال‌های اخیر به عنوان یکی از بهترین مشاورین املاک تهران، توانسته است تا سبد خدمات ارائه شده خود را با ارائه خدمات حقوقی برای دعاوی ملکی کامل کند. شما می‌توانید تمامی خدمات مذکور در این مطلب را از وکلای خبره و کارشناسان رسمی این مرکز دریافت کنید. کافیست تا همین حالا با تماس با مجموعه ما، مشاوره ابتدایی را در خصوص وکیل دعاوی ملکی در تهران دریافت کنید.