کریم علی حسنی به عنوان فرماندار شهر دیر در استان بوشهر، با اشاره به این که مددجویان کمیته امداد امام خمینی با مشکل مسکن دست به گریبان هستند عنوان کرد: امید است با برنامه ریزی های درست این مشکلات از میان برداشته شوند.

وی ضمن بیان این که اشتغال از مهم ترین محور هایی است که برای توسعه شهر ها می توان به آن متوسل گردید، عنوان نمود: ما در این شهر اشتغال و توسعه شغل را در دستور کار قرار داده ایم و برای نیل به این هدف به صورت هفتگی کارگروه هایی را در خصوص تولید و از میان بردن موانع تولید برگزار می نماییم.

به گفته این مقام مسئول از حاضران این کارگروه کمیته امداد می باشد که برای رفع موانعی که در زمینه تولید وجود دارد حضور به هم می رساند.

وی با تأکید بر این نکته که مسکن مددجویان کمیته از مهم ترین نیاز ها و مواردی است که باید به آن توجه کرد، اذعان نمود: لازم است برای این که مشکلات این حوزه را از میان برداریم دست به برنامه ریزی های درست و صحیح بزنیم.

به گفته این مقام مسئول تعداد یتیمان فاقد حامی در این شهرستان به ۷۰ نفر می رسد که این موضوع در شورای اداری مطرح گردیده است و قرار است از ظرفیت ها و قابلیت های ادارات و افراد خیر برای رسیدگی به این امر استفاده گردد.

مدیرکل کمیته امداد بوشهر با بیان این که در سال جاری ۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در راستای اشتغال زایی و ایجاد ۵ هزار شغل برای مددجویان به کار گرفته شده است، اذعان نمود: برای این که بتوانیم دو مشکل مسکن و اشتغال جوانان را از میان برداریم لازم است نهاد ها و دستگاه های مختلف با هم مشارکت های همه جانبه داشته باشند.

احمد لطفی افزود: طرحی تحت عنوان طرح جذب حامی از ادارات و خیرین اجرا گردید که نتیجه آن مطلوب و راضی کننده بوده است و اجرای این طرح توانسته است قسمتی از مشکلات مددجویان را از میان بردارد.

  • منبع خبر : تی نیوز