بر اساس گزارش های ارائه شده، مدیرعامل شرکت عمران شهر پرند، چندی پیش عنوان کرد تا انتهای شهریور ماه سال ۹۸، ساخت واحد های مسکونی مهر پرند را به پایان می رساند و آن ها را در اختیار متقاضیان قرار می دهد، این درحالی است که مجددا این شرکت زمان اتمام مسکن مهر پرند را به تعویق انداخته و آن را انتهای سال ۹۸ اعلام کرده است.

محسن وطن خواهی در دی ماه سال ۹۷ عنوان کرد: مسکن مهر پرند تا شهریور ماه سال ۹۸ به نقطه پایان خواهد رسید ضمن این که فراخوان هایی برای تکمیل واریزی ها به متقاضیان این واحد ها ارائه خواهد گردید.

ایشان با تأکید بر این که فراخوان ها به زودی ارائه خواهند شد، اظهار کرد: تعداد واحد های مسکونی مهر در حال ساخت در پرند به ۹۶ هزار واحد می رسد که از این رقم، ۷۰ هزار واحد آماده تحویل است. این مقام مسئول این طور ادامه داد: ساخت ده هزار واحد مسکونی مهر دیگر در پرند به پایان رسیده به این حال به توجه به مشکلاتی که در زمینه زیرساخت های مربوط به آب، برق و فاضلاب وجود دارد نمی توان آن ها را به دست متقاضیان رساند.

ایشان با بیان این که زمان اتمام مسکن مهر پرند، شهریور ماه سال ۹۸ است عنوان کرد: درباره انتقال تعدادی از متقاضیان مسکن مهر پردیس به پرند هم تصمیماتی اتخاذ شده است، در این راستا، دولت متعهد شده به تمام متقاضیان مسکن مهر، واحد هایی را اختصاص دهد با این حال با توجه به این که ثبت نام کنندگان مسکن مهر پردیس بیش از اندازه بوده اند، دولت آنانی که مسکن مهر پردیس شامل شان نشده است را به پرند منتقل خواهد کرد.

چند روز پیش مجددا یک جدول زمانبندی از سوی شرکت عمران پرند منتشر گردید که بر اساس آن، زمان اتمام مسکن مهر پرند انتهای سال ۹۸ اعلام شده است. از این رو این شرکت مسکن مهر پرند را بر اساس زمانبندی جدید با ۶ ماه تأخیر به دست متقاضیان می رساند.

با استناد به آنچه در این جدول زمانبندی آمده است، واحد های قابل افتتاح در این شهر، ۲۱ پروژه پی ریزان صدرا پارسیان را در بر می گیرد ضمن این که موارد زیر را هم شامل می شود:

وثوق ساخت، چینه ایلیا (تکسام سابق)، سوله گستران پرشین، صنعت برتر، هسا (صدرا نور)، آرش، کیسون فاز۶، صفه، توسار۲، چینه ایلیا (سازندگان برتر زنجان)، اسکان سازان فرابتن، چینه ایلیا (آمتیس سازه هستی)، احجام ۲، آتیس عمران قصر، رمکان بنای ایران، عمارت گستر اوج، اکان سازان امرتات آبادگران ری نو، تک ایستا جنوب، آفرینش دریای نور و جهاندیده ۲٫

به گفته این مقام مسئول، افتتاح پروژه های مزبور از اردیبهشت ماه سال جدید تا انتهای سال متفاوت خواهد بود. تبصره هایی در ادامه این جدول عنوان شده اند که حائزاهمیت می باشند. بر اساس تبصره۱، این پروژه ها در زمان های مقرر به بهره برداری خواهند رسید مشروط بر این که آورده های متقاضیان به موقع تکمیل گردد و شرکت های خدمت رسان در زمان های تعیین شده به رفع مشکلات مربوط به آب، برق، فاضلاب و… بپردازند.

بر اساس دومین تبصره، درصد مربوط به امکاناتی همچون آسانسور، درب های داخلی HDF، پمپ و مخزن، شیرآلات، کلید و پریز و… در میزان پیشرفت فیزیکی پروژه لحاظ نشده است و راه اندازی و نصب آن ها هنگام تحویل پروژه صورت خواهد گرفت.

  • منبع خبر : شهرخبر