اخبار های منتشر شده حاکی از تنظیم تفاهم نامه ای میان بنیاد مسکن و بسیج مستضعفان برای بازسازی واحد های تخریب شده در اثر سیلاب های اخیر است.

در محل سالن جلسات بسیج، تفاهم نامه ای به امضا رسید مبنی بر این که، بنیاد مسکن و بسیج مستضعفان برای ساخت واحد های خراب شده در اثر سیلاب اخیر، با یکدیگر مشارکت و همکاری می کنند.

سردار غیب پور در طی این جلسه اظهار کرد: این دولت است که مسئولیت اجرای چنین طرحی را بر عهده گرفته است. وی ادامه داد:بسیج به عنوان نهاد کمک کننده و پشتیبان در این طرح حضور دارد و به ایفای نقش می پردازد.

این مقام مسئول، این طور صحبت هایش را ادامه داد: تمام تلاش ما این است که نهایت استفاده را از ظرفیت ها و توانمندی های گروه های جهادی داشته باشیم به این امید که بازسازی واحد های آسیب دیده در نهایت سرعت و با بهترین کیفیت به نقطه پایان برسد.

علیرضا تابش به عنوان رئیس بنیاد مسکن، از این طرح استقبال کرد و اذعان نمود: خود را نماینده ای از دولت می دانیم و کوشش خواهیم کرد که این طرح را به بهترین نحو به نقطه پایان برسانیم. وی عنوان کرد: بازسازی واحد های تخریب شده را با تمام توان پیش خواهیم برد.

  • منبع خبر : خبرگزاری دانشجو