اکبر بهنام جو به عنوان استاندار اردبیل، ضمن حضور در جلسه ستاد معین و کارگروه استانی بازسازی مناطق سیل زده که در استانداری برگزار گردید، اظهار داشت: با توجه به حادثه ای که در بسیاری از استان ها، دردسرآفرین شده و مشکلات زیادی را برای خانواده ها رقم زده است، لازم است همه دستگاه ها و نهاد ها وارد کار شده و انجام امور و عملیات مربوطه را به دست بگیرند. وی ادامه داد: بازسازی مناطق تخریب شده در اثر سیل یکی از مهم ترین اولویت هاست که با کمک های مردمی و تلاش نهاد های ذیربط محقق خواهد شد.

بهنام جو، تصریح کرد: مسئولیت هایی همچون بازسازی واحد های مسکونی معمولان، بر عهده استان ما قرار گرفته است که تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا آن را به بهترین شکل ممکن عملی نموده و به نقطه پایان برسانیم. وی اظهار داشت: در نظر داریم بخشی از فعالیتمان را به ایجاد برنامه های فرهنگی اختصاص دهیم و شور و نشاط را در میان مردم مصیبت دیده تزریق کنیم. وی افزود: بیشترین تأکیدمان بر کودکان است و تلاش ما این است که امید را به آن ها بازگردانیم. ایشان به ایجاد برنامه های اشتغالزایی اشاره کردند و تصریح نمودند: علاوه بر این که بازسازی واحد های تخریب شده در دستور کار قرار خواهد گرفت، اشتغالزایی را هم مدنظر قرار خواهیم داد و توجه مان را به آن معطوف خواهیم نمود.

در این جلسه یاد دو جهادگر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل، گرامی داشته شد آنان که حین کمک رسانی به مردم سیل دیده در اثر سانحه رانندگی، جان خود را از دست دادند.

  • منبع خبر : برنا نیوز