مقام مسئول مسکن مهر در شهر جدید پردیس اظهار کرد: برای متقاضیان مسکن مهر نزدیک به ۵۶ هزار قرارداد ۵ برگی صادر شده است. ایشان با بیان این که توأمان با انتصاب محمد اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی، پروژه عظیم مسکن مهر با اتفاقات مثبتی همراه شده است، اذعان نمود: ورود محمد اسلامی به وزارت راه و شهرسازی سبب شده تکمیل و تحویل واحد های مسکونی مهر با سرعت بیشتری به نقطه پایان برسد.

علی اصغر جاودان فر، این طور صحبت هایش را ادامه داد: از زمانی که محمد اسلامی سکان وزارت راه و شهرسازی را به دست گرفته است، نگاهِ همه به طرح مسکن مهر تغییر کرده و تکمیل این واحد ها با سرعت بیشتری در دست انجام قرار گرفته است. وی عنوان نمود: ظرف ۶ ماه گذشته، شاهد اتفاقات و تغییرات چشمگیری در اجرای پروژه مسکن مهر بوده ایم که این روند رو به رشد بیش از هر جا در شهر جدید پردیس مشاهده می شود.

به گفته این مقام مسئول، طی ۶ ماه اخیر، شهر جدید پردیس شاهد تحولات و تغییرات قابل توجه و مثبتی بوده است. با توجه به این که وزیر راه و شهرسازی نگاهِ مثبتی به پروژه عظیم مسکن مهر دارد، همواره در تلاش است، این طرح را جلو انداخته و به پیشرفت آن کمک نماید. هدف محمد اسلامی، برنامه ریزی های دقیق به منظور تکمیل هر چه سریع تر واحد های مسکونی مهر و تحویل آن ها در اسرع وقت است که در شهر جدید پردیس این امر کاملا مشهود به چشم می خورد.

ایشان با بیان این که انتخاب مسکن مهر در شهر جدید پردیس در مراحل پایانی قرار دارد، اظهار داشت: از جمله مشکلاتی که شرکت عمران با آن دست به گریبان بود، انتخاب واحد متقاضیان باقی مانده بود، که این مشکل حل و فصل گردید به نوعی که ظرف ۳ ماه اخیر، واحد های مربوط به ۳۵۰۰ متقاضی تعیین تکلیف گردید.

مدیر مسکن مهر پردیس تصریح کرد: روند توسعه و ساخت و ساز مسکن مهر در ۶ ماه اخیر واقعا در تمام این سال ها بی سابقه بوده است. در این مدت قادر به افزایش تصاعدی قرارداد ها شدیم به طوری که صدور قرارداد متقاضیان به صورت سرانه به رقم ۳۸ هزار فقره رسید. لازم به توضیح است که این رقم از سال ۹۵ تا ۶ ماه گذشته حدود ۱۸ هزار فقره بوده است. بر اساس آمار های ارائه شده تاکنون تعداد قرارداد های ۵ برگی ارائه شده، ۵۶ هزار برگه بوده است که در اختیار متقاضیان مسکن مهر قرار گرفته است.

  • منبع خبر : تسنیم نیوز