سایت املاک امروزه یکی از ابزارهای پیشرفته برای خرید و فروش  انواع ملک به شمار می‌آید. این سایت نقش بسیار مهمی را در زمینه خرید و فروش واحدهای مسکونی ایفا می‌کند. در کلانشهرها  و شهرهای بزرگ مانند تهران، اصفهان، شیراز و … به دلیل جمعیت زیاد امکان اینکه حضوری همه‌ی موردهای پیشنهادی را بازدید نمایید کاری بس سخت و طاقت فرسا به شمار می‌آید.

از اینرو امروزه با پیشرفت تکنولوژی دیگری نیازی به استفاده از روش‌های قدیمی برای انتخاب و بازدید انواع ملک نیست. هر کدام از مشاوران املاک خرید و فروش مسکن دارای سایت‌های متعدد و گوناگونی هستند که شما به راحتی از طریق آن‌ها می‌توانید تصاویر مربوط به املاک مختلف را با تمام جزئیات آن‌ها مشاهده نمایید.

آشنایی با خدمات سایت املاک تهران ملکانا

ویژگی‌های یک سایت املاک معتبر

همانطور که می‌دانید در کلانشهرها و شهرهای بزرگ استفاده از سایت املاک بهترین گزینه برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه به شمار می‌آید. در واقع جستجو برای خرید ملک به یکسری برنامه‌ریزی و تفکر از قبل نیاز دارد. به جرات می‌توان گفت داشتن یک مشاور خوب املاک بهترین کمک و پشتیبان برای شما در زمینه خرید و فروش ملک به شمار می‌آید.

از اینرو باید از مشاوران املاکی کمک بگیرید که دارای تجربه و تخصص خاصی بوده و کاملاً به روز و حرفه‌ای باشند و با بهترین روند و  اخبارها آشنایی لازم را  داشته باشند. در واقع داشتن یک وب سایت اختصاصی برای مشاوران املاک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد زیرا امروزه بیش از ۸۵ درصد افراد که قصد خرید مسکن را دارند خانه‌های خود را در اینترنت مشاهده می‌کنند. از اینرو یک سایت املاک خوب باید دارای ویژگی‌های بسیار زیادی ‌باشد تا بتواند خدمات مربوط  به خرید و فروش ملک را به بهترین نحو به متقاضیان خود ارائه دهد.

جست‌وجوی پیشرفته: این سایت باید دارای یک قسمت جستجو پیشرفته باشد تا از این طریق بتوانید یک جست‌وجوی پیشرفته و هوشمند در بانک اطلاعاتی داشته باشید. با استفاده از این جست‌وجو قادر خواهید بود ملک مورد نظر خود را با یک قیمت مناسب و کارشناسی شده پیدا کنید. لازم به ذکر است که این اطلاعات باید کاملا به روز و جدید باشند.

انتشار اطلاعات و اخبار معتبر: از دیگر ویژگی‌های مهمی که یک سایت املاک حرفه‌ای و خوب باید داشته باشد می‌توان به انتشار اخبار و اطلاعات موثق اشاره کرد. این سایت با انتشار اخبار معتبر و به روز در زمینه‌هایی مانند اخبار مسکن، شرایط تسهیلات دولتی، بررسی‌های تحلیلی از شرایط عرضه و تقاضا و انواع پیش‌بینی‌های قیمتی در حوزه مسکن نقش مهمی را در سرمایه‌گذاری افراد ایفا می‌کند.

همانطور که می‌دانید مسکن یکی از سرمایه‌های اصلی افراد در زندگی آن‌ها محسوب می‌شود از اینرو باید براساس یکسری اطلاعات موثق و معتبر اقدام به خرید و فروش مسکن نمود. از طرفی سایت مربوطه باید اطلاعات تمامی واحدهای مسکونی را که به فروش رفته‌اند از سایت خود حذف کند.

امکان مشاهده املاک بر روی نقشه: از دیگر ویژگی‎هایی که یک سایت املاک خوب و معتبر باید داشته باشد این است که امکان مشاهده املاک از روی نقشه برای متقاضیان امکانپذیر باشد،  تا متقاضیان بتوانند  با جستجو از روی نقشه به راحتی به منطقه واقع شده ملک دسترسی پیدا کنند. متقاضیان با استفاده از این نقشه به راحتی می‌توانند محل قرار گیری ملک و نزدیکی آن به اماکن عمومی، فروشگاه‌ها و مدارس، دانشگاه‌ها و … را پیدا نمایند.

ارائه مشاوره و خدمات حقوقی: همانطور که می‌دانید بازار مسکن جزء آن دسته از بازارهایی است که در صورت نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه با مشکلات حقوقی بسیار زیادی مواجه خواهید شد. از اینرو یک سایت املاک معتبر باید با دارا بودن کارشناسان و مشاوران حقوقی مسلط و با تجربه بهترین راهنما و پاسخگو برای افراد در زمینه رفع و حل دعاوی ملکی افراد باشد.

photo 2019 05 05 14 31 s

معرفی بزرگترین سایت املاک تهران

بهتر است بدانید که در کلانشهر تهران املاک‌های متعددی برای خرید و فروش انواع ملک‌ها وجود دارند که سایت املاک ملکانا یکی از بزرگترین و با سابقه‌ترین این سایت‌ها به شمار می‌آید. این سایت دارای یک بایگانی کامل و جامعی است که حاوی انواع مختلف زمین، واحدهای مسکونی، ویلا، خانه و آپارتمان است.

لازم به ذکر است که در این بایگانی تمامی خصوصیات املاک مانند امکانات داخلی واحدهای مسکونی، منطقه واقع شده، سن ساخت، متراژ و … موجود می‌باشد. همچنین در این سایت به راحتی و بدون مراجعه حضوری می‌توانید از تمامی امکانات واقع شده در ملک از طریق تصاویر سه بعدی دیدن نمایید.

از دیگر مزیت‌ها و خصوصیات این سایت به روز بودن اطلاعات و اخبار آن می‌باشد در واقع این سایت به طور پیوسته اطلاعات قدیمی را حذف و اطلاعات جدید را جایگزین آن‌ها می‌کند. لازم به ذکر است که سایت املاک ملکانا با استفاده از نیروهای متخصص و کارشناسان حقوقی بهترین راهنما و مشاور برای رفع دعاوی ملکی به شمار می‌آید. این سایت در تمامی ساعات با بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و وکلا آماده‌ی ارائه خدمات و مشاوره به متقاضیان خود می‌باشد.