معرفی سایت املاک تهران ملکانا به صورت کامل در این مقاله برای شما صورت می‌گیرد. این گروه در سال‌های اخیر با ارائه خدمات نوین و برتر بر پایه اینترنت توانسته است تا رضایت کامل فعالان حوزه میکن را جلب کند. ملکانا در سال‌های اخیر با بکارگیری روش‌های‌ نوین مانند تور مجازی، توانسته است به عنوان اولین مرکز ارائه دهنده خدمات مجازی در حوزه مشاور املاک در ایران خود را مطرح کند.

در این مقاله قصد داریم تا ضمن معرفی این مشاور املاک در تهران، به خدمات و امکانات فوق‌العاده سایت املاک تهران ملکانا نیز اشاره کنیم. این مجموعه در سایت خود، خدمات اینترنتی زیادی را به شما ارائه می‌دهد. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا خدمات ویژه این مجموعه را در سایت خود به صورت کامل بشناسید.

بزرگترین مشاور املاک تهران

سایت املاک برای شهر تهران

با حضور اینترنت در تمامی زمینه‌ها در سال‌های اخیر، بسیاری از خدمات به راحتی ارائه شده و باعث تسهیل ویژه و فوق‌العاده و همچنین انجام بهتر کارها در زمان کمتر شده است. این ابزار در حوزه املاک نیز در کشورهای مختلف جهان، چندین سال است که خدمات ارزنده‌ای را ارائه کرده است. از جمله مهم‌ترین خدمات این ابزار برای حوزه ملک و مسکن، خرید و فروش آسان‌تر و بهتر املاک در شهرهای مختلف جهان را می‌توان نام برد.

در ایران نیز در سال‌های اخیر سعی شده است تا با ارائه ابزار قدرتمند و دیتابیس‌های قوی اطلاعاتی در حوزه مسکن، خدمات ویژه‌ای از طریق سایت و اینترنت به فعالان این حوزه ارائه شود. گروه املاک ملکانا به عنوان مشاور املاک پیشگام در این زمینه توانسته است تا این خدمات را برای اولین بار در کشور به صورت ویژه در شهر تهران از طریق سایت املاک تهران ملکانا ارائه دهد.

در قسمت بعدی مطلب به طور مفصل و مخصوص در مورد خدمات ارائه شده در این سایت با شما صحبت می‌کنیم. همچنین در پایان مطلب نیز، اطلاعات مهمی را در خصوص مجموعه ملکانا و خدمات آن در شهر تهران به شما می‌دهیم. با ما همراه باشید.

معرفی سایت املاک تهران ملکانا و خدمات ارائه شده در آن

سایت گروه املاک ملکانا در مدت فعالیت خود با قرار دادن امکانات ویژه، توانسته است تا جزء برترین سایت‌های خدماتی املاک شناخته شود. در این سایت به صورت رایگان و مجازی خدمات مهم و متنوعی برای شما در حوزه مسکن ارائه می‌شود که باعث شده است تا فرآیند معاملات، قیمت‌گیری، انتخاب ملک، فروش ملک و…. بسیار سریع‌تر و دقیق‌تر انجام شود.

تغییرات سایت املاک در سال 98

خدمات مهم و ویژه سایت املاک تهران ملکانا عبارتند از:

پیشنهادات متعدد: در این سایت به عنوان مرجع معاملات مسکن تهران، شما می‌توانید بیش از ۱۴ هزار پیشنهاد و گزینه متنوع را در تمامی مناطق تهران مشاهده کنید. این پیشنهادات در مقاطع زمانی مختلف به روزرسانی شده و به شما برای انتخاب در خرید کمک شایانی می‌کنند.

تور مجازی: هر یک از پیشنهادات قرار گرفته در سایت این مجموعه، حاوی تصاویری سه بعدی و کامل از ملک است که توسط کارشناسان گروه املاک ملکانا گرفته شده و برای بازدید مجازی شما از ملک در تور مجازی قرار گرفته است. شما می توانید تمامی اتاق‌ها و نماهای داخلی ملک مورد نظر را با استفاده از این ابزار به صورت کامل و دقیق مشاهده کنید. این دقیقاً همان بازدید از خانه است اما به صورت غیرحضوری!!!

اما درباره این تور شما باید بدانید که نمای بیرونی ساختمان نشان داده نمی‌شود.

ابزار آنلاین تعیین قیمت: در خلاقیتی ویژه، یک برنامه آنلاین و به روز بر روی سایت املاک تهران ملکانا برای شما فعالان، خریداران و فروشندگان حوزه مسکن تعریف شده است که می‌تواند قیمت واقعی هر ملک را در هر منطقه از تهران برای شما بر اساس قیمت روز تخمین بزند. این مورد با توجه به قیمت‌های مختلفی که مشاورین املاک به شما اعلام می‌کنند، می‌تواند یک مرجع اصلی برای شناسایی قیمت‌های واقعی در حوزه املاک تهران باشد.

در این برنامه شما ابتدا اطلاعاتی همانند متراژ، سال ساخت، منطقه و… را به برنامه می‌دهید و پس از چند ثانیه، محدوده قیمت واقعی را به همراه سایر اطلاعات همچون وام یا … دریافت می‌کنید.

مشاوره حقوقی: ملکانا به منظور تسهیل فرآیندهای پس از خرید مانند عقد قرارداد و یا تنظیم سند، اقدام به ارائه مشاوره حقوقی به مراجعان خود برای تنظیم دقیق این اسناد کرده است. همچنین رسیدگی به دعاوی ملکی نیز در این بخش صورت می‌گیرد.

گروه املاک ملکانا

این مجموعه با سابقه درخشان، از تمامی فعالان این حوزه برای انجام خرید و فروش انواع ملک در تهران دعوت می‌کند. نکته بارز در خصوص خدمات بیان شده توسط سایت املاک تهران ملکانا، رایگان و بدون هزینه بودن این خدمات است. همچنین تمامی معاملات شما در این مجموعه به صورت قطع با کمیسیون بسیار پایین‌تر از عرف بازار و مصوب اتحادیه صورت خواهد گرفت.