فروش مسکن

طی یکی دو سال اخیر قیمت مسکن با تغییرات ارز دچار نوسانات ناگهان و فوق‌العاده شوکه کننده شد. به طوریکه بسیاری از کسانی که قصد خرید یا فروش مسکن را داشتند، نسبت به فروش مسکن سریع‌تر اقدام کردند.

زیرا سود بالایی را به فروش مسکن می‌توانستند در این فرصت به جیب بزنند. اما این تنها یک جنبه ماجرا است و جنبه های دیگر آن قسمت اصلی آن را تشکیل می‌دهد.

برای کسب اطلاعت کافی در زمینه خرید و فروش مسکن می‌توانید به سایت ملکانا مراجعه کنید و ملک خود را برای فروش مسکن در سایت قرار دهید.

در سال ۹۸ فروش مسکن دچار چه تحولاتی می شود؟

با توجه به نوسانات فاجعه بار اخیر و افزایش سی و چند درصدی قیمت مسکن، کارشناسان و فعالان اقتصادی وارد عرصه شدند و اقداماتی برای بهبود فروش مسکن به نفع مردم انجام دادند.

اگر این نوسانات کنترل نشوند مردم دیگر قادر به خرید مسکن نخواهند بود و بازار مسکن در زمینه فروش مسکن دچار رکود خواهد شد.

این رکود به نفع بسیاری از سازندگان و مالکین مسکن نمی‌باشد. زیرا مسکن سرمایه‌ای است که به روش‌های مختلف می‌تواند از آن سود کسب کرد.

شما در صورت فروش منزل، سرمایه‌ای هنگفت برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های بزرگتر زندگی را خواهید داشت و یا در صورت رهن و اجاره دادن مسکن می‌توانید از آن به عنوان منبع کسب درآمد استفاده کنید. بنابراین چنین سرمایه گران‌بهایی نباید دچار رکود شود.

در سال ۹۸ با توجه به فعالیت‌های انجام شده در زمینه کنترل بازار ارز و مسکن، امید آن می‌رود که مردم بتوانند نسبت به خرید و فروش مسکن اقدام کنند.

همانطور که در چند روز گذشته با کاهش قیمت ارز، قیمت بسیاری از اقلام کاهش پیدا کرد و این شامل مسکن نیز می‌باشد. در صورت کنترل بازار مسکن و جلوگیری از افزایش غیرقانونی قیمت مسکن، می‌توان به نحو احسن نسبت به معامله‌های خرید و فروش مسکن اقدام کرد.

فروش مسکن در سال 98

بهترین فرصت برای فروش مسکن چه زمانی است؟

می‌توان گفت بهترین فرصت برای فروش مسکن درست زمانی است که قیمت مسکن بالا رفته باشد. در این زمان می‌توان بالاترین سود را از فروش مسکن کسب کرد.

فصل تعطیلات نیز به دلیل اینکه بسیاری از افراد فرصت برای گشتن به دنبال مسکن را به دست می‌آورند، زمان مناسبی برای فروش مسکن می‌باشد، زیرا در چنین شرایطی قیمت مسکن کمی بیشتر از قبل خواهد بود و شما می‌توانید فروش مناسب و رضایت بخشی داشته باشید.

برای فروش مسکن چه اقداماتی لازم است انجام شود؟

در صورتیکه قصد فروش مسکن خود را دارید باید ابتدا برخی کارهای جزئی را در خانه انجام دهید. البته در صورتیکه خود ساکن آن باشید، نیاز است تغییراتی در آن انجام دهید.

این تغییرات شامل:

بازسازی قسمت‌هایی از خانه که دچار فرسودگی و کهنگی شده از قبیل شوره کنار دیوار، ترک دیوار، رنگ دیوار

تمیز کردن و پاکسازی خانه به گونه‌ای که رنگ و روی نو به خود بگیرد.

تغییر دکوراسیون و حذف وسایل اضافه و دست و پاگیر. علت این کار این است که شما با تغییر دکوراسیون و حذف وسایل اضافه می توانید نمایی بزرگتر به خانه بدهید.

تمام مواردی که مانع از ورود نور به خانه می‌شوند را حذف و یا تغییر دهید. نور می‌تواند تاثیر به سزایی در فضاسازی و نمای ساختمان داشته باشد.

تعمیراتی اساسی در منزل انجام دهید. در صورتیکه کولر آبی نیاز به تعمیراتی دارد، آن را تعمیر کنید و در صورتیکه شیرآلات نیاز به تعمیر و یا تعویض دارند، حتماً این کار را انجام دهید.

در صورتیکه مستاجر در منزل دارید، تا زمان تخلیه ملک صبر کنید و پس از آن اقدامات بالا را انجام دهید.

در صورتیکه تمام کارهای فوق را انجام دادید می‌توانید نسبت به تهیه عکس از ملک خود اقدام کنید.

دقت کنید که عکس ها واضح و با کیفیت و از یک زاویه مناسب گرفته شوند، به طوریکه جزئیات و اکثر قسمت های خانه در آن قابل رویت باشند.

شما با تهیه عکس می توانید فروش مسکن خود را در انواع برنامه‌ها و سایت‌های خرید و فروش قرار دهید.

به خصوص که در حال حاضر بازار سایت‌های خرید و فروش مسکن گرم است.

یکی از سایت‌های شناخته شده و مطمئن که می‌توانید به آن اعتماد کنید، سایت ملکانا می‌باشد.

آیا خرید آپارتمان در تهران ممکن است و چطور 1

سایت املاک ملکانا

ملکانا در زمینه املاک خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در حال حاضر سایت ملکانا تنها در تهران فعالیت می‌کند.

شما پس از تهیه عکس می‌توانید یک آگهی فروش در ملکانا یا هر برنامه دیگری مانند دیوار و شیپور درج کنید و گوش به زنگ بنشینید تا مشتری برای خرید مسکن مراجعه کند.

یکی از مزایای استفاده از سایت ملکانا، نمایش ملک به صورت سه بعدی است به طوری که دیگر مشتری نیازی به مراجعات پی در پی برای رویت ملک نمیبیند. البته شما با درج آگهی فروش مسکن در هر سایت و برنامه‌ای باید بتوانید در هر زمانی جوابگوی مشتریان باشید.