فروش آپارتمان تهران به دلیل دارا بودن شرایط‌های خاص، فراوانی تعداد و تنوع باعث شده است در بازار املاک ایران سهم عمده‌ای را به خود اختصاص دهد. از طرفی تهران علاوه بر پایتخت بودن از مراکز متعدد ورزشی، بیمارستانی، فرهنگی، درمانی و … برخوردار است که تمامی این مراکز مرجع می‌باشند. این عوامل باعث شده است شهر تهران از سایر شهرها در تمامی زمینه‌ها برتر باشد. بنابراین سرمایه‌گذاری در بخش مسکن و املاک در شهر تهران به عنوان یکی از بهترین سرمایه گذاری‌ها به شمار می‌آید.

عوامل تاثیرگذار و شرایط فروش آپارتمان در تهران

2018 06 wood house model on computer laptop picture id845452382

محله و منطقه آپارتمان: می‌توان گفت محله و منطقه آپارتمان از اصلی‌ترین عوامل تاثیرگذار بر فروش آپارتمان در تهران محسوب می‌شود. مناطق غرب و شمال تهران از قیمت بالایی برخوردار می‌باشند اما در مقابل آپارتمان‌های واقع در جنوب و شرق تهران قیمت پایین‌تری دارند. بهتر است بدانید که حضور منطقه و آپارتمان در طرح‌های شهرداری و ترافیکی از اهمیت بالایی برخوردار است.

متراژ، زیربنا و سن ساختمان: از دیگر عوامل تاثیرگذار بر فروش آپارتمان تهران متراژ، زیربنا و سن ساختمان است. هر چقدر متراژ آپارتمان بالاتر باشد به طبع قیمت آن هم بیشتر خواهد بود. در مقابل سن ساختمان با قیمت آن رابطه عکس دارد یعنی هرچه سن ساختمان بیشتر باشد قیمت آن کمتر خواهد بود.

عوامل برتری و اضافی: از عوامل برتری و اضافی می‌توان به مواردی از قبیل نوع نما، کولر، پکیج، استخر، تراس و گرمایش از کف اشاره کرد. با توجه به نیاز امروزه عواملی مانند آسانسور و انبار از دیگر عوامل مهم در قیمت فروش آپارتمان تهران محسوب می‌شوند. بنابراین با افزایش تعداد و کیفیت این عوامل قیمت آپارتمان افزایش پیدا خواهد کرد. این عوامل باعث بهتر شدن شرایط فروش آپارتمان تهران و حاشیه سود در زمینه معاملات مسکن و املاک خواهند شد.

تعداد اتاق‌ها، تعداد واحد در هر طبقه، تعداد طبقات ساختمان: می‌توان گفت هرچه تعداد اتاق‌ها در واحد آپارتمان بیشتر و بزرگتر باشد قیمت فروش آپارتمان تهران بیشتر خواهد شد. اما در مقابل اگر تعداد واحد در طبقه بیشتر باشد قیمت آپارتمان کاهش پیدا می‌کند. برای مثال اگر آپارتمان به صورت تک واحد در طبقه باشد از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود. همچنین اگر تعداد طبقات و طبقه ملک کمتر باشد قیمت آن بیشتر می‌شود.

نکته قابل توجه این است که عوامل و شرایط تاثیرگذار بر املاک و مسکن به طور یکسان تاثیرگذار نیستند. برای مثال یک ملک با متراز ۱۲۰ متر که در تهرانپارس واقع شده است نمی‌تواند با ملکی با همین متراژ و حتی با امکانات کمتر در شهرک غرب از لحاظ قیمت یکسان باشد.

با توجه به اینکه تهران به عنوان پایتخت از شلوغ‌ترین شهرها می‌باشد بیشتر از شهرهای دیگر درگیر افزایش قیمت ناگهانی در زمینه مسکن و املاک شده است. اگر تمایل دارید از آخرین خبرهای مربوط به املاک و مسکن باخبر شوید از سایت املاک تهران استفاده کنید. عده‌ای معتقدند که با توجه به افزایش قیمت‌ها و شرایط کنونی بازار خرید ملک در این شرایط درست نیست اما در برخی مواقع ممکن است فرد مجبور باشد ملکی را خریداری کند. در مقابل با توجه به شرایط در تهران خریدن ملک کار ساده‌ای نیست و نیازمند گذراندن وقت و انرژی زیاد برای آن می‌باشد. از اینرو توصیه می‌شود با استفاده از سایت املاک تهران کار خود را راحت و آسوده کنید.

آشنایی با سایت املاک تهران 2

سایت املاک تهران به چه صورت کار می‌کند؟

با توجه به اینکه امروزه دنیای مجازی بزرگترین بخش زندگی انسان‌های امروزه را به خود اختصاص داده است اغلب مشاورین املاک برای خود وب سایت‌هایی را طراحی کرده‌اند. از میان سایت‌های مختلف سایت املاک تهران طوری طراحی شده است که اکثر عموم بتوانند از آن استفاده کنند.

این وب سایت‌ها اطلاعات مختلفی در زمینه خانه‌هایی که برای خرید گذاشته شده‌اند، خانه‌های رهن و اجاره‌ای، اطلاعات قبلی در مورد خانه‌های فروشی و اطلاعات مفید در زمینه بروزترین اخبار مسکن در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند. از طرفی به دلیل تعداد زیاد این وب سایت‌ها نمی‌توان به هر وب سایتی اعتماد کرد. بنابراین بهتر است خودتان وب سایت معتبری را انتخاب و استفاده کنید. می‌توان گفت سایت املاک تهران یکی از معتبرترین وب سایت‌ها می‌باشد که علاوه بر مواردی که ذکر شده تمامی اطلاعات بروز در رابطه با مسکن را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. همچنین سایت املاک تهران با داشتن یکسری ویژگی‌های خاص از جمله داشتن نقشه به شما کمک خواهد کرد که بخشی که مدنظرتان می‌باشد را به راحتی پیدا کنید. همچنین به دلیل داشتن بخش‌های مختلف باعث می‌شود به راحتی ملک مورد نظر خود را پیدا کنید.

بنابراین می‌توان گفت برای فروش آپارتمان تهران راه‌اندازی یک سیستم هوشمند باعث انتخاب راحت مشتریان می‌شود که تمام اطلاعات مورد نیاز خود را از سایت دریافت می‌کنند. حتی برای افرادی که مشکل رفت و آمد دارند استفاده از سایت‌ها بسیار راحت‌تر می‌باشد. پس با استفاده از سایت املاک تهران می‌‌توانید تمامی اطلاعات مورد نیاز خود برای خرید خانه را به سامانه بدهید و از خدمات بی‌نظیر این سامانه بهره‌مند شوید.