نحوه فعالیت در بازار مسکن در سال‌های آینده برای شما در این مقاله به صورت کامل توضیح داده خواهد شد. گروه املاک ملکانا یکی از بزرگترین مشاورین املاک ایران است که شما در ارتباط با این مجموعه می‌توانید تا با دارا بودن سیگنال‎های دقیق، بیشترین سود را از فعالیت در این بازار ببرید. شما برای این منظور باید کاملاً باهوش باشید و دقیقاً در مقاطعی که بازار مسکن هیجانی می‌شود، سعی کنید تا بر خود مسلط باشید تا بتوانید عملکرد مناسبی را از خود بر جای بگذارید.

در این مطلب قصد داریم تا مهم‌ترین نکات را درمورد فعالیت شما در آینده در این حوزه را بیان کنیم. با توجه به شرایط کنونی بازار مسکن شما باید به عنوان یک فعال و فروشنده یا خریدار در حوزه مسکن در وهله اول بسیار صبور باشید و سعی کنید براساس تجارب مجموعه‌های مشاور املاک حرفه‌ای و قدیمی در شهر تهران عمل کنید. گروه املاک ملکانا با دارا بودن سابقه درخشان در این زمینه می‌تواند بسیار برای شما موثر واقع شود.

شرایط فعلی بازار املاک

در شرایط کنونی و با توجه به رخدادهای ماه‌های اخیر باید گفت که بازار مسکن ایران فعلاً شرایط مناسبی را تجربه نمی‌کند. البته این شرایط به مراتب بهتر از رکود مطلق پیش آمده قبل از افزایش قیمت‌ها بوده است. در سال ۹۷ و تحت تاثیر افزایش شدید و یکباره نرخ ارز، حوزه املاک و مسکن نیز بی‌نصیب نمانده و به شدت ملتهب شد.

در روزهای ابتدایی‌گمانه زنی‌ها بر روی توقف قیمت دلار در محدوده ۹ هزار تومان بود. به همین دلیل و تحت تاثیر شایعات دیگر، در برخی از مقاطع بازار املاک نیز دچار ثبات مقطعی می‌شد. اما با گذشت زمان و افزایش دوباره نرخ ارز، این پیش‌بینی‌ها بی‌ارزش شده و بازار مسکن نیز به طبع این آشفتگی افزایش قیمت نشان می‌داد. در این روزها بسیاری از سرمایه‌گذاران به دلیل عدم مشاوره با مراکز با سابقه و عملکرد خودسرانه متحمل هزینه‌های فراوانی در بازار مسکن به خصوص در شهر تهران شدند.

در چنین مقاطعی اما شما می‌توانید با شناسایی موج های افزایش یا کاهش قیمت و با استفاده از سرمایه یا ملکی که در دست دارید، بهترین عملکرد را ثبت کرده و سود فراوانی را بدست آورید. همانطور که افرادی در این آشفتگی اینگونه عملکردی از خود به جای گذاشتند و توانستند تا با وجود حفظ سرمایه خود، سودهای کلانی را نیز برای خود بدست آورند.

خرید آپارتمان در الهیه تهران با قیمت عالی

نحوه فعالیت در بازار مسکن در سال های آینده 

در این قسمت از این مقاله راهبردهای کلی را براساس تجربیاتی که در سال‌های گذشته داشته‌ایم برای فعالیت شما با توجه به شرایط کنونی در بازار مسکن و املاک ایران بیان می‌کنیم. بر این اساس شما می‌توانید تا به بازار ورود کرده و در خرید و فروش املاک نقش داشته باشید.

۱-نکته اول و مهم این است که شما باید سیگنال‌های خود را برای فعالیت در بازار مسکن از طریق مراکز معتبر و با سابقه دریافت نمایید. در غیر این صورت و در صورتی که شما خودسرانه و یا با مشورت با افراد نا آگاه و بی‌سابقه این کار را انجام دهید، ریسک بزرگی کرده‌اید که ممکن است به شکست شما منجر شود. در مشاوره با کارشناسان ملکانا تمامی شرایط برای شما توضیح داده خواهد شد و شما می‌توانید بر این اساس برای خرید و فروش در املاک اقدام کنید.

۲-در مرحله دوم شما باید در بازار صبر داشته باشید. در شرایط کنونی و پس از طوفان افزایش قیمت‌ها، بازار مسکن به خصوص در شهر تهران به ثبات نسبی رسیده است. در چنین شرایطی است که شما خواهید توانست با استفاده از سرمایه خود وارد بازار شوید. ثبات فعلی بازار از نظر اکثر کارشناسان مقطعی بوده و در اثر تحریم‌ها و فشارهای جدید اعمالی باز هم تغییر خواهد کرد و دچار افزایش خواهد شد. پس توصیه ما به شما این است که در مقطع کنونی تا جائیکه می‌توانید خرید املاک در حوزه مسکن را با جدیت پیگیری کنید.

۳-در مرحله بعدی شما باید بدانید که فروش مسکن در مقطع فعلی به شما توصیه نمی‌شود. زیرا به زودی پیش‌بینی می‌شود با توجه به شرایط پیش آمده قیمت‌ها مجدداً افزایش پیدا کند. البته این افزایش قطعاً در حد و اندازه مقطع قبلی نخواهد بود اما قابل توجه است. پس در صورتیکه مالک هستید بهتر است دست نگه داشته و فعلاً برای فروش اقدام نکنید.

۴-به این نکته مهم دقت کنید که در فعالیت در بازار مسکن در ماه‌های آینده بازهم شاهد گمانه‌زنی‌ها و پیش‌بینی‌ها از سمت هر فرد و هر نهادی خواهید بود. شما باید در ارتباط با مراکز معتبر این کار را انجام دهید و هرگز به افراد غیر مسئول توجه نکنید.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه با کارشناسان ما در گروه املاک ملکانا تماس حاصل فرمایید.