توأمان با فرارسیدن هفته بسیج سازندگی، با حضور مسئولین مربوطه، تعدادی واحد مسکونی در روستای سولقان، برای مددجویان کمیته امداد افتتاح شده و به بهره برداری رسید.

احمدی نیا، به عنوان فرمانده سپاه میناب ضمن حضور در مراسم افتتاحیه پروژه های محرومیت زدایی بسیج سازندگی در روستای سولقان میناب، اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی این واحد ها برای مددجویان کمیته امداد و با همکاری ها و مشارکت های همه جانبه کمیته امداد شهرستان و سپاه استان، صورت پذیرفت. به این امید که زندگی مددجویان ولو اندک بهتر شده و بهبود یابد.

فرمانده سپاه میناب ادامه داد: این واحد های مسکونی در روستای سولقان میناب و با زیربنای ۵۰ متر مربع بهره برداری و افتتاح شده است که جامعه هدف آن ها، مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) می باشد.

احمدی نیا افزود: این واحد های مسکونی را گروه های جهادی احداث کرده اند و به نمایندگی از ۱۰ واحد مددجویی، ضمن این که بر اساس پیش بینی های انجام شده تا روز های پایانی سال، ۳۳ واحد دیگر هم افتتاح شده و به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار داشت: ساخت دیگر واحد های مسکونی شهری و روستایی نیز در دست انجام قرار دارد، که امید است در کمترین زمان ممکن این واحد ها به بهره برداری رسیده و مورد استفاده قرار گیرند.

احمدی نیا با اشاره به این که چنین نهادی فعالیت های مهم و ارزشمندی در دستور کار قرار داده است، تصریح نمود: آن چه سبب می شود خدمات همیشه مانا و ماندگار باقی بمانند، تفکر بسیجی و ارائه کار های پایا برای محرومان است.

  • منبع خبر : شهرخبر