وکیل ملک در تهران در این مقاله برای شما به همراه خدماتی که برای شما در این زمینه انجام خواهد داد، معرفی شده است. وکالت املاک و رسیدگی دعاوی ملکی شما یکی از مهم‌ترین قسمت‌های امور حقوقی در مسکن و املاک است. در سال‌های اخیر، گروه املاک ملکانا به عنوان یکی از برترین مشاورین املاک در ایران توانسته است تا خدمات حقوقی کاملی را به صورت پکیج حقوقی به فعالان حوزه مسکن از جمله خریداران، مالکان و… ارائه دهد.

در این مطلب می‌خواهیم تا ضمن بررسی موضوع وکیل ملک و خدمات آن، یکی از برترین مراجع برای پذیرش وکالت‌های ملکی شما را در تهران معرفی کنیم. با ما تا انتهای این مطالب همراه باشید.

دعاوی ملکی و وکالت ملک

به طور قطع شما نیز تا به حال با امور حقوقی و قضایی در حوزه املاک آشنا شده‌اید و یا دست کم شنیده‎اید. با توجه به پیچیده بودن قوانین و همچنین تعداد زیاد تبصره‌ها و جزئیات، این کار برای هر شخصی امکان‌پذیر نیست. شما به عنوان مالک و یا طرف دعوی، باید بدانید که حتی در صورتیکه از قوانین کلی قضایی ملک و مسکن آگاهی دارید، نخواهید توانست تا در محاکم قضایی و یا اداراتی مانند شهرداری از حق خود دفاع کنید.

در اینصورت شما باید بدانید که ممکن است حقوق بزرگی از شما ضایع شود. به منظور جلوگیری از این امر و احقاق حق و همچنین صرفه‌جویی در زمان، شما باید با یک وکیل ملک در شهر و منطقه مورد نظر خود قرارداد ببندید.

کلانشهر تهران یکی از بزرگترین مناطقی است که مشکلات حقوقی و اختلافات و دعاوی در حوزه ملک و مسکن را دارا می‌باشد. این شهر به دلیل گستردگی و همچنین حجم بالای معاملات مسکن در آن و تبصره‌های مربوط به ادارات دخیل در املاک و مسکن مانند شهرداری، نظام مهندسی و… دارای جزئیات حقوقی زیادی در دعاوی و فرآیندهای قضایی است.

در ادامه این مطلب خدمات قابل ارائه به وسیله یک وکیل ملک در تهران برای شما بازگو می‌شود. با ما همراه باشید.

آشنایی با وکیل ملک و خصوصیات آن

وکیل ملک در تهران و خدمات آن

وکلای املاک به صورت کلی به آن دسته از وکلای رسمی گفته می‌شود که به صورت قانونی و تخصصی در حوزه مسکن و املاک فعالیت می‌کنند و تسلط بالایی در جزئیات حقوقی مربوط به املاک دارند. این افراد معمولاً تنها وکالت‌های تخصصی حوزه مسکن و املاک را قبول می‌کنند و با توجه به قدرت و تسلطی که دارند، آن‌ها را به نتیجه می‌رسانند. این افراد خدمات ویژه ای را در صورت عقد قرارداد و یا قبول مشورت به شما ارائه می‌دهند.

مهم‌ترین خدمات قابل ارائه وکیل ملک در تهران به شما عبارتند از:

رسیدگی به پرونده‌های قضایی املاک: برخی از مواقع، دعاوی شما به مرحله نهایی و مراجع رسمی قضایی می‌رسد، که شما باید با توجه به ادعایی که دارید بتوانید با استفاده از اسناد مالکیتی و…. از حق خود در این مراجع دفاع کنید. در اینگونه مراجع، شما باید تسلط زیادی به قوانین داشته باشید تا بتوانید با ادله و مستندات قانونی، قضات را برای رای به نفع خود قانع کنید.

با توجه به سختی های تسلط یک شخص عادی به تمامی قوانین و جزئیات ملک و حوزه مسکن، حضور یک وکیل ملک در تهران کاملاً ضروری به نظر می‌رسد. این افراد با دارا بودن تجربه در چنین پرونده‌هایی و با تسلطی که در دوران تحصیل به قوانین پیدا کرده‌اند، می‌توانند راه گشای دعاوی شما باشند.

حل دعاوی بدون مراجع قضایی: یک وکیل ملک به خصوص در شهری مانند تهران می‌تواند از ورود دعاوی ملکی شما به مراجع رسمی قضایی جلوگیری کرده و با بررسی جوانب مختلف و با استفاده از تجربه خود، دعاوی را قبل از ورود آن‌ها به مراجع رسمی حل و فصل کند. این مورد بسیار در هزینه و زمان شما تاثیرگذار بوده و باعث صرفه جویی در تمامی ابعاد می‌شود.

تنظیم اسناد و بررسی اسناد تنظیم شده: بسیاری از مشکلات و مسائل شما به عنوان مالک با افراد و یا سازمان‌هایی از جمله شهرداری اتفاق می افتد. در چنین مواردی معمولاً ضعف حقوقی ناشی از تنظیم سند منجر به چنین مشکلی می‌شود. شما می‌توانید با مشورت گرفتن از یک وکیل ملک از او بخواهید تا اسناد شما را تنظیم کند و یا در صورتیکه اسناد مشکوکی دارید برای بررسی از او بخواهید به شما کمک کند.

مشاوره حقوقی املاک 2

مشاور املاک ملکانا ارائه دهنده پکیج خدمات حقوقی

گروه املاک ملکانا به عنوان یکی از کامل‌ترین و برترین مشاورین املاک، اقدام به ارائه کامل خدمات حقوقی در زمینه املاک و مسکن کرده است. در این خدمات شما می‌توانید با کمک و مشاوره وکلای خبره و کارشناسان رسمی دادگستری گروه ملکانا که به صورت تخصصی در این حوزه کار می‌کنند، تمامی خدمات فوق را به صورت کامل و با شکلی اقتصادی و مناسب دریافت کنید. برای ارتباط با وکیل ملک در تهران همین حالا با گروه املاک ملکانا تماس بگیرید.