خرید آپارتمان در بهترین مناطق تهران با توجه به تغییراتی که اخیراً در شهر تهران صورت گرفته نیازمند دقت و توجه خاص می‌باشد. درگذشته مناطقی در تهران جزء مناطق بسیار خوب برای خرید ملک شناخته شده بودند که با توجه به تغییراتی که اخیراً در سطح شهر تهران رخ داده باعث پررنگ شدن این مناطق در تهران شده است.

از طرفی خرید آپارتمان یکی از چالش‌های بزرگ در زندگی هر فرد به حساب می‌آید. به دلیل اینکه منازل بزرگ ویلایی قیمت بالایی دارند آپارتمان در تهران متقاضی بیشتری دارد. همچنین می‌توان گفت بنا به آمارهای گزارش شده در سال ۹۷ بیشتر افراد تمایل به خرید واحدهای آپارتمانی متراژ پایین را داشته‌اند.

به طوریکه نصف معاملات انجام شده در تهران مربوط به خرید واحد‌های مسکونی متراژ کمتر از ۷۰ بوده است. بنابراین با توجه به شرایط و سایر امکانات و موقعیت بعضی مناطق در تهران جزء بهترین مناطق تهران به حساب می‌آیند. به عبارتی می‌توان گفت این مناطق نسبت به سایر مناطق برتری خاصی دارند.

NJ Lenders Blog Good Time to Buy a House 1

می‌توان گفت بهترین مناطق تهران عبارتند از:

امیر آباد: این منطقه یکی از آرام‌ترین مناطق تهران به شمار می‌آید، که در حوزه میدان انقلاب و خیابان کارگر شمالی واقع شده است. بنابراین افرادی که به دنبال آرامش هستند بهتر است این منطقه را انتخاب کنند.

علاوه بر آرامش این منطقه به سایر مناطق دسترسی آسان دارد و تردد راحتی را در منطقه ایجاد کرده است. بنابراین به دلیل این تغییرات ملک و آپارتمان در امیرآباد در سال‌های اخیر با افزایش قیمت همراه بوده است. پس از نظر سرمایه گذاری و محیطی آرام بسیار گزینه مناسبی می‌باشد.

یوسف آباد: این منطقه از تهران به دلیل دارا بودن بافت مناسب و خیابان‌های خوب از بهترین مناطق تهران می‌باشد. بهتر است بدانید که این منطقه جزء مناطق شلوغ تهران به شمار می‌آید.

از طرفی ارزش ملکی این منطقه نسبت به سایر مناطق بالاتر است برای مثال خیابان‌های اسدآبادی که جزء یوسف آباد محسوب می‌شوند اخیراً رشد ۱۲۰ درصدی قیمت ملک را داشته‌اند. این افزایش قیمت به دلیل نوسانات در ارز و ظرفیت محدود در این منطقه می‌باشد. بنابراین یک گزینه مناسب برای خرید آپارتمان در بهترین مناطق تهران به شمار می‌آید.

شهرک غرب: از لوکس‌ترین و مناسب‌ترین مناطق در تهران است. همچنین جزء مناطق شلوغ در شهر تهران به شمار می‌آید، زیرا به دلیل وجود مراکز خرید بزرگ جمعیت بسیار زیادی دارد. همچنین از نظر قیمت این منطقه از قیمت بالایی برخوردار است. بنابراین می‌توان گفت که خرید آپارتمان در این منطقه با توجه به شرایط عالی گزینه مناسب و آینده داری به شمار می‌آید.

وضعیت خرید مسکن در ایران 3

نکات خرید آپارتمان در تهران

بهتر است بدانید که خرید آپارتمان در تهران ریزه‌کاری‌های زیادی دارد که موقع خرید آپارتمان باید به یکسری نکات توجه کرد. زیرا انتخاب نهایی نقش بسیار مهمی در آرامش شما و خانواده خواهد داشت. از طرفی به دلیل اینکه قیمت مسکن افزایش یافته است و سرمایه اصلی هر فرد محسوب می‌شود بنابراین باید هنگام خرید مسکن به نکات ضروری و لازم توجه کنید.

برای مثال موقع خرید به شرایط عمومی آپارتمان، امکانات بهداشتی، رفاهی و … توجه لازم را داشته باشید. قبل از اینکه اقدام به خرید ملک کنید باید از تمامی اطلاعات مربوط به خرید آگاهی لازم را کسب کنید که در نهایت بعد از خرید دچار مشکل نشوید. از طرفی خرید آپارتمان در بهترین مناطق تهران با بهترین شرایط و قیمت از طریق سایت ملکانا برای شما فراهم شده است.

بنابراین از طریق سایت ملکانا قادر خواهید بود مناطق خوب تهران را شناسایی و سپس اقدام به خرید آپارتمان کنید. زیرا سایت ملکانا توانسته ‌است خدمات املاکی خود را به صورت پکیج فراهم کند به طوریکه کلیه اطلاعات حقوقی، ملکی و قیمتی در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود. بنابراین با مراجعه به سایت ملکانا قادر خواهید بود براساس اهداف خود ملک یا آپارتمان مورد نظر را انتخاب و نسبت به خرید آن اقدام کنید.

انتخاب ملک و آپارتمان در مناطق مختلف تهران

با توجه به اینکه شهر تهران پر جمعیت‌ترین شهر ایران است و مناطق مختلفی دارد که بعضی از این مناطق شرایط بهتری از لحاظ جغرافیایی و سایر امکانات را دارا می‌باشند بنابراین در بین مشتریان از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. می‌توان گفت افراد بنا به انتظارات و اهدافی که در نظر دارند می‌توانند از طریق سایت ملکانا ملک یا آپارتمان مورد نظر خود را انتخاب سپس برای خرید آن اقدام کنند.

می‌توان گفت تعیین بهترین مناطق تهران به هدف و نظر افراد بستگی دارد برای مثال برای فردی آرامش منطقه بسیار اهمیت دارد یا اینکه برای فرد دیگر نزدیک بودن به مراکز خرید اولویت دارد که موقع خرید مناطقی که به اهدافشون نزدیک هستند را انتخاب می‌کنند.

تهران به دلیل وسعتی که دارد از مناطق مختلف با ویژگی‌های متفاوت برخوردار می‌باشد که افراد بنا به سلیقه خود می‌توانند منطقه مورد نظر خود را انتخاب کنند. بنابراین بهترین منطقه تهران بسته به اهداف خریدار متفاوت خواهد بود و انتخاب ملک و آپارتمان در مناطق مختلف تهران برای افراد مختلف متفاوت است.