محسن وطن خواهی، مدیرعامل شهر جدید پرند، اذعان نمود: از جمله برنامه هایی که برای شهر جدید پرند در دستور کار قرار گرفته است، ساخت و احداث ۲۶ هزار مسکن مشارکتی است که کلنگ زنی ۴۴۸ واحد از این مساکن رسما استارت خورده است.

این مقام مسئول اظهار نمود: از جمله پروژه هایی که در پرند آغاز شده است و در دست انجام قرار دارد، ساخت واحد های مسکونی مشارکتی است که تحت نام مسکن امید از آن یاد می شود. وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، قرار است ساخت و احداث ۲۶ هزار واحد مسکونی امید در پرند صورت بگیرد که از این تعداد تاکنون کلنگ زنی ۴۴۸ واحد رسما استارت خورده است.

وی با بیان این که چنین واحد هایی برای اقشار متوسط جامعه احداث شده اند، اظهار نمودند: این واحد ها با مشارکت بخش های خصوصی به نقطه پایان خواهند رسید و مهم ترین هدف از احداث آن ها، ساخت واحد هایی متناسب با درآمد اقشار متوسط جامعه است.

مدیرعامل شهر جدید پرند، صحبت هایش را این طور ادامه داد: این شرکت عمران شهر جدید پرند است که زمین و پروانه ساخت را در اختیار بخش های خصوصی قرار می دهد تا بتوانند به ساخت و احداث این واحد ها مبادرت ورزیده و اهدافشان را پیش ببرند. ایشان از مشوق هایی هم سخن به میان آورند و اظهار داشتند: با همکاری شهرداری، در نظر داریم مشوق هایی برای بخش های خصوصی در نظر بگیریم تا برنامه هایشان را جدی تر پیش بگیرند و مصمم تر ساخت واحد ها را عملیاتی نمایند.

وطن خواهی با بیان این که ۵ هزار واحد مسکونی مهر در بوستان مشاهیر به بهره برداری رسیده است، اظهار نمود: از دیگر طرح هایی که کلنگ زنی شده است، چهار باب مدرسه می باشد که در فاز های مختلف عملی شده است.

این مقام مسئول، صحبت هایش را این طور ادامه داد: تعداد واحد های مسکونی مهر تحویل داده شده به متقاضیان در شهر پرند ۶۹ هزار واحد بوده است، تصریح کرد: ۵ هزار واحد مسکونی دیگر به متقاضیان واگذار گردید، ضمن این که از تعداد واحد های مسکونی مهر که قرار بوده در اختیار متقاضیان قرار بگیرد، ۱۶ هزار واحد باقی مانده است که انتظار می رود تا انتهای سال ۹۸ در اختیارشان قرار بگیرد.

وی درباره واحد هایی که با مشکلات حقوقی دست به گریبان هستند نیز صحبت کردند و اظهار داشتند: افتتاح و بهره برداری از این واحد ها، در سال ۹۸ عملی نخواهد گشت.

  • منبع خبر : مشرق نیوز