خرید آپارتمان

بسیاری افراد با افزایش ناگهانی مسکن دیگر قدرت خرید مسکن ندارند و از خرید آپارتمان و مسکن ناامید شده‌اند اما این پایان راه نیست و نباید ناامید شد.

در این زمینه بسیاری از فعالان اقتصادی دست به کار شدند تا این مشکل را حل کنند و به مردم این امکان را بدهند تا بتوانند مسکن خریداری کنند.

آیا شما به دنبال خرید آپارتمان هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید؟

ما در ملکانا قدم به قدم به شما نحوه خرید آپارتمان را خواهیم آموخت. با ما در ملکانا همراه باشید.

بسیاری از افراد برای خرید آپارتمان ساعت‌ها از وقت گرانبهای خود را صرف رفتن به مشاورین املاک و گشتن به دنبال خانه می‌کنند. این روند خیلی طولانی است و حتی ممکن است شما تا مدت‌ها موفق به پیدا کردن و خرید آپارتمان نشوید و این علاوه بر اینکه پروسه ای طولانی خواهد بود، بلکه خسته کننده نیز خواهد بود.

خرید آپارتمان به کمک سایت املاک

با توجه به ساعت‌ها زمان و خستگی و ترافیک و بسیاری از مشکلات دیگر در یافتن و خرید آپارتمان، نرم افزارها و سایت‌های مشاورین املاک روی کار آمدند که با استفاده از آن‌ها دیگر نیازی نخواهید داشت به مشاورین املاک در مناطق مختلف سرکسی کنید و ساعت‌ها از زمان گرانبهای خود را صرف کنید.

شما می‌توانید به هر یک از این سایت‌ها سر بزنید و آپارتمان‌ها را در آن ببینید. یکی از این سایت‌های مشاور املاک، سایت ملکانا می‌باشد که به شما کمک می‌کند یک خرید آپارتمان راحت و با اطمینان و همراه با سود داشته باشید.

شما در سایت‌های مشاور املاک می‌توانید بدون هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی و در هر ساعت از روز، به املاک و شرایط آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

یکی دیگر از مزایای آن‌ها این است که شما می‌توانید تصاویری از آپارتمان را در گوشی یا کامپیوتر خود مشاهده کنید و در صورت پسند کردن با شماره تماس فروشنده تماس گرفته و در یک زمان مشخص به آنجا مراجعه کنید. یکی از ویژگی‌های سایت ملکانا، عکس‌های سه بعدی و انجام محاسبات معامله می‌باشد.

خرید آپارتمان چگونه و چطور 1

برای خرید آپارتمان از کجا شروع کنیم؟

برای خرید آپارتمان شما باید مراحل مختلفی را طی کنید که در ادامه بیشتر به آن‌ها خواهیم پرداخت.

جمع‌آوری سرمایه برای خرید آپارتمان

برای خرید آپارتمان و مسکن در مرحله اول شما باید سرمایه لازم برای خرید آپارتمان را جمع آوری کنید. جمع‌بندی دارایی‌ها و پس اندازه‌ها می‌تواند نشان دهد شما به چه میزان سرمایه اولیه برای خرید آپارتمان را دارید.

در صورتیکه اندک پس‌اندازی دارید که نمی‌توان به کمک آن خانه خرید، می‌توانید با همان اندک پس انداز، برای وام مسکن یا اوراق بهادار اقدام کنید. در نهایت با جمع‌آوری سرمایه اولیه برای خرید آپارتمان می‌توانید اقدام به خرید کنید. در حال حاضر خرید آپارتمان یکی از برنامه‌ها زوجین و خانواده‌ها می‌باشد.

معیارهای خرید آپارتمان

برای خرید آپارتمان پس از جمع‌آوری سرمایه باید لیستی از معیارهای آپارتمان دلخواه خود تهیه کنید. در این علاقه‌مندی‌ها شما باید تعداد اتاق‌ها، متراژ و تجهیزاتی که باید داشته باشد را باید مد نظر قرار دهید.

از جمله معیارهای خرید آپارتمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعداد اتاق‌ها

داشتن فضای آزاد برای بازی بچه‌ها

پارکینگ

مساحت خانه

متراژ حال و پذیرایی

تجهیزات همراه آپارتمان

انبار

نزدیک به محل کار یا محل زندگی

داشتن محیطی آرام، از قبیل همسایه‌ها

دارای منطقه‌ای خوب برای زندگی

خرید آپارتمان چگونه و چطور 2

جستجو برای خرید آپارتمان

پس از جمع آوری سرمایه و معین کردن معبارهای خرید آپارتمان، باید به دنبال یک آپارتمان متناسب با هزینه‌ای که در دست دارید، باشید. برای این منظور می‌توانید به سایت‌های املاک مراجعه کنید و متناسب با سرمایه‌ای که در دست دارید به دنبال آپارتمان باشید.

البته در این میان مراقب دام‌ها و تورهای کلاهبرداران و شیادان باشید. شما به کمک سایت ملکانا می‌توانید یک معامله پر سود انجام دهید که در آن هزینه کمسیون تنها ۱۰ درصد می‌باشد که رقم کمی نسبت به دیگر مشاورین املاک می‌باشد.

معامله برای خرید آپارتمان

پس از انتخاب ملک و توافق بر سر خرید آپارتمان، می‌بایست یکی از مشاورین املاک را انتخاب کنید و آپارتمان را معامله کنید. چه بسیار کسانیکه در این معامله‌ها گرفتار کلاهبرداران شده‌اند. بهتر آن است که برای انجام این موارد با یک وکیل ملکی مشورت کنید و یا  او را استخدام کنید تا او پیگیر این امور باشد.

یک وکیل ملکی در این زمینه بسیار می‌تواند به شما کمک کند. وکیل ملکی برای شما سند را استعلام می‌کند و بسیاری از دیگر کارهای قانونی را انجام می‌دهد.

بنابراین با استخدام یک وکیل ملکی می‌توانید بسیاری از مسائل قانونی را حل کنید، بدون اینکه گرفتار شیادان و کلاهبرداران شوید.