فروش آپارتمان در حکیمیه تهران از جمله مواردی است که به راحتی و در کمترین زمان از طریق سایت ملکانا امکان‌پذیر است. از طریق سایت معتبر و با سابقه ملکانا می‌توانید خانه و ملک خود را به صورت اینترنتی به فروش برسانید.

این سایت امکان فروش آپارتمان را در کمترین زمان و با یک قیمت مناسب برای شما امکان‌پذیر می‌سازد. از مزیت‌های اصلی و مهم استفاده از این سایت می‌توان به برآورد قیمت ملک توسط کارشناسان معتبر و با سابقه اشاره کرد.

کارشناسان با استفاده از تجربه و تخصص خاص خود یک قیمت مناسب را برای ملک شما برآورد می‌کند در واقع اگر قیمت پیشنهادی شما از مقدار واقعی آن بالاتر باشد سبب می‌شود که ملک شما مشتری و متقاضی کمتری پیدا کند. این کارشناسان قادر هستند ملک را با توجه به شرایط حاکم بر بازار مسکن قیمت‌گذاری کنند. همچنین فروش آپارتمان از طریق سایت املاک ملکانا باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها به طور قابل توجهی خواهد شد.

آشنایی با فروش آپارتمان در حکیمیه تهران

آشنایی با منطقه حکیمیه برای فروش آپارتمان

همانطور که می‌دانید حکیمیه نام منطقه‌ای در شمال شرقی کلانشهر تهران می‌باشد و با ۳ فاز در منطقه ۴ شهرداری تهران واقع شده است. این منطقه به دلیل اینکه از جنوب به پارک جنگلی سرخه حصار، از شمال به باغات لواسان، از شرق به منطقه حفاظت شده سرخه حصار و خجیر و از غرب به پارک جنگلی لویزان محدود شده است دارای آب و هوایی مناسب و پاک و به دور از آلودگی می‌باشد.

همچنین در این منطقه دانشگاه‌های زیادی مانند دانشگاه امام حسین (ع)، دانشگاه پیام نور واحد تهران شرق، دانشگاه صنعت آب و برق، دانشگاه آزاد واحد تهران شمال و دانشکده هوافضا دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی قرار دارد. لازم به ذکر است که این منطقه یکی از مناسب‌ترین و بهترین مناطق برای سکونت از لحاظ آب و هوا و قرارگیری واحدهای دانشگاهی به شمار می‌آید.

آشنایی با جدیدترین و به روزترین اخبار مسکن

نکات مهم و طلایی برای فروش آپارتمان در تهران

بهتر است بدانید به هراندازه قابلیت‌های ملک خود را به بهترین نحو معرفی کنید به همان میزان نیز می‌توانید ملک خود را بهتر و سریع‌تر و با یک قیمت مناسب به فروش برسانید. از آنجا که بیشتر متقاضیان و خریداران تمایل دارند پیش از بازدید حضوری ملک به صورت اینترنتی تصاویری از تمام جزئیات آن را مشاهده کنند، از اینرو بهتر است تصاویری از تمام قسمت‌های ملک خود را در سایت معتبر و با سابقه ملکانا قرار دهید.

لازم به ذکر است که قبل از تهیه عکس آپارتمان خود را آراسته و منظم کنید. زیرا آشفتگی و شلوغی دارای تاثیر منفی در جلب توجه متقاضیان می‌باشد.

یکی دیگر از نکات مهم در فروش آپارتمان در تهران این است که به بازار خرید و فروش ملک به خوبی توجه داشته باشید تا قیمتی متناسب با بازار مسکن برای ملک خود انتخاب کنید. لازم به ذکر است برای برآورد قیمت آپارتمان و ملک خود بهتر است از کارشناسان و متخصصان با تجربه و کارآزموده کمک بگیرید.

پیش از فروش آپارتمان در تهران باید سعی کنید واحد مسکونی خود را به خوبی بررسی نمایید و آن را به خوبی تعمیر و تمیز کنید، برای این کار باید فهرستی از وسایل مورد نیاز برای تعمیرات خانه خود تهیه نمایید تا در هنگام بازدید خریدار دچار عیب و نقصی نباشد.  همچنین شما می‌توانید ملک خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش برسانید و مزایای آن که باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود بهره ببرید. همچنین بعد از بررسی و تمیز نمودن آپارتمان خود باید آن را به یک مشاور املاک معتبر و با سابقه بسپارید.

همچنین برای فروش آپارتمان در تهران باید به اندازه کافی به نمای بیرونی آپارتمان توجه کنید برای مثال باید انباری و بالکن را به خوبی تمیز نمایید و وسایل غیر ضروری داخل آن را مرتب کنید و با چند چند گلدان طبیعی زیباتر و بهتر  جلوه دهید. همچنین باید پشت پنجره‌ها و شیشه‌های پنجره را به خوبی پاک نمایید.

اگر آپارتمان شما دارای قسط وام می‌باشد جای نگرانی نیست و به راحتی می‌توانید آن را به فروش برسانید. از اینرو باید شرایط وام را به روشنی  و خوبی برای خریدار توضیح دهید و مطمئن شوید که او می‌تواند این قسط‌ها را پرداخت کند و با بانک مرجع برای انتقال وام به مالک جدید مشورت کنید.

همچنین حتی‌الامکان سعی کنید که خریدار از دلیل اصلی شما برای  فروش آپارتمان مطلع نشود. زیرا اگر خریدار بداند که شما از لحاظ مالی احتیاج به این مبلغ دارید و برای فروش عجله خواهید کرد ممکن مبلغی پایین‌تر از مقدار قیمت واقعی آن به شما پیشنهاد کند.

از آنجا که کلانشهر تهران دارای جمعیت بسیار زیادی است و امکان هرگونه سوءاستفاده و کلاهبرداری در آن وجود دارد بهتر است از یک وکیل ملکی با تجربه و کارآزموده در فرآیند فروش آپارتمان حکیمیه تهران کمک بگیرید. زیرا این کار باعث آسودگی خیال و اطمینان شما خواهد شد و بعد از فروش آپارتمان با عواقب حقوقی مواجه نخواهید شد.