بزرگترین مشاور املاک تهران به صورت کامل در این مقاله برای شما معرفی خواهد شد. قبل از آن بیایید به چند سوال فکر کنیم. چه دلیلی دارد که مشاور املاکی خاص را به عنوان بزرگترین مشاور املاک معرفی کنیم؟ این مجموعه یا مرکز چه ویژگی‌هایی را باید داشته باشد؟ در ادامه مطلب به صورت مفصل به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

مشاور املاکی که در شهری می‌خواهد بزرگترین باشد، به عنوان یک مرجع باید تمامی نقاط را پوشش داده و خدمات خود را به صورت کامل به تمامی نقاط ارائه دهد. همچنین با توجه به پیشرفت دنیای مجازی، باید بتواند بهترین خدمات را به صورت مجازی به مراجعان و فعالان حوزه مسکن برای تسهیل معاملات ارائه دهد.

گروه املاک ملکانا با سابقه بسیار درخشان در این زمینه در شهر تهران، توانسته است تا به عنوان بزرگترین و پیشرفته‌ترین مشاور املاک تهران شناخته شود. در این زمینه خدمات مجازی و نوین املاک ملکانا نیز بسیار تاثیرگذار بوده است و توانسته رضایت فعالان در ارتباط با این مجموعه را به صورت کامل جلب کند. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا درباره خدمات ارائه شده در بزرگترین مشاور املاک تهران را به شما معرفی کنیم.

مشاور املاک مرجع تهران

یک مشاور املاک مرجع در شهر تهران باید بتواند تا با استفاده از ابزاری که دارد، تمامی خدمات را برای تسهیل معاملات به خصوص در شهر تهران در اختیار فعالان قرار دهد. مراکزی که خود را به عنوان مرجع در این زمینه معرفی می کنند باید دارای پوشش سراسری خدمات ملکی در شهر تهران باشند. مناطق تحت پوشش این مراجع باید دارای پیشنهادهای مختلف و متفاوتی در این زمینه باشد. یعنی تنوع پیشنهادات در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران بالا باشد.

بزرگترین مشاور املاک تهران باید خدمات خود در حوزه مسکن و املاک را به صورت پکیجی جامع و کامل ارائه دهد. یعنی خدمات ارائه شده شامل بررسی‌های کارشناسی، پیشنهادات تایید شده و واقعی برای معامله، تعیین قیمت دقیق و مواردی همچون خدمات حقوقی باشد. در صورتیکه خدمات در قالب پکیج ارائه شده و به صورت مجموعه‌ای و در کل شهر تهران اجرا شود، می‌توان گفت که مرکز ارائه دهنده یک مشاور املاک مرجع و بزرگ در شهر تهران است.

آشنایی با نحوه‌ی جلوگیری دعاوی ملکی در هنگام تنظیم سند

خدمات ارائه شده در بزرگترین مشاور املاک تهران

گروه املاک ملکانا به عنوان مشاور املاک مرجع در شهر تهران، ارائه دهنده خدمات زیر است:

– ارائه بیش از ۱۴ هزار پیشنهاد مختلف در سراسر مناطق تهران برای معاملات رهن، اجاره، خرید و فروش

-در سایت املاک تهران ملکانا، شما می‌توانید به تفکیک هر منطقه و روی نقشه، واحدهای موجود و گزینه‌های معامله را مشاهده کنید.

-در سایت این مجموعه هر پیشنهاد برای خرید و فروش در حوزه املاک، به صورت کامل و دقیق توسط کارشناسان مشاور املاک تهران ملکانا بررسی شده است و در ستونی مجزا نقاط ضعف و قوت هر گزینه بیان شده است.

-قیمت هر ملک براساس شرایط و امکانات آن در هر پیشنهاد توسط ملکانا بررسی شده و با برچسب مناسب، گران و… مشخص شده است.

-یکی دیگر از مواردی که در سایت این مرکز برای فعالان حوزه مسکن ارائه شده است، اخبار مسکن است که به صورت آپدیت شده و روزانه برای شما بیان می‌شود. با مطالعه روزانه این اخبار شما می‌توانید تا در زمینه مسکن کاملا به روز بوده و به صورت دقیق و براساس شرایط بازار عمل کرده و وارد بازار شوید.

-یکی دیگر از خدمات ارائه شده در مشاور املاک تهران ملکانا، تور مجازی است که شما می‌توانید با استفاده از آن تمامی پیشنهادهای موجود در سایت را به صورت مجازی و سه بعدی با استفاده از تصاویر دقیق بازدید کنید. این خلاقیت یکی از برترین موارد ارائه شده در سایت گروه املاک ملکانا است.

-کمیسیون‌های دریافتی در این حوزه توسط گروه املاک ملکانا، بسیار پایین‌تر از عرف بازار خواهد بود. در این حوزه ملکانا حتی چندین برابر کمتر از قیمت مصوب اتحادیه از شما کمیسیون دریافت خواهد کرد.

-دعاوی ملکی شما در هر سطح و هر شرایطی که باشد توسط وکیل ملک و کارشناسان رسمی دادگستری ملکانا در حوزه مسکن قابل رسیدگی است. شما می‌توانید برای این منظور در هر مرحله از تنظیم سند، دادگاه و یا هر کار حقوقی در حوزه مسکن، با مشاوره وکلا و کارشناسان اقدام به ادامه رسیدگی کنید.

گروه املاک ملکانا

این مجموعه توانسته است تا در سال های اخیر با استفاده از سایت قدرتمند خود، خدمات ویژه‌ای را به مشتریان و فعالان حوزه مسکن ارائه دهد. از جمله مهم‌ترین خدمات ارائه شده در این سایت، ابزار آنلاین و دقیق تعیین قیمت در مشاور املاک تهران است که توانایی تعیین قیمت ملک براساس متراژ، محله، سال ساخت و… را به صورت دقیق و آنلاین دارا است.

شما می‌توانید برای ارتباط با این مجموعه و یا دریافت هرگونه خدمات ملکی به قسمت‌های مختلف مشخص شده در سایت گروه املاک ملکانا مراجعه کنید.