مدیر اجرایی مسکن مهر با اشاره به این که از سوی دلالان و سفته بازان، جوسازی هایی در خصوص بازار مسکن به راه افتاده است، تصریح نمود: خواسته ما از مردم این است که به چنین صحبت هایی توجه نکنند و شایعات را نادیده بگیرند. وی به روند تکمیل آنچه از واحد های مسکونی مهر باقی مانده است اشاره نمود و اظهار کرد: محل تأمین بودجه مورد نیاز برای تکمیل این واحد ها، منابع داخلی شرکت عمران پردیس می باشد.

علی اصغر جاودان فر با بیان این که ظرف ماه های اخیر گام های ارزشمندی برای سر و سامان دادن به بازار مسکن و تکمیل هر چه سریع تر واحد های مسکونی مهر برداشته شده است، عنوان کرد: تمام تلاشمان را کرده ایم تا این واحد ها را سریع تر به دست مالکان برسانیم و تمام موانع سر راه را از میان برداریم ضمن این که وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهر های جدید از جمله شهر جدید پردیس نیز در این زمینه مشارکت های همه جانبه با ما داشته اند و در این مسیر کنار ما بوده اند.

ایشان این طور صحبت هایشان را ادامه دادند: تمام اسناد های بالادستی که مانع از پیشبرد کار می شدند پس از این که پیگیری های تمام و کمالی به عمل آمده نهایتا توسط شورای عالی مسکن حل و فصل شدند و موفق به اخذ مجوز های لازم گردیدند.

وی با بیان این که تکمیل واحد های مسکونی باقی مانده در حال حاضر کار ساده ای نیست اذعان نمود: لازمه تکمیل این واحد ها، آنالیز ها و بررسی های دقیق از سوی کارشناسان رسمی است ضمن این که بر اساس برآورد های انجام شده از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور تکمیل این واحد ها نیازمند هزینه های زیاد و سنگینی است. ایشان افزودند: برای این که ساخت این واحد ها سریع تر به نقطه پایان برسد و مالکان سریع تر بتوانند واحد های مسکونی خود را دریافت نمایند، شرکت عمران بخشی از این هزینه ها را متقبل شده است که این بودجه را از محل فروش منابع داخلی که در اختیار دارد همچون فروش املاک و مستغلات و اراضی تأمین می نماید.

وی عنوان نمود: بر اساس استعلام های به عمل آمده، در سه ماه نخست سال جاری از سوی شرکت عمران پردیس برای فاز ۱۱ و فاز ۸ به ترتیب مبالغ ۸۸ میلیون تومان و ۷۷ میلیون تومان پرداخت شده است، ضمن این که رقم اعلام شده برای تکمیل واحد های مسکونی مهر باقی مانده در فاز های ۵ و ۹، ۶۸ میلیون تومان بوده است.

جاودان فر با بیان این که تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا واحد های مسکونی مهر را سریع تر به دست مالکان برسانیم اذعان نمود: تمام خواسته ما از مردم شریف این است که مانند همیشه صبور باشند و شایعاتی که دلالان و سوداگران  به راه می اندازند را نادیده بگیرند. وی با اشاره به این که وضعیت مسکن مهر در حال حاضر مطلوب و قابل قبول است، اظهار داشت: شرکت عمران شهر های جدید و وزارت راه درصدد هستند با اعتبارات خود، این واحد های باقی مانده را هم تکمیل نموده و در اسرع وقت در اختیار مالکان قرار دهند.

  • منبع خبر : تسنیم نیوز