قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن مهر، از بسته شدن پرونده مسکن مهر در ۵ استان کشور خبر داد.

به گفته این مقام مسئول، ۵ استان کشور آماده برگزاری مراسم اختتامیه طرح بزرگ مسکن مهر هستند.

احمد اصغری مهرآبادی، ضمن حضور در کارگروه برگزار شده در استان کهگیلویه و بویر احمد که در راستای کنترل و بررسی وضعیت پروژه مسکن مهر، برگزار شده بود، اذعان نمود: بر اساس بیانات ریاست جمهوری و تأکید ایشان بر اتمام پروژه مسکن مهر تا انتهای سال جاری، تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا این واحد ها را هرچه سریع تر کامل کرده و در اختیار متقاضیان قرار دهیم. به گفته اصغری مهرآبادی، وزارت راه و شهرسازی موظف است تا هفته دولت در سال جاری، تکلیف این واحد ها را معین کرده و آن ها را به دست متقاضیان برساند.

ایشان با بیان این که ۱۲ سال است ساخت واحد های مسکونی مهر به درازا انجامیده است، عنوان نمودند: در برخی از استان های کشور، مراسم اختتامیه این واحد ها در دست انجام است که آخرین منطقه، خراسان جنوبی می باشد.

وی ادامه داد: پروژه بزرگ مسکن مهر در برخی از استان های کشور در ایستگاه های پایانی قرار دارد که از جمله این استان ها می توان به قم اشاره کرد و بوشهر، ایلام، سیستان و بلوچستان و کهگیلویه و بویر احمد را نام برد.  اصغری مهرآبادی افزود: مراسم اختتامیه مسکن مهر در استان های نام برده به زودی برگزار خواهد گردید.

این مقام مسئول، در بخشی از صحبت هایشان اظهار داشتند: جلسه های عدیدی برای رسیدگی به وضعیت مسکن مهر در کشور برگزار شده است که می توان به برگزاری چیزی حدود سه هزار جلسه اشاره کرد ضمن این که مصوبه های موجود نیز بالغ بر سه هزار مورد گزارش شده اند.

  • منبع خبر : شهرخبر