سایت املاک تهران

در دنیای امروز که تولید مسکن افزایش پیدا کرده و مناطق شهر تهران روز به روز در حال توسعه و تغییر هستند، پیدا کردن خانه و سرکشی به تمام مشاور املاک در تهران کار آسانی نیست و نیاز به وجود یک سایت املاک تهران احساس می‌شود.

در پی این سرکشی‌های مداوم به مشاوران املاک و تحمل خستگی راه و بار ترافیک و زمان و هزینه‌ای که صرف می‌شود، مشاورین املاک برای راحتی کار مشتریان به این فکر افتادند که سایت املاک تهران را طراحی کنند.

این سایت می تواند به مشتریان کمک کند تا دیگر خستگی راه، ترافیک و هزینه زیادی را متحمل نشوند و بدون هیچگونه محدودیتی در هر ساعتی از روز، می‌توانند به انواع املاک سرکشی کنند. با ما در ملاکانا همراه باشید تا با سایت املاک تهران بیشتر آشنا شوید.

سایت املاک تهران ملکانا 2

انواع سایت املاک تهران

تهران با توجه به وسعت و گستردگی مناطق و ازدیاد شهرک‌های در حال ساخت، به سایت املاک برای مراجعه مشتریان نیاز دارد تا شرایط بازدید راحتی را برای مشتریان رقم بزند. سایت‌های املاک متفاوتی برای این منظور طراحی و پیاده‌سازی شده‌اند. از قبیل سایت املاک تهران می‌توان به سایت ملکانا اشاره کرد. سایت ملکانا به عنوان سایت املاک تهران دارای مزایای متعددی می‌باشد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

سایت املاک تهران ملکانا 1

مزایای سایت املاک تهران ملکانا

سایت املاک تهران ملکانا از دو بخش مهم تشکیل شده است. بخش اول آن حاوی مطالب و آخرین اخبار بازار مسکن، خرید و فروش، اجاره بها و رهن می‌باشد و بخش دوم آن مربوط به مشاور املاک یا اطلاع رسانی درباره قیمت مسکن به همراه تصاویر آن می‌باشد.

این سایت از یک نقشه جغرافیایی بهره می‌برد موقعیت مکانی هر آپارتمان یا مسکن را به شما نشان می‌دهد. به این ترتیب شما به این موقعیت‌ها سرکشی می‌کنید و منطقه‌ای که مد نظرتان می باشد را بررسی می‌کنید.

یکی دیگر از مزایای سایت املاک تهران ملکانا، نمایش سه بعدی و تور مجازی به ملک می‌باشد. این مزیت به شما کمک می‌کند تا در هر ساعتی از روز که می‌خواهید به آپارتمان یا هر مسکن دیگری سرکشی کنید. بدون اینکه بخواهید به مشاور املاک و صاحب ملک هماهنگ کنید و زمانی را صرف دید و بازدید کنید که ممکن است نتیجه آن باب میلتان نباشد.

علاوه بر این سایت املاک تهران ملکانا هزینه کمیسیون ۱۰ درصد را از شما دریافت خواهد کرد که این در مقایسه با دیگر سایت املاک تهران خیلی کمتر است. سایت املاک تهران ملکانا به دنبال سود نمی‌باشد و بیشتر در پی آن است تا شما را به سود برساند.

یکی از مزایای سایت املاک تهران ملکانا و دیگر سایت‌های املاک این است که شما در هر موقعیتی و در هر مکانی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. تنها با داشتن یک گوشی و اینترنت می‌توانید وارد سایت املاک تهران شده و موارد مختلف را بررسی کنید.

سایت املاک تهران ملکانا 1

امکانات سایت املاک تهران ملکانا

شما با استفاده از نقشه می توانید مواردی از قبیل تمامی املاک موجود در نقشه، فرصت‌های ویژه برای سرمایه‌گذاری، جدیدترین ملک‌ها، بازدیدهای حضوری، ملک‌های ذخیره شده و ملک‌های باتور را مشاهده کنید. منظور از تور در این سایت یک سفر سه بعدی و کوتاه اما کامل به ملک می‌باشد که به صورت مجازی طراحی شده است.

این سایت در زمینه‌های مختلف مسکن از جمله خرید و فروش آپارتمان فعالیت می‌کند. در کنار موقعیت جغرافیایی و نقشه‌ای که در اختیار کاربر قرار می‌دهد از یک ماشین حساب آنلاین نیز بهره می‌برد که مشتری می‌تواند موارد مورد نیاز خود را وارد کند و نتایج محاسبه آن را دریافت کند.

به عنوان مثال شما می‌توانید میزان کمیسیون دریافتی را در هر معامله در سایت املاک تهران ملکانا محاسبه کنید. این محاسبه براساس مبلغ خرید و فروش و یا اجاره ملک محاسبه می‌شود.

این ماشین حساب محاسبات دیگر از قبیل محاسبه اقساط وام، قیمت خانه و قرارداد توافقی را برای شما انجام می‌شود. در محاسبه اقساط وام شما می‌توانید میزان سپرده و اقساط خود را وارد کنید و پیشنهاد سایت ملکانا را برای دریافت وام ببینید. علاوه بر مشخص کردن نوع وام، میزان سود آن را نیز مشخص می‌کند.

سایت ملکانا به خوبی توانسته اطلاعات املاک را دسته‌بندی کند و آن‌ها را به صورت مرتب در اختیار مشتریان قرار می دهد. علاوه بر خرید و انتخاب ملک می‌توانید ملک خود را به ملکانا بسپارید و بهترین شکل ممکن آن را اجاره، رهن دهید و یا بفروشید.

علاوه بر سایت ملکانا شما می‌توانید اپلیکیشن آن را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید و از تمام امکانات سایت بهره‌مند شوید. تمامی دسته‌بندی املاک و محاسبات و جستجوها به خوبی نسخه سایت در اپلیکیشن پیاده‌سازی شده است.

دیگر سایت های املاک تهران

سایت ملکانا

سایت سابا

سایت دلتا

سایت دودوتا

سایت ایران فایل

سایت کیلید

سایت شابش

سایت خانه من

سایت هومینگ

سایت مانیشن