خرید آپارتمان، خرید ملک و سرمایه‌گذاری در بخش مسکن همواره مورد توجه افراد قرار داشته است. مسکن جزء سرمایه‌گذاری‌های کم ریسک ولی با نرخ نقد شوندگی پائین بشمار می‌رود.

در مقایسه با سایر بازارهای مالی و کالاهای سرمایه‌ای خرید آپارتمان و ملک با توجه به ارزش بالای کالا و پیچیدگی‌های خرید و فروش آپارتمان مورد توجه افراد قرار داشته است.

بر خلاف سایر کالاهای سرمایه‌ای مانند ارز، طلا و یا بورس و اوراق بهادار که دارای ریسک بالایی بوده ولیکن قدرت نقدشوندگی زیادی دارند خرید آپارتمان و ملک در رده‌های بعدی قرار دارد.

در ماه‌های اخیر عوامل زیادی بر قیمت مسکن تاثیرگذار بودند. این عوامل در مجموع موجب افزایش قیمت ناگهانی قیمت مسکن گردیده و عدم ثبات و کاهش شدید تقاضا را در پی داشت.

بازار مسکن همواره جزء عوامل مهم تاثیرگذار در اقتصاد هر کشوری است و ثبات و یا عدم ثبات در آن بر روی شاخص‌های کلان اقتصادی و دیگر صنایع تاثیر خواهد گذاشت. همچنین بازار مسکن تاثیر مستقیم بر روی شاخص رفاه مردم داشته و بر روی کیفیت زندگی افراد تاثیر ملموسی بر جای می‌گذارد.

خرید آپارتمان در مناطق مختلف تهران با دفتر مشاور املاک ملکانا 2

خرید آپارتمان در مناطق مختلف تهران

طی یکسال گذشته متوسط قیمت یک متر مربع واحد مسکونی در تهران بیش از دو برابر افزایش داشته است. متقاضیان واقعی خرید آپارتمان در پی افزایش قیمت‌ها و کاهش توانایی خرید به ناچار تغییراتی در روند خرید آپارتمان و واحد مسکونی داشته‌اند.

شهرهای اطراف تهران و به ویژه کرج شاهد افزایش قیمت زیادی بوده‌اند. با توجه به تمایل خریداران واقعی در خرید مسکن در شهرهای اطراف تهران و شهرک‌های حاشیه‌ای قیمت واحد مسکونی این مناطق نیز افزایش یافته است.

اگر تصمیم به خرید آپارتمان در مناطق مختلف تهران دارید ممکن است با قیمت‌های متفاوت و گیج کننده‌ای روبرو شوید. برخی مالکان و فروشندگان بدون توجه به قیمت واقعی ملک در محدوده خود اقدام به اعلام قیمت‌های غیر واقعی می‌نمایند. این رویه سر در گمی خریداران را به همراه داشته است.

طبق اخبار منتشر شده متوسط قیمت یک متر مربع واحد مسکونی در اردیبهشت ماه ۹۸ نسبت به فروردین ماه حدود ۱۲.۵ درصد افزایش داشته است. چنانچه تصمیم به خرید آپارتمان در مناطق مختلف تهران دارید یکی از معتبرترین دفاتر مشاور املاک تهران را به شما معرفی می‌نمائیم.

دفتر مشاور املاک ملکانا با بایگانی کامل و پوشش تمام مناطق تهران بهترین گزینه ای است که می‌تواند همراه و مشاور شما در خرید آپارتمان در کلیه مناطق تهران باشد. در ادامه به معرفی دفتر مشاور املاک ملکانا می‌پردازیم.

خرید آپارتمان در مناطق مختلف تهران با دفتر مشاور املاک ملکانا 1

با ملکانا بزرگترین مرکز خرید آپارتمان و ملک در تهران آشنا شوید

دفتر مشاور املاک ملکانا یکی از بزرگترین و مدرن‌ترین دفتر مشاور املاک رسمی در تهران بشمار می‌رود. شرکت دانش بنیان ملکانا طی مدت زمان کوتاه شروع فعالیت خود در زمینه مشاور املاک با کسب رضایت حداکثری فروشندگان و خریداران ملک به محبوبیت زیادی دست یافته است.

کارشناسان ملکی ملکانا دارای سال‌ها تجربه در امور ملکی بوده و دوره‌های آموزشی کامل را نیز پشت سر گذاشته‌اند. ملکانا به تمام جوانب و نیازهای مشتریان پاسخ مناسبی داده است.

تیم وکلای مجرب و جوان ملکانا در زمینه مشاوره حقوقی، نظارت بر تنظیم قراردادهای خرید آپارتمان و سایر املاک و بررسی مفاد قراردادهای خرید و فروش آپارتمان موجب جلوگیری از مشکلات احتمالی آینده خواهند شد.

بایگانی کامل و طبقه‌بندی شده املاک در ملکانا سهولت جستجو و یافتن مورد مناسب برای خرید آپارتمان و واحد مسکونی را به همراه دارد. همچنین امکانات دیگری مانند قیمت کارشناسی املاک، مشاهده تصاویر ۳۶۰ درجه از املاک موجود و امکان جستجو و مقایسه املاک گوناگون از طریق وب سایت ملکانا امکان‌پذیر است.

خرید آپارتمان در مناطق مختلف تهران با دفتر مشاور املاک ملکانا 4

امتیازات خرید آپارتمان از دفتر مشاور املاک ملکانا

دفتر مشاور املاک ملکانا گزینه‌ای مناسب برای فروشندگان و خریداران واحد مسکونی محسوب می‌شود. اگر قصد فروش آپارتمان خود را دارید می‌توانید طی یک تماس با کارشناسان ملکی و یا ثبت درخواست خود در سایت آگهی فروش آپارتمان خود را تنظیم نمائید.

اگر قصد خرید مسکن در مناطق مختلف تهران را دارید انواع مختلف واحدهای مسکونی در متراژهای مختلف، محله ها و مناطق مختلف و امکانات متفاوت را می‌توانید در سایت ملکانا جستجو نمائید. نمایش مشخصات املاک موجود برای فروش، قیمت پیشنهادی و تصاویر کامل و سه بعدی املاک از دیگر خدمات دفتر مشاور املاک ملکانا برای خرید آپارتمان است.

همچنین در قسمت وبلاگ ملکانا انواع اخبار، پیش‌بینی‌ها، قیمت معاملات صورت گرفته در مناطق مختلف تهران، معرفی محلات مختلف تهران و بسیاری نکات مهم در خرید آپارتمان، تنظیم قرارداد و موارد مرتبط با آن را می‌توانید در قیمت وبلاگ ملکانا مطالعه نمائید.

یکی دیگر از امتیازات مهم خرید آپارتمان از دفتر مشاور املاک ملکانا پرداخت کمیسیون پائین در مقایسه با سایر دفاتر مشاور املاک است. بدون شک حق‌الزحمه دفتر مشاور املاکی که در ملکانا پرداخت می‌نمائید، قابل مقایسه با سایر دفاتر مشاور املاک نخواهد بود. همچنین در صورت خرید آپارتمان از طریق دفتر مشاور املاک ملکانا از تخفیف ویژه و شانس شرکت در قرعه‌کشی نیز برخوردار می‌شوید.