رئیس انجمن خیرین مسکن ساز استان اردبیل، این طور گفت: تعداد واحد های مسکونی که در اردبیل برای محرومان در دست ساخت قرار دارد به ۲۹۹ واحد می رسد.

فیروز مهدی زاده، ضمن شرکت در نشست که با حضور فرماندار پارس آباد، برگزار گردید، گفت: تعداد واحد های احداث شده توسط خیرین در استان اردبیل به ۲۲۲ واحد می رسد که این واحد ها پس از ساخت در اختیار محرومان و نیازمندان قرار گرفته اند.

دکتر حمیدرضا پاکدل، به عنوان یکی از خیرین این استان، به نیت ۷۲ نفر شهید کربلا، ساخت ۷۲ مسکن را متعهد شده است که از میان این تعداد واحد مسکونی، ۱۴ واحد در شهرستان پارس آباد ساخته خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: نزدیک به ۶ مسکن نیز در شهرستان اسلام آباد احداث خواهد گردید و در اختیار محرومان قرار خواهد گرفت.

علی علایی به عنوان فرماندار شهرستان پارس آباد مغان، اظهار داشت: در شهرستان پارس انجمنی تحت عنوان انجمن خیرین مسکن ساز، تشکیل خواهد شد.

ایشان با بیان این نکته که پارس آباد، دومین شهرستان این استان معرفی می شود که از نظر جمعیت و مهاجرت وضعیت قابل قبولی دارد، اما با توجه به این که افراد زیادی در اطراف و حاشیه شهر ها زندگی می کنند، ساخت مسکن برای محرومان در این شهرستان از الزامات است.

وی در خصوص فعالیت های انجام شده توسط مجمع خیران مدرسه ساز پارس آباد اظهار داشت: در محله زیتون، یک مدرسه ۶ کلاسه احداث شده است، ضمن این که دو باب مدرسه توسط بانک های ملی و ملت ساخته شده است. انتظار می رود با راه اندازی این مجمع شاهد رسیدگی های بیشتری به اقشار ضعیف جامعه باشیم.