محمدرضا رضایی کوچی به عنوان رئیس کمیسیون عمران مجلس، عنوان کرد: در خصوص سامانه جامع مسکن به دو وزیر ارتباطات و اقتصاد نامه ارسال شده است.

ایشان با بیان این که راه اندازی سامانه جامع مسکن، مصوبه ای است که به سال ۸۷ بر می گردد اذعان نمود: دولت آن زمان در سال ۹۱ اقدام به راه اندازی این سامانه کرد، با این حال تاکنون شاهد فعالیت چشمگیر و قابل توجهی از این سامانه نبوده ایم که برای رسیدگی به این امر نامه ای به دو وزیر ارتباطات و اقتصاد ارائه گردیده است.

هدفمان این است که سامانه جامع مسکن، کاملا جدی شروع به کار نموده و به ایفای نقش مشغول شود.

ایشان از ارسال نامه ای در این خصوص به وزیر ارتباطات و وزیر اقتصاد خبر دادند و عنوان کردند: در نظر داریم با پیگیری های این دو وزارت، شاهد آغاز فعالیت جدی سامانه مورد نظر باشیم.

نماینده مردم شریف جهرم در مجلس این طور صحبت هایش را ادامه داد: چنانچه بتوانیم با همکاری ها و مشارکت های دو وزارت ارتباطات و اقتصاد شاهد آغاز به کار جدی این سامانه باشیم، کنترل نرخ مسکن و اجاره بها راحت تر و منسجم تر اتفاق خواهد افتاد. ایشان با بیان این که تاکنون این دو وزارت خانه پاسخی به نامه ارسال شده ارائه نداده اند، ضرورت راه اندازی جدی این سامانه را برای بار دیگر یادآور شدند.

وی این طور صحبت هایش را ادامه داد: پس از تعطیلات مجلس، دعوت خواهیم کرد تا مسئولان این دو وزارتخانه در کمیسیون عمران حاضر شوند و توضیحاتی را در خصوص عملکردشان برای فعال نمودن این سامانه جامع ارائه دهند.

  • منبع خبر : مشرق نیوز