فروش آپارتمان با شرایط مناسب در تهران در سایت و مجموعه گروه املاک ملکانا برای شما امکان‌پذیر شده است. شما می‌توانید در این مجموعه با استفاده از خدمات ویژه برای انجام تمامی معاملات خود در حوزه خرید و فروش انواع آپارتمان در شهر تهران اقدام کنید. این مجموعه به دلیل دارا بودن امکانات و شرایط نوینی که در سال‌های اخیر بر پایه اینترنت برای مشتریان و فعالان ایجاد کرده است، توانسته است تا رضایت کامل فعالان در این عرصه را برای خود به دست بیاورد.

در این مقاله قصد داریم تا شرایط و خدمات ارائه شده توسط گروه املاک ملکانا را برای شما به صورت کامل و با جزئیات دقیق بررسی کنیم. شما قادر خواهید بود تا با استفاده از این امکانات، فرآیند خرید و فروش آپارتمان با شرایط مناسب در تهران را به راحتی صورت دهید. در عین حال در چنین شرایطی خواهید توانست تا بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید تا از نظر مالی نیز متضرر نشده و سود کنید.

همچنین نکات و مواردی مهم در مورد این نوع خرید و فروش برای شما به صورت کامل بررسی خواهد شد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

آشنایی با نحوه‌ی خرید آپارتمان در تهران بدون واسطه

معاملات مربوط به خرید و فروش آپارتمان در تهران

شرایطی که در سال‌های اخیر در بازار مسکن شهر تهران و برای خرید و فروش آپارتمان و انواع املاک پیش آمده است، نتیجه تحولات ارزی و رکودی در سال های اخیر بوده است. در نیمه دوم سال ۹۷ و به دلیل شوک ارزی بسیار پر نوسانی که در تابستان رخ داد، قیمت مسکن تا ۱۰۰ الی ۱۲۰ درصد افزایش یافت. اما شما باید بدانید که در این افزایش قیمت، عواملی همچون آزاد شدن تاثیرات رکود در سال های اخیر نیز موثر بوده‌اند.

در چنین شرایطی و در ابتدای سال ۹۸، قیمت‌ها به تدریج شیب افزایشی کمتری خواهند داشت و پس از آن تنها تورم خواهد توانست به صورت محدود در این قیمت‌ها تاثیرگذار باشد. در اثر پیش آمدن چنین شرایطی گروه املاک ملکانا اقدام به عرضه بیش از ۱۴ هزار واحد با شرایط متفاوت برای فروش کرده است. شما می‌توانید هر کدام از این پیشنهادات به علاوه اطلاعات آن‌ها را به صورت دقیق مشاهده کنید.

تور مجازی ملکانا این امکان را به شما می‌دهد که خرید و فروش آپارتمان با شرایط مناسب در تهران را بدون نیاز به بازدید حضوری صورت دهید. البته شما باید بدانید که در صورت تمایل می‌توانید بازدید حضوری را نیز با هماهنگی کارشناسان ملکانا انجام دهید. در ادامه این مقاله قصد داریم تا مهم ترین نکات در خرید و فروش آپارتمان با شرایط مناسب در تهران را برای شما بازگو کنیم. همچنین نکات مهمی از فواید و مزایای انجام معامله از طریق گروه املاک ملکانا برای شما بیان خواهد شد.

وضعیت بازار مسکن برای خرید و فروش

نکات و موارد مهم در فروش آپارتمان با شرایط مناسب در تهران

در مورد خرید و فروش واحدهای آپارتمانی در شهر تهران شما باید بدانید که نکات مهمی وجود دارد که باید در معرض توجه قرار گیرند. در این صورت شما خواهید توانست تا با رعایت این نکات، خرید کاملاً رضایت‌بخشی را از نظر مالی و سکونتی انجام دهید.

مهم‌ترین این موارد عبارتند از:

۱-در فروش آپارتمان با شرایط مناسب باید بدانید که در شهر تهران باید گزینه‌های متعددی را مشاهده کنید. شما در صورتیکه بخواهید این کار را به صورت پراکنده و خودتان انجام دهید، قطعاً هم خسته کننده و هم زمانبر خواهد بود. گروه املاک ملکانا به شما توصیه می‌کند تا از طریق این مجموعه و ارتباط با کارشناسان، بیش از ۱۴ هزار مورد مختلف را برای این منظور مشاهده و مقایسه کنید. شما قادر خواهید بود تا با استفاده از توضیحات کامل و همچنین تور مجازی، قبل از بازدید حضوری نسبت به بررسی شرایط هر گزینه اقدام کنید.

۲-در سایت گروه املاک ملکانا و برای مقایسه قیمت نسبت به شرایط و امکانات هر گزینه برای فروش آپارتمان با شرایط مناسب، می‌توانید برچسب‌های گران و یا مناسب را برای بررسی قیمت هر گزینه با توجه به شرایط آن مشاهده کنید. این مورد می‌تواند در خرید و فروش آپارتمان با قیمت واقعی و بدون حباب بسیار موثر باشد.

۳-کمیسیون املاک دریافتی از شما باید مقدار معقولی باشد. شما باید دقت داشته باشید که از طریق هر مجموعه‌ای که کار خرید و فروش آپارتمان را صورت می دهید، باید مقدار مصوب کمیسیون معامله بپردازید. بسیاری از مشاورین املاک غیرمجاز اقدام به دریافت ارقام بالا و عجیب برای کمیسیون معاملات کرده‌اند. گروه املاک ملکانا در صورتیکه شما معاملات خرید و فروش خود را از طریق این مجموعه صورت دهید، شما را شامل تخفیف ۷۰ تا ۹۰ درصدی کمیسیون خواهد کرد. این رقم تقریبا یک چهارم هزینه مصوب اتحادیه و یک دهم هزینه عرف بازار است.

شما می‌توانید برای این منظور همین حالا با ما تماس بگیرید و یا از قسمت جستجوی سایت، گزینه‌های مختلف برای این منظور را بررسی کنید.