خرید آپارتمان در تهران بدون واسطه و مستقیم روشی است که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. از اینرو در زمینه‌ی خرید و فروش اینترنتی اپلیکیشن‌های بسیار زیادی وجود دارد که با تکیه بر دریافت آگهی از سوی کاربران فعالیت خود را شروع کرده است.

لازم به ذکر است که خريد آپارتمان در تهران بدون واسطه و مستقیم از طریق مجموعه املاک ملکانا به بهترین شکل صورت می‌گیرد. در واقع خرید و فروش بدون واسطه و مستقیم به معنی یک معامله مستقیم بین فروشندگان کالا و مشتری می‌باشد. به همین دلیل در این موارد هیچ گونه ارزش افزوده‌ای بر روی کالا وجود ندارد و کالا با قیمت اصلی خود به فروش می‌رسد.

فروش آپارتمان در حسین آباد با بهترین قیمت

مزایای خرید آپارتمان تهران بدون واسطه و مستقیم

بهتر است بدانید این روش خرید خرید آپارتمان در تهران دارای مزایای بسیار زیادی است. در این روش شما به راحتی و بدون هیچ واسطه‌ای معامله خود را با صاحب ملک انجام می‌دهید. در واقع در هر معامله‌ایی که واسطه‌ها حضور داشته باشند شما قطعا نمی‌توانید ملک را با یک قیمت مناسب و واقعی خریداری نمایید.

همچنین در این خرید شما با پرداخت کمترین میزان کمیسیون قرار داد را با صاحب ملک منعقد می‌کنید. زمانیکه شما ملک را از طریق مشاورین املاک بی اعتبار و یا با واسطه‌ها خریداری کنید هزینه بسیار گزافی را جهت کمیسیون و خرید ملک خواهید پرداخت.

در حالت کلی مهم‌ترین مزایای خريد آپارتمان در تهران بدون واسطه و مستقیم حذف کمیسیون و حق‌الزحمه بنگاه معاملاتی، حذف حق‌الزحمه و درصد کمیسیون بنگاه مشاوران املاک و حذف هزینه‌های واسطه‌ای می‌باشد. برای مثال در معاملات ملکی تا سقف ۵۰۰ میلیون فروشنده و خریدار هرکدام باید نیم درصد حق‌الزحمه مشاور املاک را پرداخت کنند و در معاملاتی که ارزش و قیمت ملک بالای ۵۰۰ میلیون تومان است باید ۲۵ صدم درصد به درصد کمیسیون طرفین معامله اضافه شود علاوه بر این مبالغ هر کدام از طرفین معامله نیز باید ۹ درصد ارزش کمیسیون معامله به بنگاه مشاوره املاک پرداخت نمایند.

این در حالی است که در بازار مستقیم و بدون واسطه هزینه‌های چندین میلیون تومانی بنگاه حذف خواهد شد و خریدار و فروشنده به صورت مستقیم و بدون واسطه معامله را انجام می‌دهند که از نظر اقتصادی بسیار به صرفه و مناسب است. همچنین این سایت معتبر یک پکیج جامع که شامل خدمات حقوقی، قیمت ملک و … را به بهترین شکل به متقاضیان خود ارائه می‌دهد.

بهتر است بدانید که خريد آپارتمان در تهران به صورت مستقیم و بدون واسطه از طریق مجموعه املاک ملکانا که یکی از معتبرترین سایت‌های خرید و فروش است امکان‌پذیر می‌باشد. در این خرید شما به راحتی خواهید توانست با کمترین میزان کمیسیون و بدون هیچ واسطه‌ای معامله خود را با مالک انجام داده و قرارداد را منعقد کنید.

ملکانا در صورتیکه شما خرید را از طریق این گروه انجام دهید، توانایی ارائه پکیج جامع خدمات حقوقی، قیمتی و… در حوزه املاک در شهر تهران به شما را دارا می‌باشد. لازم به ذکر است که این سایت یک ابزار دقیق برای تعیین قیمت انواع ملک به شمار می‌آید. این سایت شامل انواع مختلف ملک با تمام جزییات آنها مانند منطقه واقع شده، قیمت برآورد شده، امکانات رفاهی آپارتمان، دسترسی به امکانات رفاهی، آموزشی، مدارس، بیمارستان و … می‌باشد.

فروش آپارتمان در پاسداران با بهترین قیمت

مهم‌ترین نکات در خرید آپارتمان تهران به صورت مستقیم

بهتر است بدانید که قبل از خريد آپارتمان در تهران باید با یکسری شرایط ایده‌آل برای انتخاب آپارتمان آشنایی لازم را داشته باشید. از نظر کارشناسان و متخصصان در زمینه املاک و مسکن شرایط ایده‌آل برای یک واحد آپارتمانی این است که این واحد مسکونی در مجتمعی که نهایتاً دارای ۶ طبقه است قرار گرفته باشد، همچنین دارای امکانات ضروری همچون پارکینگ، انبار و حیاط  باشد. از طرفی از نظر کنتورهای آب و برق کاملاً مستقل و جدا از هم باشند.

محله و منطقه واقع شده آپارتمان نیز در انتخاب و خريد آپارتمان در تهران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. از اینرو اولین قدم برای انتخاب آپارتمان مورد نظر این است براساس توان و بودجه مالی خود اقدام به خرید آپارتمان نمایید. همانطور که می‌دانید کلانشهر تهران دارای ۲۲ منطقه بوده و قیمت آپارتمان‌های هر منطقه وابسته به امکانات مختلفی مانند طرح ترافیک، موقعیت جغرافیایی و شرایط دسترسی به امکانات باهم متفاوت می‌باشد. در صورتیکه قدرت خرید ملک در مناطق لوکس را دارید این مناطق بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شوند.

یکی دیگر از نکات مهم در خرید آپارتمان در تهران به صورت مستقیم و بدون واسطه سند ملک می‌باشد که باید از طریق اداره‌ها و نهادهای مختلف استعلام  آن را بگیرید تا مطمئن شوید که سند آن کاملاً آزاد است و در رهن بانک و یا نهادی نیست تا در آینده دچار مشکل نشوید. در نهایت باید به نزدیکی و دسترسی آپارتمان به مراکز خرید، مراکزآموزشی، رفاهی، بیمارستان، مدارس و… به خوبی توجه داشته باشید. یکی از نکات مهم برای خرید آپارتمان مقاومت آن در برابر بلایای طبیعی مانند زلزله می‌باشد.