امیر سرتیپ، کیومرث حیدری، به عنوان فرمانده نیروی زمینی ارتش، اظهار داشت: در راستای تأمین رفاه و آسایش کارکنان نیروی زمینی ارتش، در سال جاری حدود ۳۰ هزار واحد مسکونی احداث شده و در اختیار متقاضیان و کارکنان این سازمان قرار گرفته است.

ایشان ضمن حضور در دوازدهمین گردهمایی بزرگ فرماندهان یگان های عمده و مستقل نیرو زمینی ارتش، عنوان کرد: برای این که بتوانیم طرح های رفاهی ارائه دهیم و شرایط را برای خانواده و کارکنان غیور نیرو زمینی ارتش، ارتقا بخشیم، ساخت ۳۰ هزار مسکن را در دستور کار قرار داده و این واحد ها را به مرحله تحویل رسانده ایم.

وی با تأکید بر این نکته که تکامل انقلاب مشهود شده و قابل مشاهده است، ادامه داد: مشاهده دستاورد های سال های اخیر حاکی از آن است که این انقلاب به خوبی توانسته به ثمر بنشیند و سیر تکاملی خود را پشت سر بگذارد. این مقام مسئول اظهار کرد: در ۴ سال ابتدایی انقلاب اسلامی، پیشرفت های مشهودی مشاهده گردید و دستاورد های ارزشمندی به دست آمد، و این پیشرفت ها و موفقیت ها تا جایی ادامه پیدا کرد که در شرایط کنونی رقیب بسیاری از قدرتمندان جهان شده ایم و در کنار آن ها ایستاده ایم.

کیومرث حیدری ادامه داد: در دومین گام انقلاب اسلامی، نیروی زمینی ارتش، تغییراتی را در بطن و ساختارش تجربه کرد که از جمله آن ها می توان تغییرات یگانی این نهاد را نام برد. به گفته حیدری، یگان نیرو زمینی ارتش در دومین گام انقلاب به یگان های واکنش سریع، مخصوص، متحرک نجومی و… تغییر یافته است که پیشرفت و موفقیت های این نهاد را به خوبی نشان می دهد. در بخش های دفاعی و نظامی، نیرو زمینی ارتش به درجات بالایی ارتقا پیدا کرده است و توانسته به جایگاه مطلوبی دست پیدا کند.

ایشان از یگان هایی که در دومین گام انقلاب تغییر ماهیت دادند یاد کردند و اظهار داشتند: می توان به عنوان دومین موضوع مهمی که در دومین گام انقلاب در نیرو زمینی ارتش اتفاق افتاد به تغییر ماهیت چنین یگان هایی اشاره نمود. وی ادامه داد: مهم ترین راهکار ارتقای تجهیزات است به طوری که بایستی بتوان با این تجهیزات در مقابل تهدیدات دشمن ایستادگی کرده و در برابر آن ها مقاومت نمود.

ایشان این طور صحبت هایشان را ادامه دادند: در راستای اجرای طرح های معیشتی و رفاهی درصدد برآمدیم که ۳۰ هزار واحد مسکونی را برای کارکنان نیروی زمینی ارتش به مرحله ساخت برسانیم و خرسندیم از این که چنین واحد هایی را تکمیل کرده و در اختیار متقاضیان قرار داده ایم.

  • منبع خبر : شهرخبر