مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران پردیس، ضمن اشاره به این که برخی از مالکان واحد های مسکونی پردیس حتی قیمت های یک میلیاردی بر واحد های خود گذاشته اند، عنوان نمود: مروری بر قیمت های اعلام شده از سوی مالکان واحد های مسکونی مهر در پردیس حاکی از آن است که دست کم این واحد ها با قیمت ۳۰۰ میلیون تومان عرضه می شوند، و بر اساس شرایط فعلی، بدیهی است که قیمت گذاری کمتر از این در پردیس صورت نمی گیرد. وی ادامه داد: عقیده بنده بر این است که هر مالک واحد مسکونی مهر در پردیس که واحد خود را با قیمت زیر ۴۰۰ میلیون تومان به فروش برساند به نوعی متضرر گشته است.

ایشان در خصوص واحد هایی که به متقاضی واگذار و تحویل داده شده اند اما هنوز هم خالی از سکنه هستند، توضیحاتی ارائه نمودند و اظهار داشتند: تعداد واحد هایی که در پردیس قابلیت سکونت دارند به ۷ هزار واحد می رسد، با این حال بسیاری از مالکان کماکان در راستای دریافت واحد هایشان اقدام نکرده اند که سبب شده در حال حاضر شاهد این تعداد واحد خالی در شهر جدید پردیس باشیم.

وی ادامه داد: احتمال می دهیم مالکان این واحد ها را به دست متقاضیان داده باشند و بخشی از واحد های مهر پردیس نیز در اختیار دلالان و سفته بازان قرار گرفته باشد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس، صحبت هایش را این طور ادامه داد: رشد قیمت مسکن مهر کاملا واقعی است در واقع با توجه به این که نهاده ها و مصالح ساختمانی با رشد قیمت همراه بوده اند و قیمت واحد های مسکونی هم در همه جا با رشد همراه بوده است، بدیهی است که شاهد افزایش قیمت مسکن در شهر جدید پردیس نیز باشیم.

وی بار دیگر تأکید کرد: برخی از مالکان واحد های مسکونی مهر در شهر پردیس حتی قیمت های یک میلیارد تومانی برای خانه هایشان تعیین کرده اند، با این حال به نظر من قیمت های زیر ۴۰۰ میلیون تومان ضرر است. ایشان اظهار داشتند: برخی از واحد های دو خوابه در پردیس با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان به فروش رسیده اند که مربوط به واحد هایی با ۸۰ متر مساحت بوده است.

وی با تأکید بر این که ارزش افزوده واحد های مسکونی مهر در همه فاز های پردیس، کاملا مشهود است، اظهار نمود: در شرایط فعلی، قیمت تمام شده همه واحد های مسکن مهر پردیس از ۳۰۰ میلیون تومان بیشتر است و طبیعی است که واحد ها با قیمت های کمتر در این شهر جدید به فروش نمی رسند. وی ادامه داد: به عقیده بنده چنانچه فردی کمتر از ۴۰۰ میلیون تومان واحد مسکونی مهر خود را در پردیس به فروش برساند متضرر شده است.

ایشان با بیان این که امکان خرید واحد مسکونی بسیار دشوار شده است، اظهار داشت: توصیه اکید من به مالکان واحد های مسکونی مهر در پردیس این است که حتی الامکان واحد هایشان را نفروشند چرا که اگر بفروشند به سختی می توانند واحد دیگری را در شرایط فعلی خریداری کنند.

ایشان با بیان این که متقاضیان جا مانده در پردیس، می توانند انتخاب واحد ها را آغاز کنند، اظهار داشت: ساخت ۶ هزار واحد مسکونی مهر در پردیس برای جاماندگان استارت خورده است، این ۶ هزار واحد مسکونی مهر متعلق به آن هایی است که از طریق سایت برای خرید واحد مسکونی مهر پردیس ثبت نام کرده بودند اما واحدی برای تحویل به آن ها وجود نداشت. بالغ بر ۳ هزار نفر برای این واحد ها تاکنون ثبت نام نموده اند.

ایشان با بیان این که از افراد باقی مانده سال ۹۱، روزانه بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر را دعوت می نماییم تا واحد هایشان را انتخاب کنند، عنوان کرد: این ۶ هزار مسکن جدید را در هشتمین فاز پردیس ساخت و احداث خواهیم کرد.

  • منبع خبر : شهرخبر