خرید آپارتمان در تهران به صورت مستقیم از طریق مجموعه املاک ملکانا امکان‌پذیر شده است. در این خرید شما خواهید توانست با کمترین میزان کمیسیون و بدون هیچ واسطه‌ای معامله خود را با مالک انجام داده و قرارداد را منعقد کنید. ملکانا در صورتیکه شما خرید را از طریق این گروه انجام دهید، توانایی ارائه پکیج جامع خدمات حقوقی، قیمتی و… در حوزه املاک در شهر تهران به شما را دارا می‌باشد.

در این مقاله قصد داریم تا در مورد مهم‌ترین نکات در خرید آپارتمان در تهران به صورت مستقیم با شما صحبت کنیم. این موارد مهم‌ترین نکاتی هستند که شما به عنوان یک متقاضی خرید آپارتمان در کلان‌شهر تهران باید رعایت کنید تا مناسب‌ترین مسکن را مطابق شرایط اقتصادی و سکونتی خود خریداری کنید. با ما همراه باشید.

فرآیند خرید آپارتمان در تهران بدون واسطه

در هر تجارت و خرید و فروشی در صورتی که واسطه‌ها حضور داشته باشند، شما نخواهید توانست تا معامله را با قیمت واقعی صورت دهید. در املاک و مسکن نیز دقیقا چنین شرایطی وجود دارد. شما در صورتیکه با واسطه‌ها و یا مشاورین املاک کوچک و بدون اعتبار برای خرید آپارتمان در تهران اقدام کنید، قطعا کمیسیون و هزینه بسیار گزافی را باید برای خرید خود بپردازید.

اما در صورتیکه بتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه فرآیند را برای خود انجام دهید، هزینه کمتر و اصلی را خواهید پرداخت و در عین حال می توانید مطمئن باشید تا ملک مورد نظر و خریداری شده توسط شما دارای یک فروشنده و مرجع انجام معامله به صورت قانونی است و بروز هر مشکلی در اسرع وقت قابل پیگیری است.

گروه املاک ملکانا در کنار فروش مستقیم خود برای انواع آپارتمان‌ها در مناطق ۲۲ گانه تهران، توانسته است تا خدمات جامعی را در سایت املاک تهران ملکانا به شما خریداران برای انتخاب، تعیین قیمت و… قرار دهد. این عمل باعث شده است تا خرید آپارتمان در تهران بدون واسطه و در کمترین زمان ممکن و از بین گزینه‌های بسیار فراوان و متنوع قابل انجام باشد.

این سایت دارای ابزار دقیق و آنلاین تعیین قیمت است که براساس مشخصاتی که شما به آن می‌دهید، قیمت دقیق مسکن و ملک را براساس موارد مهمی همچون منطقه آن در شهر تهران محاسبه کرده و به شما اعلام می‌کند. از دیگر امکانات ملکانا تور مجازی است که شما با استفاده از آن خواهید توانست تا در گزینه های پیشنهادی به صورت مجازی بازدید کنید.

بررسی خرید آپارتمان در کشور و کلانشهر تهران و عوامل موثر در افزایش قیمت آن

مهم‌ترین نکات در خرید آپارتمان تهران به صورت مستقیم

شما باید برای حفظ سرمایه خود و در جهت افزایش ارزش سرمایه در آینده با خرید آپارتمان در کلان‌شهر تهران، به نکات مهمی در این خصوص دقت کنید. این نکات شامل موارد حقوقی، سازمانی و فیزیک ساختمان نیز می‌شود.

مهم‌ترین موارد در خرید آپارتمان تهران به صورت مستقیم عبارتند از:

منطقه و محله آپارتمان: سیاست‌های تعیین قیمت ملک در تهران کاملاً منطقه‌ای است و هر محله براساس شرایط دسترسی، طرح ترافیک، موقعیت جغرافیایی از نظر جهات اصلی و فرعی در شهر تهران، دارای قیمت خاصی برای خرید است. شما باید دقت کنید تا براساس توان اقتصادی خود به سمت مناطق گران‌تر رفته و اگر در فکر آینده هستید، سعی کنید در مناطق با ارزش مالی بالا خرید کنید.

شرایط سند: ملک مورد نظر باید دارای سندی کاملاً آزاد باشد. شما باید از طریق ادارات مختلف این موضوع را استعلام بگیرید. همچنین ملک باید دارای بدهی مشخصی به سازمان‌های مختلف از جمله شهرداری تهران باشد. این بدهی‌ها یا باید صاف شوند و یا باید از مبلغ قرارداد کسر شوند.

شرایط فیزیکی و موقعیت واحد آپارتمانی در ساختمان: یکی دیگر از نکات مهم در خرید آپارتمان در تهران به صورت مستقیم، شرایط موقعیتی واحد مورد نظر است. شرایط ایده‌آل برای یک واحد آپارتمانی قرار گیری ۱ واحد در هر طبقه و نهایتاً ۶ طبقه بودن ساختمان است. دسترسی شما به امکاناتی مانند انبار، ایوان، پارکینگ، حیاط و… نیز بسیار مهم است. همچنین نمای مناسب و امکاناتی همچون کابینت و توالت ایرانی و فرنگی، از دیگر جزئیات مرتبط با این مورد است.

موارد دیگری در این خرید بسیار حائز اهمیت هستند: از جمله آن‌ها می‌توان به قرار داشتن و یا نداشتن ساختمان در طرح ترافیک و زوج و فرد و همچنین نزدیکی به مراکز خرید و ساختمان های مهم اداری، بیمارستانی و … عاملی کاملا موثر در این حوزه است.

دانستنی‌های خرید آپارتمان در تهران در سال 98

خرید آپارتمان در تهران با ملکانا

شما در صورتیکه تمایل داشته باشید می‌توانید فرآیند خرید خود از طریق مشاور املاک ملکانا را با کمترین میزان کمیسیون پرداختی و همچنین انتخاب از بین بیش از ۱۴ هزار گزینه مختلف در سراسر تهران انجام دهید. خرید آپارتمان در تهران از طریق گروه ملکانا بدون واسطه و کاملا به صورت مستقیم صورت خواهد پذیرفت و مبلغ کمیسیون دریافتی از شما حتی کمتر از مصوبه اتحادیه مشاورین املاک خواهد بود.