خرید مسکن تهرانپارس با قیمت مناسب در سایت گروه املاک ملکانا در سریع‌ترین زمان ممکن و با شرایط ویژه خدماتی امکان‌پذیر شده است. ملکانا به عنوان یکی از بزرگترین مشاورین املاک تهران، تمامی مناطق ۲۲ گانه این شهر را تحت پوشش خود برای انجام انواع معاملات خرید و فروش مسکن قرار داده است. شما می‌توانید در سایت این مجموعه بیش از ۱۴ هزار پیشنهاد مختلف را برای خرید مسکن در مناطق مختلف تهران مشاهده کنید.

پیشنهادهای مذکور در مقاطع زمانی مشخص آپدیت می شوند. مثلاً برای منطقه تهرانپارس که یکی از بزرگترین مناطق شرق تهران است، بیش از چند صد پیشنهاد در سایت ملکانا وجود دارد. هر کدام از این پیشنهادات به صورت مجازی و با تور مجازی ملکانا به صورت آنلاین قابل مشاهده است.

در این مقاله قصد داریم تا در مورد خرید مسکن تهرانپارس با قیمت مناسب برای شما صحبت کنیم. چندین پیشنهاد جذاب ملکانا در این مطلب بررسی خواهد شد. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

املاک تهرانپارس

تهرانپارس یکی از وسیع‌ترین محله‌های تهران است که در دو منطقه ۴ و ۸ از تقسیم‌بندی ۲۲ منطقه‌ای شهرداری تهران قرار دارد. یکی از دلایل تمایل به خرید و فروش املاک در این منطقه، آب و هوای مطبوع و بسیار مناسب آن است که در اثر نزدیکی به بوستان‌های بزرگی مانند لویزان باعث آن شده است. در تقسیم‌بندی‌های ملکی، این منطقه خود به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم‌بندی می‌شود.

از نظر ارزش ملکی، قسمت غرب تهرانپارس نسبت به قسمت شرقی آن دارای املاک با ارزش‌تر و همچنین خانه‌های مدرن‌تری است. به همین دلیل شما در صورتیکه هدفتان از خرید مسکن تهرانپارس، سرمایه‌گذاری است؛ باید سعی کنید در قسمت غربی خرید کنید.

تهرانپارس اما از نظر سکونتی نیز به دلیل شرایط حمل و نقل مترو و اتوبوس عالی و همچنین نزدیکی به بزرگراه‌های مهم، یک منطقه کاملاً مناسب به حساب می‌آید. شما نیز در صورتیکه قصد خرید مسکن در این منطقه از شهر تهران را دارید، باید توجه کنید که آینده ملکی مناسبی با توجه به شرایط بازار در انتظار این منطقه خواهد بود. در ادامه مطلب چند مورد و پیشنهاد مهم از گروه املاک ملکانا برای خرید ملک در این منطقه آورده شده است.

خرید مسکن در تهرانپارس با قیمت مناسب 2

پیشنهاد خرید مسکن تهرانپارس با قیمت مناسب

در این قسمت از مطلب، چند پیشنهاد متنوع از مناطق مختلف تهرانپارس را برای خرید ملک و مسکن به شما ارائه می‌کنیم.

کد ۲۶۵۶۹۶ در تهرانپارس غربی: این آپارتمان مسکونی دارای ۹۵ متر متراژ است و کاملاً نوساز می‌باشد. ملک مذکور با کد مشخص شده در سایت املاک ملکانا، در تهرانپارس غربی و در محدوده فلکه اول تهرانپارس خیابان ۱۵۰ واقع شده است. این خانه دو خوابه بوده و دارای پارکینگ، انباری، آسانسور، بالکن، کولر و شوفاژ است. ساختمان ملک مذکور ۶ طبقه است که در هر طبقه ۲ واحد قرار دارد. ملک مذکور در طبقه چهارم این ساختمان قرار گرفته است. سنگ نما، آشپزخانه‌ هایگلاس، کف پوش سنگ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی از دیگر امکانات و مشخصات این ملک است.

با توجه به بررسی های صورت گرفته گروه املاک ملکانا و قیمت هر متر ۲۰ میلیون تومان در این منطقه، ملک مورد نظر یک انتخاب مناسب برای خرید مسکن است.

کد ۳۹۶۵۵۹ در تهرانپارس غربی: ملک مذکور با شماره مشخص شده در سایت املاک ملکانا، دارای پارکینگ، انباری، آسانسور، پاسیو، کولر و شوفاژ است. متراژ ۱۲۸ متری، ۳ اتاق خواب و نمای سنگی با جهت جنوبی بنا از دیگر مشخصاتی است که در مورد این ملک باید گفت. این ملک در یک ساختمان ۴ طبقه قرار گرفته است که در هر طبقه آن یک واحد قرار گرفته است و ۱۱ سال ساخت می‌باشد. واحد مسکونی مذکور در طبقه یکم این ساختمان قرار دارد. آشپزخانه MDF و سرویس ایرانی و فرنگی از جزئیات دیگر این پیشنهاد است.

این واحد با اطلاعات مذکور، در محدوده تهرانپارس غربی خیابان جعفر بای واقع شده است و دارای قیمتی معادل یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان است. با توجه به بررسی های کارشناسی متخصصین گروه املاک ملکانا، این واحد یک گزینه مناسب برای خرید مسکن در تهرانپارس است.

دو مورد از پیشنهادات سایت املاک ملکانا به شما برای خرید مسکن در تهرانپارس به صورت کامل با جزئیات دقیق معرفی شد. شما می توانید با مراجعه به سایت این مشاور املاک و با وارد کردن کد هر کدام از موارد بالا و یا تایپ کردن نام تهرانپارس در قسمت جستجوی منطقه، تمامی پیشنهادات مربوط به این منطقه از تهران را به همراه بررسی‌های دقیق و کارشناسی شده از جمله نقاط ضعف و قوت هر ملک را در سایت مشاهده کنید.

تور مجازی گروه املاک ملکانا این امکان را برای شما برای اولین بار فراهم کرده است تا بتوانید بدون مراجعه حضوری و به صورت مجازی، پیشنهادات خرید مسکن تهرانپارس را برای خود مشاهده و بررسی کنید. همین حالا به قسمت جستجوی سایت ما مراجعه کنید.