محسن مجذوب به عنوان یکی از اعضای هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، با اشاره به این که در فاز ۷ واحد های مسکونی مهر شهر جدید هشتگرد، مشکلات زیرساختی وجود دارد اذعان نمود: این مشکلات ظرف دو ماه آینده به نقطه پایان خواهند رسید و حل و فصل خواهند شد.

وی با تأکید بر ای که مالکان و صاحبان واحد های مسکونی مهر فاز ۷ شهر جدید هشتگرد با مشکلاتی دست به یقه هستند، عنوان نمود: در ۱۰ سال اخیر شاهد ساخت و احداث واحد های مسکونی مهر زیادی در این فاز بوده ایم و تعداد زیادی از متقاضیان در این فاز از شهر جدید پردیس ساکن شده اند. ایشان با اشاره به این که تکمیل واحد های زیادی در این شهر جدید به نقطه پایان رسیده است، عنوان نمود: با این حال مسائل و مشکلات مربوط به زیرساخت چون آب و گاز و برق و شمار زیادی از واحد ها حاکم است و به چشم می خورد. وی به دلیل این اتفاق هم اشاره نمود و اظهار داشت: از مهم ترین دلایلی که کمبود این زیرساخت ها را رقم زده است، نبود اعتبار لازم می باشد.

وی با تأکید بر این که تکمیل این زیرساخت ها نیازمند اختصاص بودجه ۹۰ میلیون تومانی است، عنوان کرد: چنانچه این هزینه تأمین گردد می توان واحد های بیشتری را در زمان مقرر تکمیل کرده و در اختیار متقاضیان و خریداران قرار داد.

وی با بیان این که دولت با کمبود بودجه و مشکلات مالی دست به گریبان است، اظهار داشت: از این رو به دنبال این هستیم که با بخش های خصوصی مشارکت داشته باشیم و همکاری با آن ها را در راستای نیل به اهدافمان در دستور کار قرار دهیم. وی این طور صحبت هایش را ادامه داد: بر اساس همکاری های به عمل آمده موفق شدیم قریب به هزار پروژه مشارکتی را با بخش های خصوصی تنظیم نموده و با آن ها بر سرش به توافق برسیم.

مجذوب بار دیگر تأکید کرد در این شهر های جدید با مشکلاتی مواجه هستیم که بخش های خصوصی پای کار آمده اند تا آن ها را حل و فصل نمایند. وی افزود: به واسطه حضور بخش های خصوصی در حال ساخت مکان های فرهنگی، پارک، مدرسه، مسجد و غیره هستیم که شماری از آن ها تکمیل شده و در دست بهره برداری قرار دارند و تعدادی نیز کماکان کامل نشده اند.

مجذوب در بخشی از صحبت هایش عنوان کرد: بخش های خصوصی همچنین در طرح تکمیل پروژه مسکن مهر هم دخیل هستند که این عامل به رضایت ساکنان این واحد ها منتهی شده است.

ایشان با بیان این که مشارکت سرمایه گذاران تنها راه موجود نیست عنوان کرد: علاوه بر این، قسمت دیگری از هزینه های مورد نیاز را به واسطه فروش زمین به دست می آورند، که این امر سبب می شود در بازه کوتاه تری شاهد تکمیل زیرساخت های مسکن مهر باشیم.

وی در پایان گفت: تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا ظرف دو ماه آینده مشکلات را از میان برداشته و زیرساخت هایی که دارای مشکل هستند را به صورت تکمیل شده در اختیار متقاضیان قرار دهیم تا بتوانند بی دغدغه زندگی در این واحد ها را استارت بزنند.

  • منبع خبر : شهرخبر