علی نبیان با اشاره به این که برای اجرا کردن طرح اقدام ملی لازم است همه دستگاه ها و نهاد های مرتبط با مسکن، مشارکت و همکاری داشته باشند، عنوان نمود: این طرح ملی باعث می شود بخشی از مشکلات مردم از میان برداشته شود از این رو انتظار می رود در کانون توجه قرار بگیرد و مورد توجه همگان واقع شود.

وی اظهار داشت: برای این که بتوانیم زمین و اراضی مناسب را در راستای ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی واگذار نماییم باید مشارکت های همه جانبه میان سازمان ملی زمین و مسکن، شرکت بازآفرینی شهری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عمل آید تا در نهایت بتوانند این طرح را به نقطه پایان رسانده و به اهدافی که برایش در نظر گرفته اند، دست یابند. وی بار دیگر تأکید کرد: از آن جا که این طرح می تواند بسیار کمک کننده بوده و بخشی از مشکلات مردم را از میان بردارد، انتظار ما این است که همه نهاد های مرتبط با مسکن در راستای عملیاتی نمودن آن، وارد عمل شوند.

بر اساس گزارشی که در خصوص روند شناسایی زمین های مورد نظر برای واگذاری و ساخت ۴۰۰ هزار مسکن توسط بنیاد مسکن به عمل آمده، شهرداری و بنیاد مسکن در راستای ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی مشارکت های همه جانبه زیادی داشته اند که از این رو لایق تقدیر و سپاس گزاری هستند.

ایشان در بخش دیگری از صحبت هایشان درباره زمین های مربوط به پایانه مسافربری شهرستان خرامه صحبت کردند و اظهار داشتند: در این زمینه تصمیمات در تعامل با شهرداری به عمل آمد و اتخاذ گردید.

از دیگر نکاتی که معاون وزیر راه و شهرسازی به آن اشاره نمود ساماندهی بافت های فرسوده و در دستور کار قرار دادن طرح های بازآفرینی بوده است.

  • منبع خبر : تی نیوز