بهمن مرادنیا به عنوان استاندار کردستان عنوان کرد: بنیاد مسکن به عنوان یکی از مهم ترین نهاد هایی است که آبادانی روستا های این استان را در دستور کار قرار داده است ضمن این که توسعه زیرساخت های موجود را نیز مورد توجه گذاشته است.

این مقام مسئول در ملاقات با مدیرکل و معاونین اداره کل بنیاد مسکن انقلاب کردستان اذعان نمود: بنیاد مسکن از مهم ترین نهاد های انقلابی است که همواره در راستای توسعه و آبادانی واحد های روستایی نهایت تلاشش را به کار گرفته و از کوششی فروگذار نکرده است.

ایشان در ادامه به طرح هادی روستایی اشاره نمودند و عنوان کردند: طرح های زیربنایی از جمله طرح هایی است که طی سال های اخیر در سطح استان به کررات توسط بنیاد مسکن عملیاتی شده است و نیاز است که این روند برای رسیدن به شرایط بهتر و مطلوب تر مجددا ادامه داشته باشد.

وی با بیان این که ظرفیت بالقوه ماشین آلات بنیاد مسکن در کردستان غیرقابل چشم پوشی است عنوان نمود: لازم است نهایت استفاده از این ظرفیت ها برای عملیاتی کردن طرح های مختلف از جمله هادی روستایی به عمل آید.

استاندار کردستان با اشاره به این که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در زمینه نوسازی واحد های تخریب شده در اثر سیل و زلزله اقدامات مهمی انجام داده است اظهار کرد: بنیاد مسکن با بهره مندی از امکاناتی که در اختیار دارد می تواند سهم مؤثری در توسعه و بهبود زیرساخت های استان داشته باشد.

  • منبع خبر : برنا نیوز