مقام مسئول مسکن مهر پردیس، عنوان کرد: عرصه واحد های مسکونی مهر به این صورت است که ۸۰ درصد از هزینه آن به صورت اقساط دریافت خواهد گردید. وی این طور صحبت هایش را ادامه داد: این امکان برای متقاضیان مسکن مهر پردیس فراهم شده است که از فاز ۱۱ به فاز ۸ نقل مکان کرده و جابه جا شوند.

علی اصغر جاودان فر، اظهار نمود: بر اساس تلاش های صورت گرفته در ماه های اخیر و کوشش های به عمل آمده چیزی حدود ۳۵۰۰ واحد مسکونی مهر در فاز ۸ انتخاب گردیدند، و تنها ۲ هزار نفر هستند که با وجود این که بار ها به آن ها در خصوص تحویل واحد هایشان اطلاع رسانی شده است اما کماکان در این راستا اقدامی نکرده اند و گامی برنداشته اند.

وی این طور صحبت هایش را ادامه داد: آن دست از متقاضیانی که توانسته اند آورده های خود را به نحو احسن و تمام و کمال تکمیل نمایند و به زعم دعوت هایی که از طرف شرکت عمران به عمل آمده نتوانسته اند واحد های مورد نیاز خود را اتخاذ نمایند، بایستی به سایت www.pardis.city مراجعه نموده و پس از این که در یکی از روز های هفته نوبت دریافت نمودند برای انتخاب واحد های خود اقدام کنند.

مدیر مسکن مهر پردیس، این طور صحبت هایش را ادامه داد: این امکان فراهم شده است که جابه جایی و انتقال از فاز ۱۱ به فاز ۸ عملیاتی و پیاده سازی گردد، علتش هم به این بر می گردد که ظرفیت های فاز ۸ را افزایش داده اند با این هدف که آنان که موفق به دریافت و انتخاب واحد در فاز ۱۱ نشده اند بتوانند واحد های مسکونی مهر موجود در فاز ۱۱ را انتخاب کرده و در چنین واحد هایی مشغول به زندگی شوند. لازم به توضیح است که انتقال از طریق پرداخت مابه التفاوت صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به این که میزان هزینه پرداخت در واگذاری عرصه مسکن مهر، ۳۰ درصد کم شده است، اظهار نمود: تا پیش از این متقاضیان مسکن مهر می توانستند ۵۰ درصد از هزینه را به صورت نقد و ۵۰ درصد را به شکل اقساط پرداخت نمایند حال آن که در شرایط فعلی، متقاضیان قادرند ۸۰ درصد از هزینه تعیین شده را در قالب اقساط پرداخت نمایند.

  • منبع خبر : تسنیم نیوز