فروش آپارتمان در نارمک در این سایت تحت شرایط ویژه امکان‌پذیر شده است. شما می‌توانید در این منطقه از شهر تهران گزینه‌های بسیار خوبی برای خرید و فروش خانه مشاهده کنید. گروه املاک ملکانا به شما این امکان را می‌دهد تا در این منطقه از شهر تهران به صورت حضوری و مجازی از گزینه‌ها و پیشنهادات متعدد بازدید کرده و سپس از بین این تعداد بالا، گزینه مناسب خود را برای خرید استفاده کنید.

محله نارمک یکی از محله‌های قدیمی و مشهور شهر تهران است. این منطقه که یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق شهر تهران به حساب می‌آید در سال‌های اخیر دارای تغییرات بافت مسکونی زیادی بوده است. این محله شرقی در تهران، ابتدا و قبل از انقلاب برای سکونت فعالان آموزشی، معلمان و کارمندان آموزش و پرورش تاسیس شد.

در این مقاله قصد داریم تا مطالب و مواردی مهم را در خصوص خرید مسکن، فروش آپارتمان و اوضاع معاملات در این منطقه از تهران را برای شما بیان کنیم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا اطلاعاتی در خصوص خدمات ویژه ملکانا نیز دریافت کنید.

فروش آپارتمان در نارمک

محله نارمک تهران و فروش آپارتمان در آن

این منطقه همانطور که گفته شد از بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق در شهر تهران است که به همین دلیل همچنان پس از سال ها توانسته است تا یکی از گزینه‌های مناسب برای سکونت در شرق تهران لقب گیرد. شما باید بدانید که محله نارمک به دلیل بافت معلم نشین قدیمی خود، همچنان از نظر شرایط فرهنگی، وضعیت مناسبی دارد و یک گزینه بسیار خوب برای سکونت آرام است.

این منطقه از شهر تهران به لحاظ دسترسی به نقاط مختلف و همچنین ایستگاه‌های مترو و بزرگراه‌ها، یکی از مشهورترین مناطق تهران است. به صورت کی این منطقه را حتی یک گذر بسیار مناسب برای عبور از شرق به غرب تهران می‌دانند. نارمک به همراه تهرانپارس در سال‌های پیش از انقلاب توسط فرانسوی‌ها ساخته شده‌اند.

فروش آپارتمان در این منطقه از شهر تهران با توجه به شرایط بیان شده، یک انتخاب مناسب و گزینه‌ای کاملاً سودآور خواهد بود. این منطقه به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود. قسمت جنوبی آن که در حوزه منطقه ۸ شهرداری تهران قرار دارد و شهرت زیادی به خاطر میدان‌های معروف و متعدد خود دارد. قسمت شمالی این منطقه نیز در حوزه منطقه ۴ شهرداری تهران است و دارای مراکز تجاری بزرگی است.

از نظر ملکی، شما باید بدانید که قسمت جنوبی دارای ارزش بیشتری از قسمت شمالی با وجود آب و هوای مناسب‌تر آن است. یعنی شما به عنوان یک متقاضی خرید و فروش آپارتمان در نارمک، بهتر است که برای آینده ارزش ملک خود، در منطقه جنوبی این قسمت سرمایه‌گذاری کنید. در ادامه مقاله نکات مهم و موارد با اهمیتی را در خصوص خرید ملک در این منطقه برای شما بیان می‌کنیم. با ما همراه باشید.

فروش آپارتمان در حکیمیه تهران

نکات مهم در خصوص فروش آپارتمان در نارمک

این منطقه از شهر تهران دارای مراکز مهم علمی، فرهنگی، مذهبی، دانشگاهی و… نیز هست. برای نمونه دانشگاه علم و صنعت که یکی از برترین دانشگاه‌های ایران است در این منطقه واقع شده است. در این قسمت از مقاله قصد داریم تا نکاتی مهم را در خصوص فرآیند فروش آپارتمان در نارمک توسط ملکانا برای شما بیان کنیم. با ما همراه باشید.

۱-پیشنهادات متعددی توسط گروه املاک ملکانا برای شما به منظور خرید آپارتمان در نارمک قرار داده شده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت اصلی ملکانا، هر کدام را به صورت مجازی و با تمام جزئیات در تور مجازی مشاهده نموده و یا به صورت حضوری و با هماهنگی کارشناسان ملکانا مشاهده بفرمایید. کارشناسان ملکانا همچنین در سایت این مجموعه بررسی‌های دقیقی براساس قیمت و نقاط ضعف و قوت روی هر مورد از پیشنهادات ارائه شده برای فروش آپارتمان در نارمک انجام داده‌اند.

۲-ابزار تعیین قیمت آنلاین: شما می‌توانید با استفاده از برنامه به روز و آنلاین طراحی شده توسط این مجموعه، پس از بازدید هر مورد برای خرید در منطقه نارمک تهران، به سایت ملکانا مراجعه کرده و در قسمت قیمت خانه من با وارد کردن مشخصات خانه، قیمت واقعی ملک در نارمک را به صورت محدوده‌ای و به همراه اطلاعاتی مانند وام و هزینه رهن دریافت کنید. این مورد در فهم قیمت اصلی و واقعی کمک شایانی به شما خواهد کرد.

۳-کمیسیون بسیار کم: پس از تایید گزینه‌ها توسط شما و قصد شما برای انجام معامله از فروش آپارتمان در نارمک از طریق گروه املاک ملکانا، یک تخفیف بسیار ویژه در کمیسیون دریافتی معاملات شما به شما داده می‌شود. در این تخفیف، شما مبلغی بسیار کمتر از عرف بازار و حتی مصوبه اتحادیه خواهید پرداخت. این مبلغ بین ۷۰ تا ۹۰ درصد کمتر از مبالغ عرف بازار است.

گروه املاک ملکانا برای تمامی سفارشات شما برای خرید و فروش آپارتمان و ملک در این منطقه از شهر تهران، پکیج خدمات جامع حقوقی، قیمتی، کارشناسی و… را ارائه می‌دهد.