خرید آپارتمان الهیه تهران با قیمت عالی در مشاور املاک ملکانا به عنوان برترین مشاور املاک نوین تهران امکان‌پذیر شده است. شما می‌توانید در این مجموعه و با استفاده از خدمات ویژه اینترنتی ملکانا ابتدا تمامی پیشنهادها برای این منطقه لوکس‌نشین تهران را مشاهده کنید و سپس با توجه به شرایط اقتصادی و مالی خود تصمیم بگیرید. پس از تصمیم‌گیری برای انتخاب ملک از میان پیشنهادات ارائه شده توسط گروه ملکانا، می‌توانید تا با تخفیف ویژه کمیسیون نسبت به خرید آپارتمان الهیه تهران با قیمت عالی اقدام کنید.

در این مقاله قصد داریم تا ضمن بررسی شرایط مسکونی خرید و فروش آپارتمان در الهیه تهران، راهکارها و نکات مهمی را برای انجام معاملات و سرمایه‎‌گذاری در حوزه مسکن در این منطقه از تهران با قیمت عالی برای شما به عنوان فعالان و خریدارن این حوزه معرفی کنیم.

خانه در الهیه تهران

الهیه یک منطقه لوکس برای سرمایه داران

یکی از لوکس‌ترین و لاکچری‌ترین مناطق تهران، الهیه است که در بخش شمالی شهر تهران واقع شده است. این قسمت کاملاً به شهرستان شمیرانات متصل شده است و از زیرمجموعه‌های اصلی شهرداری منطقه ۱ شهر تهران به حساب می‌آید. این منطقه از نظر مسکونی دارای وضعیتی بسیار خاص و ویژه است. آپارتمان‌ها، مراکز خرید و…. بسیار لوکس و همچنین حضور سفارت خانه‌های مختلف کشورهای خارجی باعث شده است تا الهیه یک منطقه کاملاً متفاوت با مناطق اطراف خود باشد.

خرید آپارتمان در الهیه تهران با توجه به شرایط و مزایای گفته شده این منطقه، قطعاً با قیمت‌هایی بسیار بالاتر از نواحی معمول تهران همراه خواهد بود. شما باید بدانید که این منطقه به دلیل مزایای گفته شده و همچنین شمالی بودن و ساکنانی که از طبقه مرفه جامعه دارد، دارای شرایط نسبتاً دشوارتری از نظر اقتصادی برای خرید است.

بافت ساختمان‌های الهیه اکثرا نوساز و با معماری‌های زیبا بوده که برخی از برج‌های این منطقه از تهران، از مناطق بسیار دورتر تهران نیز قابل مشاهده هستند. شما در صورتیکه می‌خواهید در این منطقه ملک و یا آپارتمان بخرید باید برای هر متر یک کف ۲۰ الی ۳۰ میلیون تومانی قیمت در نظر بگیرید که قیمت‌های عالی در این منطقه از شهر تهران به حساب می‌آیند.

در ادامه این مقاله نکات و مواردی بسیار مهم را در خصوص خرید آپارتمان الهیه تهران با قیمت عالی برای شما بیان می‌کنیم. شما می‌توانید همچنین نکات مهم از خدمات ویژه ارائه شده توسط گروه املاک ملکانا برای خرید واحدهای مسکونی در این منطقه را در ادامه مشاهده کنید.

تاثیر افزایش قیمت بر فروش مسکن در سال 98

مهم‌ترین نکات در خرید آپارتمان الهیه تهران با قیمت عالی

۱-انتظار خرید واحدهای با متراژ بالا را نداشته باشید. شما باید بدانید با توجه به قیمت بالای خرید آپارتمان در این منطقه از تهران، اقدام برای واحدهای با متراژ بالای ۱۰۰ متر واقعا نیاز به یک سرمایه عظیم مالی دارد که باید تامین شود. شما در این منطقه در صورتیکه برای سرمایه‌گذاری قصد خرید دارید، حتی می‌توانید با خرید واحدهای ۶۰ متری نیز، یک سرمایه‌گذاری بسیار مطمئن و سودآور را برای خود انجام دهید.

۲-الهیه یک منطقه تقریباً امنیتی است. شما باید بدانید که به دلیل حضور سفارت‌های کشورهای متعدد در الهیه، این منطقه ممکن است در بعضی از نواحی دارای محدودیت‌هایی باشد. البته همین عامل نیز توانسته است تا در آرام بودن جو حاکم بر این منطقه نقش زیادی را ایفا کند. بر این اساس، این منطقه یکی از بهترین انتخاب‌ها در شمال شهر تهران برای سکونت است.

۳-نام دیگر این منطقه از تهران، فرشته است. دلیل انتخاب این نام خیابان بسیار لوکس و لاکچری فرشته است. املاک این خیابان در زمره گران‌ترین‌های تهران قرار می‌گیرند و شما در این خیابان انواع خانه‌ها و خودروهای میلیاردی را مشاهده خواهید کرد. بر این اساس محدوده این خیابان نیز برای خرید آپارتمان و سرمایه‌گذاری برای آینده دارای شرایط مناسبی است.

۴-بافت شهری در این منطقه از شهر تهران کمتر به چشم می‌آید. این به دلیل شرایطی است که این منطقه از نظر باغات قدیمی خود داشته است و املاک در حاشیه این باغ‌ها به مرور زمان ساخته شده‌اند. این عامل باعث می‌شود تا این قسمت از شهر تهران دارای کوچه و خیابان‌های نامنظمی باشد. این بافت نامنظم در قسمت‌هایی از خیابان‌ها، با وجود درختان بلند خود باعث شده است تا این منطقه دارای جلوه‌ای زیبا و آرامش‌بخش باشد.

خرید آپارتمان الهیه تهران با قیمت عالی در سایت املاک ملکانا برای شما ممکن شده است. پیشنهادات ویژه‌ای با قیمت‌های استثنایی در سایت این گروه قرار گرفته‌اند که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها برای خود آپارتمان‌های مناسبی را با قیمت بسیار مناسب برای الهیه خریداری کنید. در این خرید شما همچنین کمیسیون بسیار کمی خواهید پرداخت و نزدیک به ۷۰ الی ۹۰ درصد تخفیف پرداخت خواهید داشت.