خرید مسکن جنت آباد در ملکانا به عنوان یکی از بزرگترین مشاورین املاک ایران، امکان‌پذیر شده است. در سایت این مجموعه شما قادر خواهید بود تا با استفاده از امکانات مختلف و متنوع نوین، فرآیند خرید در این منطقه از شهر تهران را به درستی و با بررسی گزینه های متعدد صورت دهید.

در این مقاله قصد داریم تا ابعاد این موضوع را برای شما به صورت کامل توضیح دهیم. همچنین نکات و مواردی مهم در خصوص برخی از پیشنهادات گروه املاک ملکانا برای شما بیان خواهد شد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 مسکن جنت آباد و شرایط آن

این محله یکی از مشهورترین مناطق در شمال غرب شهر تهران و در منطقه ۵ از تقسیمات ۲۲ گانه شهرداری تهران واقع شده است. این محله دارای خیابان‌هایی بزرگ و همچنین بزرگراه هایی مهم در عبور از خود است. این منطقه به دلیل دسترسی به مساجد، دانشگاه‌ها، رستوران‌ها و مکان‌های مهم و معروفی فرهنگی ورزشی مانند باشگاه پرسپولیس، شرایط مناسبی از نظر دسترسی دارد و البته زیاد هم شلوغ نیست.

خرید مسکن جنت آباد از آن بعد حائز اهمیت است که این محله یکی از مناسب‌ترین مناطق برای سکونت در تهران است. محل قرارگیری این محله یعنی شمال غرب تهران نیز خود نشان دهنده ارزش ملکی و البته آینده روشن خرید ملک در این منطقه است. شما می توانید برای سرمایه‌گذاری و یا سکونت، این منطقه را جزء یکی از پیشنهادهای مناسب برای خود بررسی کنید.

در سایت املاک ملکانا شما با گزینه‌های فراوان و متعددی برای خرید مسکن جنت آباد مواجه خواهید شد. شما می‌توانید بررسی‌های دقیق کارشناسی شده گروه املاک ملکانا روی هر مورد را با توجه به شرایط ساختمان و قیمت آن، در ستونی مجزا مشاهده کنید. در ادامه این مقاله و برای آشنایی هرچه بیشتر شما با چند پیشنهاد خرید ملک و مسکن در این منطقه، مواردی بررسی شده است. با ما همراه باشید.

خرید مسکن جنت آباد در ملکانا

خرید مسکن جنت آباد در ملکانا

گروه املاک ملکانا برای این منطقه از شهر تهران نیز مانند سایر مناطق، پیشنهادهای متنوعی دارد که هرکدام می‌تواند یک فرصت خوب با توجه به شرایط شما باشد. تعدادی از این موارد را با یکدیگر بررسی می‌کنیم.

کد ۷۳۱۱۷۵: این ملک از مجموعه املاک ملکانا در منطقه جنت آباد مرکزی واقع شده است. محدوده دقیق این آپارتمان ۹۵ متری، جنت آباد مرکزی تقاطع بیست متری گلستان غربی و خیابان توحید است. واحد مذکور دو خوابه بوده و دارای سن ۱۱ سال ساخت می‌باشد. پارکینگ، انباری، آسانسور، بالکن، لابی، کولر و اسپلیت از جمله امکانات این واحد می‌باشند. ساختمان مذکور ۶ طبقه بوده و در هر طبقه آن ۵ واحد حضور دارد که زیاد به نظر می‌رسد. آشپزخانه: هایگلاس، کف پوش سنگ و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی از جمله دیگر امکانات این واحد آپارتمانی است.

این ملک برای خرید مسکن جنت آباد، در سایت گروه املاک ملکانا ۱ میلیارد و ۷۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است که از نظر ملکانا قیمت مناسبی است. شما می توانید موقعیت دقیق این ملک روی نقشه را در سایت املاک ملکانا و در قسمت جستجو، با نوشتن کد ملک به صورت کامل مشاهده کنید. همچنین ملک مورد نظر در این سایت به صورت مجازی و با تور مجازی کاملاً قابل مشاهده است.

کد ۴۵۲۱۰۹: ملک مورد نظر با کد معرفی شده در سایت ملکانا دارای متراژی معادل ۸۰ متر بوده و نوساز است. این آپارتمان در منطقه جنت آباد مرکزی و در محدوده جنت آباد مرکزی خیابان نسترن است. ملک مورد بحث دارای پارکینگ، انباری، شوفاژ، آسانسور، بالکن و کولر بوده و امکانات اولیه را دارا است. این ساختمان تنها دارای سه طبقه است اما در هر طبقه از آن، ۴ واحد حضور دارد. واحد مذکور در طبقه سوم ساختمان بوده و دارای نمای سنگی، آشپزخانه MDF و کفپوش سرامیکی است.

این ملک به دلیل رعایت مواردی همچون پنجره دو جداره و درب ضد سرقت، دارای شرایط ایمنی خوبی است. در سایت گروه املاک ملکانا، این واحد آپارتمانی برای خرید مسکن جنت آباد، دارای قیمتی معادل ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است که با توجه به بررسی های انجام شده، قیمت مناسبی است.

شما می‌توانید برای مشاهده گزینه‌های بیشتر از خرید مسکن جنت آباد، به سایت گروه املاک ملکانا مراجعه کرده و در قسمت جستجو نام این محله را بنویسید و سپس روی یکی از گزینه‌های شمالی، جنوبی یا مرکزی کلیک کنید و پیشنهادات متعدد ملکانا را مشاهده کنید. در این سایت امکانات بسیار مهمی برای این منظور در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با استفاده از تور مجازی، ابزار آنلاین تعیین قیمت و بررسی‌های کارشناسی کارشناسان ملکانا در این سایت نسبت به خرید ملک و مسکن در این منطقه از تهران اقدام کنید.

همچنین باید بدانید که در مشاور املاک ملکانا کمیسیون دریافتی برای معاملات بسیار پایین‌تر از عرف تعیین شده و قیمت بازار است. با ما همراه باشید.