خرید مسکن چیتگر با قیمت مناسب در گروه مشاورین املاک ملکانا امکان‌پذیر شده است. شما با استفاده از خدمات ویژه این مجموعه خواهید توانست تا بهترین انتخاب‌ها را برای خرید ملک در این منطقه داشته باشید. در ادامه مطلب در مورد خدمات گروه املاک ملکانا برای شما بیشتر صحبت خواهیم کرد. چیتگر یکی از مناطق مربوطه به منطقه ۲۲ شهرداری تهران است. این منطقه به دلیل آب و هوای مناسب خود از زمان‌های قدیم مشهور بوده است.

در سال‌های اخیر، ساخت و سازها در این منطقه از شهر تهران با مشکلاتی از جانب شورای شهر تهران رو به رو شده است. اما با این وجود روند ساخت و سازها متوقف نشده است. این شرایط باعث شده است تا خرید مسکن چیتگر به عنوان یک انتخاب مناسب در حوزه املاک و معاملات مسکونی تهران شناخته شود. شما برای خرید ملک در این منطقه از شهر تهران، می‌توانید با ما در گروه املاک ملکانا همراه باشید.

در این مقاله قصد داریم تا مطالبی مهم را در خصوص معاملات مسکن در این منطقه و همچنین پیشنهادات گروه املاک ملکانا برای خرید ملک و مسکن در این منطقه از شهر تهران را برای شما بیان کنیم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

خرید آپارتمان در اکباتان تهران با قیمت مناسب

مسکن چیتگر و اوضاع معاملات آن

منطقه چیتگر یکی از مناطق زیبا و خوش آب و هوای شهر تهران است که شما به عنوان یک خریدار می‌توانید با خرید ملک، در آن سکونت کنید. این منطقه از نظر دسترسی به مترو و یا بزرگراه‌های اصلی، یکی از بهترین مناطق در شهر تهران است و چندین بزرگراه اصلی را از خود عبور داده است.

چیتگر در سال‌های گذشته و به دلیل مشکلات و اختلافاتی که بین شهرداری تهران و همچنین شورای شهر این کلان شهر وجود داشته، دارای جنجال‌های رسانه‌ای در زمینه ساخت و سازها و املاک بوده است. با این وجود اما پروژه‌های ساخت واحد مسکونی در این منطقه از تهران و به خصوص در حاشیه دریاچه چیتگر، با جدیت در سال‌های اخیر دنبال شده است.

به دلیل ظرفیت بالای این منطقه و شرایط مذکور، معاملات در این منطقه از شهر تهران شرایط خوبی را سپری می‌کند. شما هم می‌توانید با خرید مسکن چیتگر با قیمت مناسب با مشاوره برترین فعالان املاک در تهران، برای سکونت و همچنین آینده خود انتخاب خوبی داشته باشید. با ما همراه باشید.

آشنایی با نکات مهم و طلایی برای خرید آپارتمان در تهران

خرید مسکن چیتگر با قیمت مناسب

در این قسمت از مطلب همانطور که گفتیم، قصد داریم تا موارد و پیشنهاداتی مهم و مناسب را برای خرید مسکن در این منطقه از تهران برای شما بررسی کنیم. این پیشنهادات توسط گروه املاک ملکانا به شما ارائه می‌شود.

کد ۳۴۴۸۷۸: اولین پیشنهاد از گروه املاک ملکانا برای خرید در این منطقه، یک واحد آپارتمانی مسکونی دو خوابه ۱۰۸ متری است. آپارتمان مد نظر، دو سال ساخت بوده و در حد نوساز می‌باشد. ملک مورد بحث ما در این قسمت از مقاله، به صورت دقیق در محدوده دریاچه چیتگر، خیابان جوزانی می‌باشد. این منطقه یک گزینه مناسب برای سکونت خواهد بود. این ملک از نظر امکانات رفاهی اولیه هیچ چیزی را کم نداشته و با دارا بودن پارکینگ، انباری، آسانسور، بالکن، لابی، کولر و چیلر در زمره بهترین‌ها قرار می‌گیرد.

ساختمان مذکور دارای ۱۹ طبقه است و در هر طبقه آن ۶ واحد وجود دارد که تعداد بالایی به نظر می‌رسد. واحد مذکور در طبقه هشتم ساختمان و دارای آشپزخانه MDF، جهت جنوبی بنا، نمای سنگ، کف پوش سرامیکی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. در سایت املاک ملکانا این ملک با دارا بودن چنین مشخصاتی، ۱ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان قیمت دارد. شما می‌توانید برای خرید مسکن چیتگر با این کد در سایت ملکانا با ما همراه باشید.

کد ۴۴۴۹۵۳: این واحد از پیشنهادهای ملکانا برای خرید مسکن در این منطقه از شهر تهران، در محدوده چیتگر خیابان جوزانی غربی قرار گرفته و دارای ۲ اتاق خواب می باشد. ملک مورد نظر ۲ سال ساخت بوده و ۱۷ طبقه می‌باشد که در هر طبقه آن، دو واحد وجود دارد. ملک مورد نظر در طبقه همکف ساختمان می‌باشد. از امکانات این ملک می‌توان به پارکینگ، انباری، آسانسور، بالکن، سالن اجتماعات، کولر و چیلر اشاره کرد. سرویس بهداشتی ایرانی و کف پوش سرامیک، از جمله دیگر مشخصات این آپارتمان می‌باشند.

ملک با این کد برای خرید مسکن چیتگر، دارای قیمتی معادل ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است که قیمت مناسبی به شمار می‌آید.

شما می‌توانید برای خرید مسکن در این منطقه از شهر تهران، با ما در گروه املاک ملکانا تماس گرفته و یا به سایت ما مراجعه کنید و در قسمت جستجو، نمونه‌های پر تعدادی از پیشنهادات ملکانا را برای انجام انواع معاملات خرید مسکن خود در این منطقه ببینید. در این سایت همچنین شما قادر خواهید بود با تور مجازی، پیشنهادی‌های گروه ملکانا را مشاهده کنید.