طرح مسکن امید دولت در کمیسیون عمران مجلس، زیر ذره بین رفت و مورد بررسی قرار گرفت.

محمدرضا رضایی کوچی، به عنوان رئیس کمیسیون عمران مجلس، ضمن اشاره به این که طرح مسکن امید یکی از طرح های جدید دولت در خصوص بازار مسکن است، اظهار داشت: این طرح را در مجلس زیر ذره بین برده ایم و در حال بررسی و موشکافی آن هستیم. این مقام مسئول، صحبت هایش را این طور ادامه داد: بر اساس آن چه برنامه ریزی کرده ایم، طرح مسکن امید دولت طی هفته آتی با حضور وزیر راه و شهرسازی به دقت بررسی شده و نتایج آن اطلاع رسانی می گردد.

وی افزود: طی جلسه ای که در هفته آینده با حضور محمد اسلامی برگزار می گردد، ایشان به عنوان وزیر راه و شهرسازی، جزئیات این طرح را برای اعضای کمیسیون عمران مجلس روایت می کنند و از مزایای این طرح سخن می گویند. رضایی کوچی ادامه داد: از جمله مواردی که در این جلسه در خصوص آن بحث خواهد شد، نحوه اجرای این طرح خواهد بود، ضمن این که متراژ این طرح و بودجه ای که برای این طرح لازم است نیز مورد بحث و گفت و گو قرار خواهد گرفت.

محمدرضا رضایی کوچی عنوان کرد: تسهیلاتی که قرار است در اختیار متقاضیان قرار بگیرد از دیگر مواردی است که زیر ذره بین خواهد رفت و در خصوص آن به نتیجه نهایی خواهیم رسید.

وی تصریح نمود: در بخش مسکن، دولت تاکنون موفق نشده است سیاست های درستی اتخاذ نماید و دست به تصمیم گیری های مناسب بزند با این حال تمام حرف ما این است که بخش مسکن، بخشی بسیار مهم است که نباید آن را تحت تأثیر دیگر مسائل وزارت قرار داد. این مقام مسئول اظهار کرد: مهم ترین راهکاری که باید در دستور کار قرار بگیرد این است که سیاست گذاری های حوزه مسکن کاملا شفاف و روشن باشند، به عبارتی این وزارت راه و شهرسازی است که باید راهکاری در نظر بگیرد که اقشار ضعیف را حمایت می کند و شرایط را بهبود می بخشد.

  • منبع خبر : تسنیم نیوز