خرید مسکن جوادیه با قیمت مناسب در گروه املاک ملکانا برای شما تحت شرایط ویژه امکان‌پذیر شده است. شما می‌توانید برای انجام فرآیند این خرید، در سایت این مجموعه ابتدا گزینه‌های مربوط به محله مورد نظر را به صورت کامل و دقیق مشاهده کنید و سپس برای خرید تصمیم‌گیری کنید.

در این مقاله قصد داریم تا مطالب و مواردی مهم را برای شما در خصوص خرید ملک و مسکن در جوادیه ارائه کنیم. شما باید بدانید که این منطقه یکی از مناطق قدیمی شهر تهران به شمار می‌آید و همواره زادگاه افراد مهمی در زمینه‌های علمی، ورزشی، فرهنگی و… بوده است.

در ادامه این مقاله ضمن بررسی موارد و گزینه‌هایی برای خرید مسکن جوادیه، قیمت این املاک نیز توسط گروه املاک ملکانا برای شما بررسی می‌شود. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

خرید مسکن در جوادیه با قیمت مناسب 1

مسکن در جوادیه تهران

این منطقه همانطور که گفته شد یکی از مناطق قدیمی و مشهور در تهران است. جوادیه از سال‌ها قبل به برگزاری انواع مراسمات مذهبی و دینی شهرت داشته است. از نظر مسکونی این منطقه دارای دو بافت است؛ بافت جدید و بافت قدیمی. شما باید بدانید که این منطقه از شهر تهران در قسمت بافت قدیمی دارای کوچه‌های بسیار نا منظم و بدون نقشه است. همچنین در قسمت‌هایی از این بافت از جوادیه، عرض کوچه‌ها بسیار کم بوده و مشکل‌ساز است.

بخش دیگر جوادیه که در سال‌های اخیر و با اجرایی شدن عملیات مختلف توسط شهرداری تهران، همواره به وسعت آن اضافه شده و از قسمت فرسوده کمتر می‌شود، خانه‌ها اکثراً نوساز و یا دارای سال ساخت جدید هستند. خرید مسکن جوادیه در این منطقه با توجه به شرایطی که بیان شد باید براساس هدف شما از معامله انجام شود.

در صورتیکه به دنبال خرید زمین برای ساخت و ساز جدید هستید، بافت فرسوده و شمالی این منطقه گزینه مناسبی است. اما در قسمت جدید جوادیه شما می‌توانید گزینه‌های متعدد و مناسبی را از آپارتمان و ملک برای خرید مشاهده کنید. در این قسمت از مقاله چند پیشنهاد مناسب از گروه املاک ملکانا برای خرید مسکن جوادیه برای شما بیان می شود. با ما همراه باشید.

خرید مسکن در جوادیه با قیمت مناسب

خرید مسکن جوادیه با قیمت مناسب

همانطور که گفته شد در این قسمت از مطلب قصد داریم تا برای شما مواردی مناسب را از آپارتمان‌های این منطقه برای خرید بررسی کنیم.

کد ۲۶۰۳۱۶: این آپارتمان مسکونی یکی از گزینه‌های مناسب برای شما است که به دنبال خرید مسکن جوادیه با قیمت مناسب هستید. این واحد آپارتمانی دارای متراژ ۷۵ متر، دو خوابه و یک سال ساخت است که یک گزینه نوساز محسوب می‌شود. ملک مورد نظر در محدوده پیروزی، میدان سرآسیاب، خیابان داورزنی، خیابان احمدرضا تاجری جنوبی قرار گرفته است. واحد مذکور دارای پارکینگ، آسانسور، بالکن، کولر و پکیج است و از نظر امکانات اولیه رفاهی کامل است. این ساختمان دارای ۵ طبقه است که در هر کدام سه واحد مسکونی قرار گرفته است. واحد مذکور در طبقه سوم ساختمان قرار گرفته است.

آشپزخانه MDF، نمای سنگ، جهت بنای جنوبی، کف پوش سرامیک و سرویس بهداشتی ایرانی و فرهنگی از دیگر مشخصات این واحد است. شما می‌توانید در سایت گروه املاک ملکانا و با استفاده از گزینه تور مجازی، اتاق‌ها، آشپزخانه، سرویس‌ها، راهرو و تمامی فضای درونی این خانه را مشاهده کنید.

ملک با مشخصات مذکور برای خرید مسکن جوادیه دارای قیمتی معادل ۶۵۰ میلیون تومان است. طبق بررسی‌های انجام شده گروه ملکانا و با توجه به مواردی همچون نوساز بودن، درب ضد سرقت، نمای کلی مناسب و همچنین اتاق‌ها و سالن بزرگ، این قیمت مناسب تشخیص داده می‌شود.

کد ۱۶۰۴۱۶: این آپارتمان ۷۹ متری بوده و دارای دو اتاق خواب می‌باشد. ساختمان مذکور ۱۹ سال ساخت بوده و در محدوده پیروزی خیابان شکوفه قرار گرفته است. این ملک به عنوان یک گزینه مناسب برای خرید مسکن جوادیه با قیمت مناسب دارای پارکینگ، انباری، بالکن، کولر و بخاری است. از مزیت‌های مهم این ساختمان این است که ۴ طبقه بوده و در هر طبقه فقط یک واحد قرار می‌گیرد. این واحد دارای نمای سنگی، آشپزخانه MDF، جهت جنوبی بنا، کفپوش سرامیک و همچنین توالت ایرانی است.

این ملک به عنوان یک گزینه برای خرید دارای قیمت بسیار مناسبی است. شما می‌توانید با این خصوصیات ملک را با قیمت تمام شده ۵۰۰ میلیون تومان برای خود خریداری کنید. اتاق خواب و سالن بزرگ به علاوه وجود انبار را نیز باید به دیگر ویژگی‌های مناسب این ملک اضافه کنیم.

شما می‌توانید برای مشاهده گزینه‌ها و پیشنهادات بیشتر برای خرید مسکن جوادیه با قیمت مناسب، به سایت املاک ملکانا و قسمت بلاگ مراجعه کرده و سپس در قسمت جستجو نام جوادیه را تایپ کنید. در این صورت تمامی گزینه‌های خرید مسکن جوادیه برای شما فعال می‌شود که می‌توانید آن‌ها را با جزئیات کامل مشاهده کنید.