فروش آپارتمان درست و اصولی، بسیاری از شما امروز آپارتمانی را خریداری کرده‌اید و در زمانی دیگر به دنبال فروش آپارتمان هستید و این فروش آپارتمان می‌تواند دلایل بسیاری داشته باشد.

این دلایل می تواند شامل تغییر نظر خود درباره محل زندگی، اضافه اعضای جدید به اعضای خانواده و یا خرابی‌های مداوم در آپارتمان می‌تواند شما را کلافه کند و نهایتاً به این فکر می‌افتید که آپارتمان خود را بفروشید.

ما در ملکانا به شما کمک می‌کنیم که یک فروش آپارتمان مناسب و اصولی و با هزینه خوب داشته باشید.

فروش آپارتمان درست و اصولی 2

برای فروش آپارتمان چه کارهایی باید انجام دهیم؟

آگهی فروش برای فروش آپارتمان:

برای شروع باید یک آگهی خوب از آپارتمان خود برای فروش آپارتمان در بنگاه املاک منطقه و یا برنامه‌های فروش قرار دهید. با دادن آگهی فروش آپارتمان، کار اینجا تمام نیم شود و شاید باید پاسخگوی مشتریان نیز باشید.

نحوه برخورد شما با مشتریان روی فروش آپارتمان بسیار تاثیرگذار است. سعی کنید حداقل یک نفر به عنوان کسی که پذیرا و پاسخگوی مشتریان برای دیدن آپارتمان تشریف می‌آورند در آپارتمان به صورت آنلاین حضور داشته باشند.

اگر شما با بی حوصلگی یا بد اخلاقی جواب مشتری را بدهید حتماً مشتری را نسبت به خرید دلسرد خواهید کرد. بنابراین زمانی مشتری را برای دیدن آپارتمان خبر کنید که حال و حوصله برخورد با او را داشته باشید.

آراستن منزل و تغییر دکراسیون جهت فروش آپارتمان:

یکی از مواردی که می‌تواند به فروش آپارتمان با هزینه خوب کمک کند، مرتب و آراسته بودن آپارتمان است. در صورتیکه به برخی از وسایل که فضای آپارتمان را تنگ و کوچک نشان می‌دهد، نیاز ندارید، سعی کنید از شر آن‌ها خلاص شوید و چیدمان آپارتمان را به گونه‌ای بچینید که آپارتمان را باز و بزرگ نشان دهد.

وسایلی که مانع نشان دادن نورگیر بودن فضای آپارتمان می‌شود را جابجا و یا حذف کنید. در صورتیکه در این زمینه مهارت کافی را ندارید از یکی از اطرافیان که سلیقه خوبی در این زمینه دارد یا از یک طراح دکور و یا یک دیزاینر آپارتمان کمک بگیرید تا آپارتمان را محیای فروش آپارتمان کنید.

انجام برخی تعمیرات برای فروش آپارتمان:

در صورتی که قسمت‌هایی از خانه اعم از دیوار و وسایل بهداشتی نیاز به تعمیرات دارند، آن‌ها را ترمیم و تعمیر کنید و ظاهر خانه را نو کنید. گویی آپارتمان شما نوساز می‌باشد و هیچگونه مشکلی ندارد.

البته باید صداقت پیشه کنید و واقعاً مشکلات آپارتمانتان را رفع کنید تا مشتری از خرید خود احساس رضایت کند و شما متهم به کلاهبرداری نشوید.

به عنوان مثال شیر آب‌های سرویس بهداشتی را تعمیر و یا تعویض کنید و آن‌ها را جلا دهید. سرویس بهداشتی را مرتب و تمیز کنید تا ظاهر آن خوب به نظر برسد.

تعمیرات لازم در شوفاژ خانه، تقویت فشار آب و سیستم گرمایشی و سرمایشی آپارتمان باعث می‌شود خیال مشتری از خرید آپارتمان شما راحت باشد.

از اینکه دیگر نیازی نیست نگران گرما در تابستان و سرما در زمستان نباشد تا حدودی شما را آسوده خاطر خواهد کرد.

فروش آپارتمان درست و اصولی 3

تاثیر نظافت در فروش آپارتمان:

رعایت بهداشت منزل و از بین بردن موجودات مزاحم از محل زندگی بسیار در فروش آپارتمان تاثیرگذار است. فرض را بر این بگذارید که مشتری برای دیدن آپارتمان به منزل شما تشریف آورده باشد و ناگهان در حین رویت منزل از آشپزخانه یا سرویس بهداشتی، سوسک و یا موشی خارج شود.

این مسئله می تواند در ۵۰ درصد نظر مشتری تاثیر داشته باشد. اگر مشتری از وجود چنین موجوداتی در آپارتمان خبردار شود، ۱۰۰ درصد از خرید آپارتمان شما صرف نظر می‌کند.

بنابراین قبل از مراجعه مشتری به آپارتمان، به طور کامل آپارتمان و مسیرهای ورود این موجودات مزاحم را پاکسازی کنید.

علاوه بر این سعی کنید آشپزخانه آپارتمان خود را سر و سامانی بدهید و ظاهر آن را بروز کنید تا نظر مشتری را جلب کنید.

مطمئناً اگر آشپزخانه که مرکز خانه می‌باشد دارای ظاهری مرتب و بروز باشد، می‌تواند در جلب توجه و نظر مشتری بسیار تاثیرگذار باشد.

افزودن برخی وسایل خانگی به فروش آپارتمان:

مجهز بودن خانه به کولر، کابینت، شوفاژ و بسیاری از امکانات دیگر می‌تواند خیال مشتری را از اینکه دیگر نیازی به خرید بسیاری از وسایل را ندارد، راحت کند. شما به عنوان یک فروشنده می‌توانید بسیاری از وسایل خانه را به همراه آپارتمان بفروشید و این فروش را به مبلغی که برای فروش در نظر گرفته‌اید، اضافه کنید.

مطرح کردن مشکلات و طرح راه‌های ساده برای فروش آپارتمان:

حتماً مشتری را از تمام مشکلات و موارد آپارتمان محل زندگی آگاه کنید و او را در جریان محیطی منطقه‌ای و شرایط رفت و آمد در محل زندگی قرار دهید.

البته تمامی این موارد را می‌توانید با بیانی بسیار خوب به مشتری عرض کنید تا مشتری به جای صرف نظر از خرید آپارتمان به فروش آپارتمان شما کمک کند.

به عنوان مثال شما با مطرح کردن مشکلات، راه حل‌های مناسب برای رفع آن‌ها را نیز به مشتری ارائه دهید. این باعث می‌شود مشتری بیشتر روی حرف‌های شما فکر کند و نتیجه مساعدی به شما بدهد. این یکی از روش‌های جلب نظر مشتری برای فروش آپارتمان می باشد.

با در نظر گرفتن تمام جوانب گفته شده و رعایت هر یک از آن‌ها حتماً شما موفق به فروش آپارتمان خود خواهید شد. با ما در ملکانا بهترین فروش آپارتمان را داشته باشید.