اطلاع از اخبار مسکن با پورتال اطلاع رسانی گروه املاک ملکانا امکان‌پذیر شده است. شما می‌توانید برای این منظور در سایت اصلی ملکانا و با مراجعه به قسمت اخبار مسکن، از آخرین تحولات، تغییرات و مصوبات و … در حوزه مسکن آگاه شوید. نکته حائز اهمیت در دسته‌بندی‌های این سایت برای اخبار مسکن است.

گروه املاک ملکانا در اقدامی جالب توجه اخبار حوزه مسکن را به صورت کامل برای شما دسته‌بندی کرده است که شما می‌توانید با استفاده از این دسته بندی بدون اتلاف وقت و با دنبال کردن دسته مورد نظر از اخبار آگاه شوید.

در این مقاله قصد داریم تا در خصوص اطلاع از خبرهای مختلف در حوزه مسکن و در گروه املاک ملکانا برای شما صحبت کنیم. در ادامه این مقاله در خصوص برخی از تحولات مسکن نیز صحبت خواهد شد. شما می‌توانید در ادامه این مقاله و برای شناخت بیشتر قسمت خبری ملکانا و همچنین آگاهی از تحولات مسکن با ما تا انتهای مطلب همراه شوید.

نکات خرید خانه تهران در سال 98

اطلاع از اخبار مسکن با ملکانا

گروه املاک ملکانا با توجه به شرایط ویژه‌ای که در تحولات بازار مسکن دارد، از آخرین تحولات و تغییرات در حوزه مسکن آگاه بوده و هر نوسان و یا تغییری را در سایت خود در قسمت اخبار منتشر می‌کند. در دسته‌بندی‌های مختلف این سایت در قسمت خبری شما می‌توانید در دسته‌های مجزا، زمینه‌های مختلف را مشاهده کنید.

در اخبار مسکن ملکانا دسته‌بندی هایی همچون مصوبات قانونی، پیش‌بینی‌های کارشناسی، شرایط جهانی مسکن و… را می‌توانید مشاهده کنید. در این میان پر بازدیدترین قسمت از این حوزه مربوط به قسمت پیش‌بینی است. این پیش‌بینی‌ها به صورت کارشناسی و توسط کارشناسان خبره گروه املاک ملکانا انجام شده‌اند.

شما برای این منظور می‌توانید در قسمت جستجوی سایت، عبارت پیش‌بینی را تایپ کنید تا تمامی اخبار مربوط به این حوزه برای شما نمایش داده شود. پیش‌بینی‌ها براساس مقاطع زمانی مختلف بوده و به خصوص در مورد سال ۱۳۹۸ بسیار دقیق و درست می‌باشند. شما می‌توانید براساس این پیش‌بینی‌ها، سیگنال های خود را دریافت کنید و براساس آن‌ها برای خرید و فروش مسکن در تهران یا مناطق دیگر اقدام کنید.

market watch logo

قسمت هایی مهم از اخبار امروزه حوزه مسکن

در این قسمت از مطلب قصد داریم تا برای شما تحلیل های کارشناسی و دقیق را به صورت خلاصه نمایش دهیم. شما قادر خواهید بود تا بعد از مشاهده این موارد، اطلاع کلی از شرایط بازار مسکن در روزهای اخیر پیدا کنید.

۱-در روزهای منتهی به پایان سال ۱۳۹۷ به دلیل استپ قیمت مقطعی، شاهد رکودی نسبی در بازار بوده‌ایم. بخش اعظم این اتفاق به انتظار مالکان برای افزایش مجدد قیمت‌ها برای معامله بر می‌گردد. آنچه که امروزه نقطه مشترک همه اخبار مسکن است، افزایش قابل پیش‌بینی قیمت مسکن است. البته شما باید بدانید که این افزایش قطعاً تحت تاثیر رکود نسبی، محدود خواهد بود اما با توجه به افزایش نرخ تورم و تنش‌های ارزی، این قیمت‌ها نیز حتی با توجه به افزایش ۱۰۰ تا ۱۲۰ درصدی در نیمه دوم سال ۹۷، افزایش داشته‌اند.

۲-از اخبار مسکن و سخنان مسئولان و صاحب نظران در حوزه مسکن در روزهای اخیر می‌توان متوجه شد که فعلاً و در شرایط کنونی، تصمیمی برای حمایت ویژه از انبوه‌سازان وجود ندارد و با توجه به شرایط ویژه‌اش آمده در این حوزه از نظر قیمت مصالح و…، به نظر می‌رسد تا ساخت و سازهای جدید، روند بسیار کندی را طی کند و شاهد عرضه واحدهی نوساز در بازار مسکن به صورتیکه قبلاً وجود داشت، نباشیم. این عامل نیز خود باعث خواهد شد تا قیمت‌ها در حوزه مسکن در مواردی تثبیت شده و یا افزایش یابد.

۳-واحدهای عرضه شده در ماه‌های اخیر با توجه به شرایط نوسانی، می‌تواند مانند یک تیغه دو لبه برای خریداران باشد. در مواردی شما می‌توانید با قرارگیری در مقاطع رکودی، با قیمتی مناسب ملک را خریداری کنید و در موارد دیگر ممکن است حتی یک روز تاخیر در خرید، میلیون‌ها تومان ضرر روی دست شما بگذارد. شما باید در این مقطع باهوش عمل کرده و با استفاده از مشاورین املاک معتبر و آگاهی دقیق از اخبار حوزه مسکن، برای خرید و فروش اقدام کنید.

سایت گروه املاک ملکانا همچنین ابزار ویژه‌ای در حوزه تعیین قیمت‌ها در بازار مسکن برای ساکنان شهر تهران دارد. این افراد می‌توانند با استفاده از یک برنامه آنلاین و دقیق طراحی شده، قیمت‌های انواع ملک و مسکن را با مشخصات آن‌ها در هر محدوده شهر تهران به صورت دقیق متوجه شوند. این برنامه از گروه املاک ملکانا و برای پیش‌بینی قیمت‌ها، به صورت بسیار دقیق طراحی شده و بر اساس قیمت روز مسکن عمل می‌کند. شما می‌توانید برای اطلاع بیشتر از اخبار مسکن در قسمت خبری سایت با ما همراه شوید.