معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، با بیان این که از مهم ترین اولویت های استان یزد تکمیل ۱۰۰ پروژه نیمه تمام باقی مانده است ضمن این که این واحد ها باید در اسرع وقت در اختیار واجدین شرایط قرار بگیرد. ایشان با بیان این که بازآفرینی شهری از مهم ترین طرح هایی است که در استان یزد اجرایی و پیاده سازی می شود عنوان کرد: اولویت اول در اجرای این طرح مسکن است.

وی با بیان این که در یزد پروژه های نیمه تمام زیادی وجود دارد، اظهار نمود: تکمیل و تحویل این واحد ها را به عنوان مهم ترین اولویت خود پذیرفته ایم و در نظر داریم که این واحد ها را در اسرع وقت در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

به گفته این مقام مسئول، اولویت اول با واحد هایی است که میزان پیشرفت فیزیکی آن ها ۶۰ درصد برآورد شده است. لازم است که فرمانداران نخست اولویت های اجرایی را تعیین کرده و سپس بر اساس اولویت های تعیین شده به اجرای امور و پیاده سازی طرح ها مبادرت ورزند.

ایشان با بیان این که لازم است چنین طرح هایی در سریع ترین حالت ممکن اجرایی شده و به دست متقاضیان برسند، عنوان کردند: با مشارکت بخش های خصوصی و دولتی شاهد تکمیل و تحویل به موقع این واحد های مسکونی خواهیم بود.

ایشان در ادامه صحبت هایشان به تکمیل راه آهن یزد-شیراز اشاره کردند و ضمن این که تکمیل این پروژه را از ضروریات خواندند، عنوان کردند: باید ایستگاه راه آهن مرکزی تکمیل گردد و قریب به ۲۰۰ کیلومتر راه اصلی به فرعی نیز در دست انجام و توسعه قرار بگیرد. صادقیان در ادامه به بحث معادن، اشاره کرد و اظهار نمود: پیگیری قانون یک درصد معادن از جمله مواردی است که باید در کانون توجه قرار بگیرد. ایشان در خصوص طرح های تفضیلی هم توضیحاتی را تشریح کردند و اذعان نمودند: طرح های تفضیلی مرتبط با شهر های هرات، ابرکوه و مهریز به نقطه پایان رسیده است ضمن این که از طرح های در دست اجرا می شود به طرح زارچ و اسکذر اشاره کرد و از جمله طرح هایی که در سال ۹۸ شروع خواهد شد می توان به طرح جامع یزد و میبد اشاره کرد.

  • منبع خبر : تی نیوز