سردار غلامحسین غیب پرور به عنوان مسئول سازمان بسیج مستضعفین، ضمن اشاره به این که روند ساخت خانه های تخریب شده در اثر سیل تاکنون رضایت بخش بوده است، عنوان نمود: بر اساس پیش بینی های انجام شده، ساخت ۲۰ هزار مسکن تخریبی در اثر سیل توسط بسیج محقق خواهد شد.

ایشان با بیان این که جهادگران حتی در ایام رمضان هم به مرمت و بازسازی خانه های تخریب شده مشغول بوده اند، عنوان کردند: در این ماه مبارک نه تنها کار جهادگران متوقف نشد، بلکه انرژی و انگیزه آن ها مضاعف گردید و با همت بیشتری در راستای بازسازی واحد های تخریبی گام برداشتند. وی افزود: به عقیده بنده بازسازی واحد ها به خصوص در مازندران بسیار رضایت بخش بوده است و روند مطلوبی را دنبال نموده است.

ایشان با تأکید بر این که ساخت و ساز واحد های تخریبی در مازندران کاملا مطلوب بوده است، عنوان کردند: تعداد واحد های مرمت شده در سیمرغ به ۲۵۵ واحد می رسد، ضمن این که تعداد واحد هایی که در این قسمت در دست احداث می باشند به ۳۶۱ واحد می رسد. وی افزود: بر اساس برآورد های انجام شده، این اقدامات ۱۲۰ روزه به نقطه پایان خواهند رسید.

وی این طور صحبت هایش را ادامه داد: بسیج ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی را در مناطق سیل زده، در پیش گرفته و از این خوشحالیم که روندی که بسیج دنبال می کند، کاملا رضایت بخش بوده و همت و تلاشی که در روز های نخست مشاهده می شد کماکان مشهود است.

ایشان با اشاره به این که گروه های جهادی دانش آموزان، هم در این مناطق حضور پیدا کردند گفتند: خوشحالیم از این که چنین شوری را در میان گروه های جهادی می بینیم.

وی با بیان این که دوستی و مهرورزی را به نوعی دیگر در ماه رمضان شاهد بودیم عنوان نمود: مردم را رها نخواهیم کرد و تا آخرین روز در کنار مردم باقی خواهیم ماند.

  • منبع خبر : خبرگزاری دانشجو