مشاور حقوقی املاک

شرایط اقتصادی امروزه و به خصوص در سال ۹۸ به گونه‌ای پیش آمده است که در واقع خرید و فروش مسکن کار عاقلانه‌ای به نظر نمی‌رسد. دقت داشته باشید که علاوه بر قیمت مسکن که امروزه به طرز فجیع و بسیار زیادی افزایش یافته است شرایط نیز به گونه‌ای پیش آمده است که در واقع کلاهبرداری بیش از زمان گذشته انجام می‌گیرد.

اینکه هیچ کنترل و نظارتی روی قیمت مسکن وجود ندارد در نهایت باعث می‌شود تا قیمت مسکن به صورت تصاعدی بالا رود و همچنین اینکه هیچ راهی برای کاهش قیمت مسکن به چشم نمی‌آید. شاید تنها گزینه‌ای که تصور می‌شود در زمینه پیش‌بینی قیمت مسکن صحیح باشد.

مسئولین اما این مسئله را به طور دیگری بیان می‌کنند که قیمت مسکن در سال ۹۸ افزایش نخواهد یافت و تنها با درنظر گرفتن این موضوع که قدرت خرید مردم به تدریج کاهش پیدا می‌کند در واقع این طور تصور می‌شود که قیمت مسکن به یک ثبات نسبی برسد. یکی از کارهای عاقلانه‌ای که گفته شد مراجعه به مشاور حقوقی املاک است.

همانطور که گفته شد در این میان، برخی از افراد هستند که تحت عنوان مشاور حقوقی املاک فعالیت می‌کنند. این افراد می‌توانند در واقع خرید و فروش ملک را به گونه‌ای طراحی کند که بتوانید معامله‌ای سراسر سود داشته باشید. مشاور حقوقی املاک در واقع در زمینه‌های مختلفی بین دو طرف معامله فعالیت می‌کند. این مشکلات می‌توانند در زمینه‌های مختلف فعالیت کند که در نهایت این زمینه‌ها ممکن است که در صورت عدم تایید یک مشاور حقوقی املاک به دعاوی ملکی تبدیل شوند.

مشاوره حقوقی ملکی به چه معناست

 مواردی نظیر اتفاقات زیر می‌توانند توسط دعاوی ملکی برطرف شوند:

جعل سند که یکی از کارهای رایی است که امروزه انجام می‌گیرد.

باطل کردن قراردادهای مختلف

فروش ملک‌هایی که تحت مشاء هستند.

تفکیک ملک‌های مختلف

تعدیل قیمت‌هایی نظیر اجاره‌بها و رهن

آیا تمامی کسانی که معاملات ملکی انجام می‌دهند با مشکل روبرو خواهند شد؟

دقت داشته باشید که به طور میانگین آمار دعاوی ملکی بسیار بالاست اما اینطور نیست که هر کسی که معاملات ملکی انجام می‌دهد دچار مشکل شود. از این رو که این مشکلات شخص نمی‌شناسند و به همین جهت نیز اینکه شما بتوانید از مشاور حقوقی املاک در این زمینه کمک بگیرید باعث می‌شود تا بتوانید مشکلاتی که ذکر شد را کنار بزنید.

این را بدانید که این مشکلاتی که پیش می‌آیند ممکن است برای هر فردی تکرار شوند و همچنین به راحتی نیز قابل حل نیستند و ممکن است که شما مدت زمان زیادی را درگیر این مشکلات باشید. مشاور حقوقی املاک نه تنها می‌تواند اقدام به حل مشکلات شما کند بلکه می‌توانید راهنمایی های مختلفی در این زمینه داشته باشد که به طور قطع بسیار برای شما مفید خواهند بود.

کمک گرفتن از فردی که در واقع به نوعی خبره در این زمینه به شمار می آید باعث می‌شود تا شما دیگر درگیر مسائلی از این قبیل نباشید. ممکن است که حتی شما به مشاور حقوقی املاک نیز اعتماد نداشته باشید تا تمامی مسائل خصوصی خود را برای آن‌ها بیان کنید. در این صورت بهتر است که از مشاوره‌های رایگان استفاده کنید و پس از اینکه تمامی قوانین و راهنمایی های ممکن را گرفتید به یک وکیل حاذق مراجعه کنید.

وکیل ملک در تهران

قانون و مشاور حقوقی املاک

شاید جالب باشد که بدانید که در قوانین جمهوری اسلامی در واقع اموال به دو دسته تقسیم می‌شوند که شامل منقول و غیرمنقول هستند. املاک ملکی در واقع جزء دسته اموال غیرمنقول هستند. همیشه هم در دعاوی ملکی پای خرید در میان نیست و گاهی نیز ممکن است که فروش ملک نیز با مشکل روبرو شود پس بهترین راه این است که حین خرید و فروش ملک به مشاوره حقوقی املاک مراجعه کنید. با وضع قوانین مختلف که به تازگی در این زمینه منتشر شده‌اند شاید تمامی مشکلاتی که در زمینه این اموال غیر منقول ایجاد می شوند قابل حل نباشند و نیاز به یک مشاور حقوقی املاک به طور واضح حس شود.

مشاور حقوقی املاک در واقع کسی است که به شما در حل این مشکلات کمک می‌کند و باعث می‌شود تا شما بتوانید موارد مختلفی را پیش از خرید بررسی کنید که شاید اگر وجود این شخص نبود به آن‌ها فکر نمی‌کردید. پس از اینکه مشکلات شما توسط این شخص شناخته شود در واقع شما مشکلات و پرونده شما به یک وکیل تخصصی املاک ارجاع داده می‌شود که این فرد می‌تواند در دعاوی ملکی مشکلات شما را حل کنید. مشاوره حقوقی املاک و همچنین وکیل تخصصی در واقع افرادی هستند که به نوعی نماینده شما در دادگاه‌های قانونی به شمار می‌آیند.