سردار نعمان غلامی به عنوان معاون هماهنگ کننده بسیج اذعان نمود: سیلاب اخیر خسارت های زیادی را به همراه داشت اما این وحدت و همدلی مردم بود که همچون همیشه همه نگاه ها را مشعوف ساخت و نشان داد ملت ایران در هر شرایطی ایستادگی و مقاومت می کنند. وی افزود: از مهم ترین فعالیت هایی که بسیج در دست انجام قرار داده است مشارکت با بنیاد مسکن در راستای ساخت واحد های مسکونی برای سیل زدگان است.

این مقام مسئول با تأکید بر این که بسیج مهم ترین اولویتش را خدمت و کمک رسانی به مردم می داند، اظهار داشت: بسیجیان و جهادگران تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا با آن چه در دست دارند از رنج و اندوه مصیبت زدگان بکاهند و برای تأمین مسکن و آرامش آن ها زحمت می کشند.

وی در ادامه با بیان این که دشمنان همیشه در صحنه حاضرند و منتظرند از هر آب گل آلودی ماهی بگیرند، عنوان کرد: خوشحالیم که مثل گذشته موفق نشدند اهداف شوم خود را جلو برده و از شرایط ایجاد شده سوء استفاده کنند. غلامی تصریح کرد: با تمام خسارت هایی که سیل اخیر به همراه داشت اما مردم باز هم مانند همیشه در کنار هم مانند و ثابت کردند همدلی و وحدت آن ها مثال زدنی است. ایشان از مشارکت بسیج و بنیاد مسکن خبر دادند و اظهار داشتند: بسیج در نظر دارد برای ساخت واحد مسکونی از کمک بنیاد مسکن استفاده نماید با این هدف که اندکی از درد و آلام سیل زدگان بکاهد.

  • منبع خبر : شهرخبر