مقام مسئول عمران پردیس عنوان نمود: در راستای أخذ قرارداد ۵ برگی و فروش عرصه واحد های مسکونی مهر، می توان از تسهیلات اقساطی استفاده نمود. وی افزود: متقاضیانی که آورده های خود را کامل نکرده اند قادرند با در دست داشتن حداقل ۴ میلیون تومان پول نقد و اقساط ۶ ماهه، بدهی خود را بپردازند.

علی اصغر جاودان فر اظهار کرد: پروژه های مسکن مهر پردیس تاکنون پیشرفت های چشمگیری داشته است و شرکت عمران پردیس توانسته است گام های ارزشمندی بردارد، به طوری که تمام پروژه های مسکن مهر پردیس در حالت فعال قرار دارند و شرکت عمران تمام تلاشش را برای تحویل به موقع این واحد ها در دست انجام قرار داده است. جاودان فر افزود: همه مسئولان مربوطه از شرکت عمران تا وزیر راه و شهرسازی و معاون این وزارت، تحویل به موقع را در کانون توجه قرار داده اند. این مقام مسئول تصریح نمود: خواسته ما از همه مالکان این است که با علم به این موضوع که مناسب ترین فصل کاری، نیمه اول سال می باشد، نهایتا تا ۱۵ اردیبهشت ماه جهت تکمیل آورده های خود و تقسیط آورده هایشان اقدام نمایند تا نیل به هدف مزبور ساده تر محقق گردد.

ایشان در خصوص نحوه تقسیط آورده های متقاضیان بار دیگر توضیحاتی ارائه نمودند و اظهار کردند: متقاضیان می توانند آن چه از آورده هایشان باقی مانده است را با در دست داشتن حداقل ۴ میلیون تومان پول نقد و اقساط ۶ ماهه بپردازند. وی افزود: این افراد لازم است بر اساس اطلاعیه هایی که در پایگاه اطلاع رسانی شرکت عمران درج شده است سند ۵ برگی واحد های خود را أخذ نمایند.

مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس اظهار نمود: بر اساس خواسته دولت و آنچه مجلس شورای اسلامی به تصویب رسانده است، مجوز واگذاری عرصه مساکن مهر، دریافت شده است از این رو در نظر داریم این عرصه ها را پس از کارشناسی، با نازل ترین قیمت ها در اختیار متقاضیان قرار دهیم، ضمن این که واگذاری عرصه واحد های مسکونی مهر به صورت اقساطی نیز میسر خواهد بود.

جاودان فر افزود: در زمینه فروش عرصه مساکن مهر، چنانچه پرداخت ها به صورت نقدی باشند، مشمول تخفیف خواهند شد ضمن این که امکان پرداخت تنها ۵ درصد به صورت نقد و باقی مانده به شکل اقساط ۵ ماهه نیز برای متقاضیان امکان پذیر خواهد بود.

  • منبع خبر : تسنیم نیوز