خرید مسکن در بهارستان تهران در سایت و مجموعه املاک ملکانا که یکی از بزرگترین مشاوران املاک در شهر تهران است امکان‌پذیر شده است. شما می‌توانید با استفاده از ابزار مختلف این مجموعه در این منطقه از تهران که دارای شرایط بسیار مناسبی برای سکونت است، برای خرید املاک و آپارتمان اقدام کنید. گروه املاک ملکانا در این زمینه می‌تواند با ارائه پیشنهادات مختلف و متفاوت به شما برای خرید، تمامی آن‌ها را برای شما با قیمت‌های مختلف ارائه کند.

کارشناسان این مجموعه برای آسایش و راحتی هرچه بیشتر شما تمامی موارد قرار گرفته بر روی سایت املاک ملکانا برای خرید مسکن بهارستان تهران را به صورت دقیق بازبینی کرده و نقاط ضعف و قوت آن‌ها را در ستون‌هایی مجزا برای شما بیان کرده اند. علاوه بر این برچسب‌های ویژه در این سایت برای تعیین شرایط کلی قیمت هر ملک تعیین شده است. رنگ قرمز نشان دهنده گران بودن و رنگ آبی نشان دهنده مناسب بودن قیمت تعیین شده ملک برای معامله است.

همچنین ملکانا برای فعالان خرید و فروش ملک در بهارستان برنامه آنلاینی را طراحی کرده است که می‌توانند با استفاده از آن، با وارد کردن اطلاعات و موقعیت ملک، قیمت به روز و دقیق و واقعی آن را دریافت کنند. این مورد می‌تواند مبنای اقدام شما در تمامی معاملات خرید و فروش مسکن در تهران باشد.

در این مقاله قصد داریم تا مهم‌ترین نکات و موارد را در خصوص خرید مسکن بهارستان تهران برای شما بیان کنیم. در ادامه مطلب شرایط مسکونی محله بهارستان نیز برای شما به همراه پیشنهاداتی مهم از ملکانا برای خرید ملک در این منطقه قرار گرفته است.

مسکن در بهارستان تهران 2

محله بهارستان تهران

بهارستان همواره یکی از مهم‌ترین و زیباترین مناطق در شهر تهران بوده است. این محله به خصوص در زمان‌های بعد از سلطنت مشروطه، همواره در کانون تغییرات و تحولات سیاسی و اجتماعی در ایران بوده است و یک محله کاملا قدیمی به حساب می‌آید.

بافت مسکونی این منطقه در بسیاری از نقاط به همان شکل قدیمی و معماری چندین سال قبل خود باقی مانده است. این محله دارای بناهای زیبا و قدیمی با سبک معماری قدیمی ایرانی زیادی است که در سال‌های گذشته توسط میراث فرهنگی محافظت شده‌اند و جلوه خاصی به شهر تهران داده‌اند.

شما در خرید ملک در این منطقه از شهر تهران باید دقت داشته باشید که بافت قدیمی بسیار گسترده‌ای وجود دارد. در بعضی از مناطق این قسمت، کوچه‌ها به سبک قدیمی و بسیار باریک ساخته شده است و شرایط مناسبی برای جابجایی و حمل و نقل ندارد. پس در اینگونه مکان‌ها در صورتیکه قصد نوسازی داشته باشید به مشکل برخورد خواهید کرد.

وضعیت و شرایط کلی محله بهارستان تهران برای خرید مسکن بررسی شد. شما می‌توانید در ادامه این مقاله چندین پیشنهاد از گروه املاک ملکانا را برای این منظور مشاهده کنید.

آشنایی با جدیدترین و به روزترین اخبار مسکن

پیشنهادهایی برای خرید مسکن بهارستان تهران

در این قسمت از مطلب مشخصات و ویژگی‌های چند پیشنهاد برای خرید مسکن بهارستان تهران برای شما بیان خواهد شد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از این گزینه‌ها و یا مشاهده آن‌ها با استفاده از تور مجازی و یا به صورت حضوری، کد آن‌ها را در قسمت جستجوی ملک سایت وارد نمایید.

کد ۶۲۸۵۸۵: آپارتمان مسکونی ۹۰ متری مذکور دارای ۲ اتاق خواب بوده و ۱۲ سال ساخت می‌باشد. منطقه قرارگیری ملک در دروازه شمیران، محدوده پیچ شمیران خیابان اعلایی کوی شمرانی می‌باشد. آپارتمان دارای انباری، بالکن، کولر، شوفاژ بوده و از نظر امکانات اولیه کامل می‌باشد. ملک در طبقه دوم از ساختمان سه طبقه می‌باشد. در هر طبقه از این پیشنهاد برای خرید مسکن بهارستان تهران یک واحد موجود می‌باشد. نما سنگی، جهت بنای شمالی، آشپزخانه MDF، کف پوش سنگ و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی از دیگر مشخصات این ملک می‌باشد. ملک مذکور با چنین شرایطی ۹۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده که رقمی مناسب است.

کد ۱۷۷۳۱۴: فروش آپارتمان مسکونی با این کد در سایت گروه املاک ملکانا با مشخصات و ویژگی‌های زیر صورت می‌گیرد. این گزینه برای خرید مسکن بهارستان تهران دارای متراژ ۹۶ متری بوده و یک اتاق خواب دارد. ملک مذکور سه سال ساخت بوده و در منطقه بهارستان قرار می‌گیرد. محدوده دقیق این ملک در بهارستان خیابان پل چوبی قرار می‌گیرد. پارکینگ، انباری، آسانسور، بالکن، کولر و پکیج از دیگر مشخصات این ملک می‌باشد. ساختمان این ملک ۴ طبقه بوده و در هر طبقه آن دو واحد قرار گرفته است. ملک مذکور در طبقه سوم قرار گرفته است. ساختمان پیشنهاد شده برای خرید مسکن بهارستان تهران دارای نمای گرانیتی بوده و دارای کف پوش سرامیکی است. این ملک دارای سرویس بهداشتی ایرانی است. ملک با این شرایط و ویژگی‌ها دارای قیمتی معادل ۱ میلیارد و ۲۴۸ میلیون تومان است که با توجه به بررسی‌های صورت گرفته قیمتی مناسب است.